2005-09-13, 19:30
Medlem
Finns en gammal tråd om Blåsningar vi minns med tillhörande dvd, numera verkar den tyvärr vara utgången.

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=184230
Citera
2005-09-14, 12:41
Medlem
cecels avatar
den minns jag faktist finns många otroligt sköna blåsningar. Grymt rolig! undrar hur mycket det kostade att genomföra den blåsningen?
Citera
2005-09-14, 13:57
Bannlyst
hehe klart den bästa blåsningen, kan på sätt ovis förstå att han gick på det, hans fruga var ju sminkad äldre, hunden var utbytt mot en större/äldre för att nämna några detaljer, stridsfly mötte upp passagerarplanet om ja minns rätt?

Sjukligt nog finns inte detta avsnitt med på "greatest-dvdn".
Argh!
Citera
2005-09-14, 18:04
Medlem
cecels avatar
Hank: vilka blåsningar finns med i Greatest-dvdn då?
Citera
2005-09-15, 07:13
Bannlyst
Kommer tyvärr ej ihåg detta i skrivande stund, såg dvd-filmen på Åhlens när jag var där. Förhoppningsvis kanske dem släpper en Vol till, fast jag tvekar dock på det
Citera
2005-09-15, 08:43
Medlem
Stockholmsnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
Hank: vilka blåsningar finns med i Greatest-dvdn då?
Birgit Nilsson, Allan Svensson, Lasse Kronér, Siewert Öholm, Nick Borgen, Dominika Peczynski, Arne Weise, Hans Josefsson, Jesper Aspengren, Jan Carlzon, Måns Nathanaelson, Petra Hultgren

På vhsen (1.) man kan köpa lite varstans för 19:-
Siewert Öholm
Alf Svensson
Peter Settman
Bert Karlsson
Claes Åkesson
Arne Weise
Citera
2006-01-28, 12:20
Medlem
The Messengers avatar
Måste ju väcka denna gamla tråd. Fick precis min nyöppnade tråd flyttad till papperskorgen men frågan kvarstår!!

Finns klippet att tanka ner någonstans eller nåt?? Fy fan vad bra den blåsningen är, nu menar jag den med ANDERS LIMPAR...

Tack
Citera
2006-01-28, 12:27
Medlem
Glockenspiels avatar
Det skulle onekligen vara fantastiskt roligt att se den blåsningen igen.

Även den med Peter Settman låter intressant.
Citera
2006-01-28, 12:55
Medlem
cecels avatar
kan vi inte skicka ett mail till tv3 och fråga om dom kan köra en repris på de bästa blåsningarna? Lennart Swan kan stå där och presentera dom gamla blåsningarna. skulle vara helt underbart!

Minns även den när Sven wolter blir blåst. Hans son har fått tag på videoutgåvan av den nya bondfilmen, och så har dom klippt in så att massa kända svenskar är med i filmen
Citera
2006-01-28, 15:47
Moderator
Dr Kings avatar
Blåsningen av Anders Limpar är god tvåa genom tiderna.

Allra bäst är dock den blåsning av Peter Settman som nämnts tidigare här i tråden.
Citera
2009-01-28, 12:19
Medlem
burntfacemans avatar
Gammal tråd, men finns kanske folk som fortfarande inte sett den.

Här är i alla fall Limpars Blåsning.
http://www.youtube.com/watch?v=HXr3sMmhuxI&feature=PlayList&p=60A02949505 DCF87&playnext=1&index=44

(Det är inte jag som lagt upp den.)
Citera
2009-01-28, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av burntfaceman
Gammal tråd, men finns kanske folk som fortfarande inte sett den.

Här är i alla fall Limpars Blåsning.
http://www.youtube.com/watch?v=HXr3sMmhuxI&feature=PlayList&p=60A02949505 DCF87&playnext=1&index=44

(Det är inte jag som lagt upp den.)
vafan man fick ju inte se när han har kommit ut och hans reaktion när han vet att han blivit blåst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in