2014-10-27, 20:42
Medlem
Hejsan!

Jag beställde en ficklampa hos Trustfire.se och efter ett par dagar kunde jag hämta ut paketet som skickats.
När jag kommer hem packar jag upp paketet och inser snabbt att det är en begagnad ficklampa med skador på och ett av tre batterier var också begagnat med skador på (två batterier var inplastade ett var inte det) . skickar ett mail till trustfire och får till svars att jag ska fota ficklampan och batteriet och sända bilden till dem .
sagt och gjort väntar jag i två dagar utan svar så jag skickar ett mail till och frågar vad som händer .
får till svars att (vi skickar ut detta så fort vi hinner).
tyckte det lät nonchalant så jag skickar en fråga om inte detta borde vara prio 1.
får ett nytt svar ( prio 1 är att skicka ut ordrar värda 45.000kr)

Har gått nu 3 veckor sedan sista kontakt så jag tänkte bara varna andra om detta företag !!!

Mvh
Citera
2014-10-27, 21:01
Medlem
Skriv recension på Prisjakt det brukar hjälpa
Citera
2014-10-27, 21:09
Medlem
ok vad är prisjakt ? prisjakt.nu ??
Citera
2014-10-27, 21:39
Moderator
vfs avatar
Jakt, fiske och vildmark --> Företagsskvaller
/Moderator
Citera
2014-10-28, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fasttid
Hejsan!

Jag beställde en ficklampa hos Trustfire.se och efter ett par dagar kunde jag hämta ut paketet som skickats.
När jag kommer hem packar jag upp paketet och inser snabbt att det är en begagnad ficklampa med skador på och ett av tre batterier var också begagnat med skador på (två batterier var inplastade ett var inte det) . skickar ett mail till trustfire och får till svars att jag ska fota ficklampan och batteriet och sända bilden till dem .
sagt och gjort väntar jag i två dagar utan svar så jag skickar ett mail till och frågar vad som händer .
får till svars att (vi skickar ut detta så fort vi hinner).
tyckte det lät nonchalant så jag skickar en fråga om inte detta borde vara prio 1.
får ett nytt svar ( prio 1 är att skicka ut ordrar värda 45.000kr)

Har gått nu 3 veckor sedan sista kontakt så jag tänkte bara varna andra om detta företag !!!

Mvh

Dom får inte in några på ordrar över 45 lök haha
Citera
2014-10-28, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fasttid
ok vad är prisjakt ? prisjakt.nu ??

Ja precis,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera