Citat:
Ursprungligen postat av
Carlbom
Jag behöver inte haja. Jag behöver aldrig komma i kontakt med er och är inte intresserad av det heller. Jag håller mig till likasinnade precis som du gör. Du är för övrigt lika mycket rasist som jag vilket jag tycker är ok dock. Lycka till med ditt fattiga liv i betongen.
Huruvida människor vilka inte sympatiserar med sign.
Somalidream's och sign.
EnSomKan's åsikter om sammanhållningen mellan "blattarna" vs. "svennarna" behöver komma i kontakt med dem eller inte beror som jag ser det på i vilket land man bor, och det landets procentuella muslimska befolkningsandel... Författaren
Dr. Peter Hammond menar att ett lands/stats förhållande till radikala yttringar av islam kan ses enligt en eskalerande skala... Sverige ligger högre i procentandel än många andra europeiska länder med en procentandel på 5% muslimer i Sverige, och ju fler de blir, ju fler åsikter av typen som
Somalidream och
EnSomKan har kommer att manifestera en förutsägbart eskalerande våldsspiral, allt i enlighet med Koranens principer...Dr. Peter Hammond's lista stämmer enl. min åsikt mycket väl med hur det ser ut i världen idag, och Sverige gör ingenting för att motverka eskaleringen, IMO, bortsett från SD då... därför röstar jag på dem, och ser gärna ett omval p.g.a. nedröstad budget i dec.