2014-10-31, 20:48
Medlem
Blandar alltid ihop dessa tecken ">" "<". Vet inte vilket som är "större än" eller "mindre än"
Citera
2014-10-31, 20:49
Medlem
Lite kul att typ ingen nämner någon social kunskapsbrist med tanke på hur vanligt det är att folk inte kan hantera sociala sammanhang bra. Eller frågan kanske var begränsad till skolämnena..?
Citera
2014-10-31, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pader piggelin
Blandar alltid ihop dessa tecken ">" "<". Vet inte vilket som är "större än" eller "mindre än"

Beror nog dels på att placeringen av talen/siffrorna i fråga är det viktigaste
Citera
2014-10-31, 20:52
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forwardSPACE
Lite kul att typ ingen nämner någon social kunskapsbrist med tanke på hur vanligt det är att folk inte kan hantera sociala sammanhang bra. Eller frågan kanske var begränsad till skolämnena..?
Vet du inte att det är oförskämt att ställa såna krav och samtidigt inte skriva något själv
Citera
2014-10-31, 20:56
Medlem
Svenska kungar!

Karl XVI Gustaf har vi nu, och Gustav Vasa åkte skidor. Någon blev förgiftad av ärtsoppa va? Och någon skjuten på en maskerad? Äh, skitsamma. Tycker inte om monarkin ändå
Citera
2014-10-31, 20:56
Medlem
Jag lärde mig aldrig gångertabellen
Citera
2014-10-31, 21:00
Medlem
För mig är det nog att jag är helt värdelös på datorer, vad jag än gör så går fan alltid något snett. Laddar jag ner ett nytt spel så funkar det inte trots att det funkade för alla polare när de gör exakt som jag, alltid skit som strular t.ex har mitt ljud helt plötsligt börjat lagga om jag har datorn på mer än en timme, startar jag om är det okej och jag orkar inte ens kolla vad det kan bero på
Citera
2014-10-31, 21:02
Medlem
ejakuleras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pader piggelin
Tänk dig att det är en krokodilkäft som gapar efter det största
Citera
2014-10-31, 21:03
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Svenska kungar!

Karl XVI Gustaf har vi nu, och Gustav Vasa åkte skidor. Någon blev förgiftad av ärtsoppa va? Och någon skjuten på en maskerad? Äh, skitsamma. Tycker inte om monarkin ändå
Man behöver ju inte gilla monarkin men historierna bakom är mycket intressanta.
Samma kung som fylld av paranoia och galenskap beordrade att fängslade adelsmän i Uppsala skulle avrättas (som knappt hade gjort någonting), för att sen förvirrat springa ut därifrån med sin "läromästare" strax bakom som försökte få konungen att lugna ner sig, vilket gjorde att kungen beordrande att även han omedelbart skulle avrättas (vilket också skedde).
Sedan försvann han ut spårlöst ut i skogen och återfanns några dagar senare iklädd bondkläder och fullständigt förvirrad.
Erik XIV
Lite mer intresserad blev du va?
Citera
2014-10-31, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thanter
Självfallet, hjälper mig fortfarande inte. Ex: x> än 0. I detta fall vet jag inte om x är större ellwr mindre än 0
Citera
2014-10-31, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thanter
Hur tänker du där?
5>x innebär ju att 5 är större än x just pga. att ">" betyder "större än". Valet av ">" eller "<" är alltså minst lika viktigt som vilken sida 5-an respektive x-et är placerade i detta fallet.
Citera
2014-10-31, 21:12
Medlem
Aldrig har jag hört att någon manlig bekant/okänd har haft migrän i mina 30år på denna jord.
Har alltid trott att det är bara kvinnor som får migrän tills jag googlade precis och insåg att så inte va fallet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in