2014-10-31, 18:33
Medlem
rollNsmokes avatar
Vill ha windows 8.1 men har inte ekonomi till det just nu..

Undrar om det går att skaffa gratis? Typ om man kan få tag i fungerande nycklar på något sätt. Undrar också om man kan installera win 8 från 7 och behålla allt på datorn som installerade spel m.m.

Tack på förhand!
Citera
2014-10-31, 18:35
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Din första fråga behandlas här -> (FB) Den officiella tråden om Windows XP, Vista och 7 / 8 - WGA och crack (Warez)

Och ja, det finns på välsorterade källor.

Fråga 2. Du kan köra en uppgradering.
Citera
2014-10-31, 19:18
Medlem
rollNsmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Din första fråga behandlas här -> (FB) Den officiella tråden om Windows XP, Vista och 7 / 8 - WGA och crack (Warez)

Och ja, det finns på välsorterade källor.

Fråga 2. Du kan köra en uppgradering.
Tack, men verkar inte hitta något bra svar.. Inte mer än att jag måste använda KMC eller vad det
heter..

Kan inget svara lite step by step hur jag ska göra? Är inte okunnig inom datorer orkar bara inte med att nått ska gå fel.

Det jag är sämst på är väl just windows installation Antagligen för jag inte gör det ofta..

Håller just nu på att tanka win 8.1 Pro svenska. Har ett usb minne men sen då?

Vill alltså inte göra en ren installation utan vill kunna ha kvar alla program, ända skillnaden blir att det är win 8 istället.
Citera
2014-10-31, 19:51
Medlem
Det är en gratis uppdatering från windows 8.
Citera
2014-10-31, 22:16
Medlem
rollNsmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analkant
Det är en gratis uppdatering från windows 8.
från 8 till 8.1 ja, det vet jag. men funkar det på sånna man inte betalat för också? Hur som helt so är der helt ointressant de du skrev.
Citera
2014-11-01, 07:38
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollNsmoke
Kan inget svara lite step by step hur jag ska göra? Är inte okunnig inom datorer orkar bara inte med att nått ska gå fel.

Bläddrar i slutet och in på tråden så finner du hur man utför en installation -> (FB) *** Tråden om att formatera, installera, ominstallera, säkerhetskopia Windows
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in