Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Det lutar åt att så måste vara fallet, fan vad trött jag blir.
Varför det? Är du säker på att dom inte tog din ANDRA bärbara dator?

Dvs, den du har kvitto för? Den polisen har sett är ju firmans och den måste dom ha missat..
Seriöst, många som får inbrott upptäcker inte allt som har försvunnit förrens dagar/veckor efteråt. Öppnar en del spelyta.