Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-09-12, 20:53
  #1
Medlem
colds avatar
AL måste vara den som gett TV-Programmet "Blåsningen" namnet?? Haha
Hur kunde han bli lurad så att han verkligen trodde att han var i framtiden??
Finns denna blåsning att ladda hem?
Citera
2005-09-12, 22:43
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cold
AL måste vara den som gett TV-Programmet "Blåsningen" namnet?? Haha
Hur kunde han bli lurad så att han verkligen trodde att han var i framtiden??
Finns denna blåsning att ladda hem?

Kan du inte berätta vad som hände för dom som inte har sett det..Det verkar ju onekligen lovande
Citera
2005-09-12, 22:46
  #3
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrLinus
Kan du inte berätta vad som hände för dom som inte har sett det..Det verkar ju onekligen lovande

Citera
2005-09-12, 23:00
  #4
Medlem
tollds avatar
Det där kommer jag ihåg. Hur kom du att tänka på det Nu?
Tror att det finns en Best Of-DVD om du är villig att betala för att se blåsningen.

Den bevisar vad man alltid trott om mannen; att han är dum.

(Jepp Limpan, det är jag som trashat rutorna till din bar två gånger på två veckor!)
Citera
2005-09-12, 23:16
  #5
Medlem
Man får dock inte glömma att så gott som alla som råkat ut för "Blåsningen" har vittnat om hur otroligt stort och välregisserat arrangemang det varit. Det är lätt för oss att sitta i tv-soffan och säga "det där hade aldrig jag gått på", men vi kan nog inte riktigt föreställa oss hur det verkligen är i den situationen...
Citera
2005-09-12, 23:27
  #6
Banned
Citat:
Ursprungligen postat av Maslow
Man får dock inte glömma att så gott som alla som råkat ut för "Blåsningen" har vittnat om hur otroligt stort och välregisserat arrangemang det varit. Det är lätt för oss att sitta i tv-soffan och säga "det där hade aldrig jag gått på", men vi kan nog inte riktigt föreställa oss hur det verkligen är i den situationen...

Om någon backar ner ens bil i vattnet, eller om det plötsligt börjar
snöa mitt i sommaren, det kan jag förstå att man kan bli lurad av...

Men inte ens om Tarantino hade regisserat Blåsningen, så hade
de kunnat lura i mig att jag hade färdats fram i tiden...

AL måste ha en IQ motsvarande en mjölbagge

Edit: Cold, varför i hela fridens namn kom du att tänka på
denna gamla tv-dänga??
Citera
2005-09-13, 07:05
  #7
Medlem
colds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Visa
Om någon backar ner ens bil i vattnet, eller om det plötsligt börjar
snöa mitt i sommaren, det kan jag förstå att man kan bli lurad av...

Men inte ens om Tarantino hade regisserat Blåsningen, så hade
de kunnat lura i mig att jag hade färdats fram i tiden...

AL måste ha en IQ motsvarande en mjölbagge

Edit: Cold, varför i hela fridens namn kom du att tänka på
denna gamla tv-dänga??

bara fick den i skallen. Haha. Alltid tyckt Limpar har varit blåst...åkte han inte dit för misshandel?
Citera
2005-09-13, 07:11
  #8
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maslow
Man får dock inte glömma att så gott som alla som råkat ut för "Blåsningen" har vittnat om hur otroligt stort och välregisserat arrangemang det varit. Det är lätt för oss att sitta i tv-soffan och säga "det där hade aldrig jag gått på", men vi kan nog inte riktigt föreställa oss hur det verkligen är i den situationen...
Men jävlar vad uselt det var sista omgångarna med Uffe Larsson vid rodret

Då var det ju rent uselt, det var soptunnor som nån slängde bilnycklar i och sen inte gick att öppna, folk som backade in i lastkajer, micklande biljetautomater osv osv. 90% av alla som blev "lurade" såg man ju att dom fattade vad det var som pågick med dom spelade med.
Citera
2005-09-13, 08:47
  #9
Medlem
HAHA Limpans blåsning är den klart bästa genom tiderna. Fan va lack han blir när han fattar att han e blåst.

Måste dock erkänna att det var otroligt bra regisserat. Hans sambo mötte honom och stod där med en vuxen hund (de hade precis köpt valp) m.m Och stridsflygplanen som eskorterar dom o.s.v

Jag hade nog fan kunnat gått på det oxå, men mest kanske för att det är min största dröm att kunna färdas i tiden.

Sen har vi ju Peter Settman när han tror han håller på att släcka ner hela stockholm via datorn. Den e oxå skön. Han håller på att pissa i brallorna den pellejönsen. En klassiker.
Citera
2005-09-13, 08:50
  #10
Avstängd
Carrobarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tolld

(Jepp Limpan, det är jag som trashat rutorna till din bar två gånger på två veckor!)

Respekt mannen

Citera
2005-09-13, 08:57
  #11
Avstängd
cruelsteins avatar
Limpar-blåsningen måste vara TV 3´s mest påkostade och välregisserade blåsning.

Den har till och med uppmärksammas utomlands.

Att han gick på det är i och för sig underligt, men man kanske måste ta hänsyn till alla intryck som han genomgick under dessa minuter. Han hann nog inte riktigt analysera situationen ordentligt.
Citera
2005-09-13, 19:22
  #12
Medlem
tollds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrobarro
Respekt mannen


Haha!


Peter Settman-blåsningen som Bengts_ grabb nämnde är också klockren.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback