2014-10-29, 15:52
Medlem
pjalles avatar
Fan vad folk ska vara bajsnödiga hela tiden. Svennar som blattar. Ta ett djupt andetag och inse att det bästa är att leva i fred med varandra. Så många som verkar tro att livet går ut på att spänna sig på bussen och se cool och farlig ut hela livet och konstant få detta bekräftat. Orka.
Citera
2014-10-29, 15:53
Medlem
Blattar är dom tråkigaste människor jag någonsin träffat. Dessutom luktar ni jävligt illa.

Dessutom har ni sandnegrer ingen som helst kontakt med hur verkligheten ser ut.
Citera
2014-10-29, 15:57
Medlem
HasseBanans avatar
TS verkar inte våga gå i svaromål ang. alla kommentarer han fått..
Citera
2014-10-29, 16:05
Medlem
studentrolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag behöver inte haja. Jag behöver aldrig komma i kontakt med er och är inte intresserad av det heller. Jag håller mig till likasinnade precis som du gör. Du är för övrigt lika mycket rasist som jag vilket jag tycker är ok dock. Lycka till med ditt fattiga liv i betongen.
Huruvida människor vilka inte sympatiserar med sign. Somalidream's och sign. EnSomKan's åsikter om sammanhållningen mellan "blattarna" vs. "svennarna" behöver komma i kontakt med dem eller inte beror som jag ser det på i vilket land man bor, och det landets procentuella muslimska befolkningsandel... Författaren Dr. Peter Hammond menar att ett lands/stats förhållande till radikala yttringar av islam kan ses enligt en eskalerande skala... Sverige ligger högre i procentandel än många andra europeiska länder med en procentandel på 5% muslimer i Sverige, och ju fler de blir, ju fler åsikter av typen som Somalidream och EnSomKan har kommer att manifestera en förutsägbart eskalerande våldsspiral, allt i enlighet med Koranens principer...Dr. Peter Hammond's lista stämmer enl. min åsikt mycket väl med hur det ser ut i världen idag, och Sverige gör ingenting för att motverka eskaleringen, IMO, bortsett från SD då... därför röstar jag på dem, och ser gärna ett omval p.g.a. nedröstad budget i dec.
Citera
2014-10-29, 16:52
Medlem
HBOLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiggersFromHell
Ensomkan du är en korkad blatte. Här ute slåss svenskar och blattar tillsammans mot andra blattar. Turkarna här ute hatar tex kurder iranier och annat smuts som negrer. Iranierna tillsammans med tex svenskar slåss mot andra iranier och mot turkar/svennar som är i samma gäng. Och många svennar beter sig typiskt svenskt eftersom detta är Sverige. Jag antar att du eller dina föräldrar är fega flyktingar som inte vågar stå upp för sitt land utan kommer till Sverige som fega landsförrädare oh beter er illa mot folket här istället. Ni är ingenting annat än ynkryggar. Åk hem till ditt moderland istället fega lilla apa du och d dina är inte värda mer än skiten under spröten på en kackerlacka.

Sammanfattar mångkultur på ett förnuftigt sätt,en gnutta oprovocerad misshandel så är bilden komplett.
Citera
2014-10-29, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag behöver inte haja. Jag behöver aldrig komma i kontakt med er och är inte intresserad av det heller. Jag håller mig till likasinnade precis som du gör. Du är för övrigt lika mycket rasist som jag vilket jag tycker är ok dock. Lycka till med ditt fattiga liv i betongen.

lyssna idiot!!! jag ska berätta för såna där fucking rasist svennejävlar som dig varför ni inte förstår nånting...ni leker tjok mangaz när ni sitter bakom en skärm o ni säger inte pissssss till nån blatte när ni e ute..de för ni vet att vi kommer knulla er mamma uppppp o ner ifall ni ska börja kaxsa ute in real life förståru?? ni går bakom rygg på alla för ni e fucking svaga innuti som folk o ni saknr heder som vi blattar har...ni kommer alldrig fatta..finns ingen sueidi jag sett som har rygg rad o heder o ära..därför vi blattar komma ta över de här landet..alla era blonder horor skriker efter blattekuk för de e fucking trött på kuk utan heder o ära
Citera
2014-10-29, 17:13
Medlem
JayJayAdamss avatar
Ni kan inte behandla kvinnor med respekt, hoppar på äldre människor i grupp, kan inte ta en diskussion utan att ni blir kränkta och tar allt personligt, somalier är nog något av det vidrigaste som släppts in i detta landet och efter det kommer araber och albaner, ni går mig på nerverna och kan varken bete er i sociala sammanhang eller prata som en vuxen människa.
Finns människor inom alla kulturer och nationaliteter som aldrig borde fötts men ni är överrepresenterade och har generellt större chans att bli totalt värdelösa i samhället och ni från nordafrika och mellanöstern har fått för er att ni kan gå runt och våldta svenska tjejer bara för dom är svenska eller för ni får nobben.
Nu generaliserar jag precis som TS gör men mina påståenden tror jag dom flesta känner igen..räcker att titta på efterlyst. Du har säkert en och en annan släkting/vän som ploppat upp i tv-rutan under efterlyst
Citera
2014-10-29, 17:18
Medlem
SonavGustavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somalidream
lyssna idiot!!! jag ska berätta för såna där fucking rasist svennejävlar som dig varför ni inte förstår nånting...ni leker tjok mangaz när ni sitter bakom en skärm o ni säger inte pissssss till nån blatte när ni e ute..de för ni vet att vi kommer knulla er mamma uppppp o ner ifall ni ska börja kaxsa ute in real life förståru?? ni går bakom rygg på alla för ni e fucking svaga innuti som folk o ni saknr heder som vi blattar har...ni kommer alldrig fatta..finns ingen sueidi jag sett som har rygg rad o heder o ära..därför vi blattar komma ta över de här landet..alla era blonder horor skriker efter blattekuk för de e fucking trött på kuk utan heder o ära

Får en stark känsla av att du bara driver, så dum som du verkar vägrar jag tro att du är.

Uppvuxen i Södertälje och det har fungerat fint, trots enorm sk mångkultur. Om du snackade så som du gör nu till mig på stan, lovar jag dig att någon blatte-polare till mig skulle kissa dig i munnen.
Poängen jag vill få fram är att dom invandrare jag känner värderar intelligens och beteende över ursprung.
Citera
2014-10-29, 17:37
Medlem
studentrolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonavGustav
Får en stark känsla av att du bara driver, så dum som du verkar vägrar jag tro att du är.
---
Poängen jag vill få fram är att dom invandrare jag känner värderar intelligens och beteende över ursprung.
Denna vägran att inse vidden av människans förmåga till både kunskap och dess motsats, okunskap, är begränsande för förståelsen av en fortgående invandrings konsekvenser...att många invandrare värderar intelligens och beteende över ursprung hindrar inte att skoltrötta segregerade ungdomsgäng med ursprung i MENAländer attraheras av moderkulturens politiskt-religiösa ytterligheter...
Citera
2014-10-29, 17:59
Medlem
zala's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Även ni svennar som är kompisar med blattar ska veta att inom er kompiskrets så håller blattarna mer ihop än med er. Om de inte har blivit grovt svennefierade förstås.
Väljer du inte ditt umgänge baserat på personlighet eller? I min kompiskrets så håller man ihop mer med någon baserat på att man kommer bra överens. Det verkar som att du måste ha bra tråkiga vänner om du håller ihop endast för att du har samma hudfärg.
Citera
2014-10-29, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Blattar är dom tråkigaste människor jag någonsin träffat. Dessutom luktar ni jävligt illa.

Dessutom har ni sandnegrer ingen som helst kontakt med hur verkligheten ser ut.

Tar du inte i nu? Alla lever inte gott i Björkekärr och flyttar utomlands hur som helst, vissa har det tufft i livet. Eller?
Citera
2014-10-29, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonavGustav

Uppvuxen i Södertälje och det har fungerat fint, trots enorm sk mångkultur. Om du snackade så som du gör nu till mig på stan, lovar jag dig att någon blatte-polare till mig skulle kissa dig i munnen.

mannen, sen när snacka ja urspung?? ja säger bara vi blattar har heder o ni svennar har ingentin..ni väljer o prata bakom rygg för varje shono ni träffar först ni ler o lekker trevligt men den när ni sitter bakom era skärm o på flashback bajsar rasistskit på internet då ni visar era fula aniskten!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in