Hej.
För typ 4 veckor sedan (sjukt länge sedan jag vet) så fick jag lite ont vid strängen på grund av samlag, tror jag iaf. Trodde bara att jag hade knullat för mycket och för intensivt med min nya flickvän...Hur som helst så blev det bara värre och värre efter en veckas väntade så jag beslutade mig för att åka till vårdcentralen. Där tog vi lite tester osv. Resultatet var hepres, WINNING. f*** säger jag bara.
Men men. knarkade några tabletter i 10dagar i hopp om att allting skulle lösa sig. Nu 1 vecka senare efter "medicineringen" så har alla symptomer etc försvunnit men det gör fortfarande ont när jag drar tillbaka min förhud. Det känns som att det är strängen som är för kort. Värt att nämna är att det endast gör ont när jag är hård (snopp = x3 size) vilket inte riktigt förenklar mitt problem. Gjorde ett återbesök hos vårdcentralen i fredags och Dr Bengtsson sa personligen att jag bara behövde vila den några dagar och att det inte var något problem med stängis eller förhuden. Men förfan jag har vilat min snopp allt för länge nu och jag är ruskigt trött på att ständigt behöva slicka fitta utan att själv inte kunna be ompysslad...
Vad tycker ni att jag skall göra? kan liksom inte dra dit och runka upp den och be honom testa att dra tillbaka min förhud ;D tillräckligt stelt att behöva lägga fram snorren....
//ledsen grabb