2014-10-28, 01:35
Bannlyst
Ensomkan du är en korkad blatte. Här ute slåss svenskar och blattar tillsammans mot andra blattar. Turkarna här ute hatar tex kurder iranier och annat smuts som negrer. Iranierna tillsammans med tex svenskar slåss mot andra iranier och mot turkar/svennar som är i samma gäng. Och många svennar beter sig typiskt svenskt eftersom detta är Sverige. Jag antar att du eller dina föräldrar är fega flyktingar som inte vågar stå upp för sitt land utan kommer till Sverige som fega landsförrädare oh beter er illa mot folket här istället. Ni är ingenting annat än ynkryggar. Åk hem till ditt moderland istället fega lilla apa du och d dina är inte värda mer än skiten under spröten på en kackerlacka.
Citera
2014-10-28, 02:02
Medlem
morbrostewarts avatar
Det här med att hålla ihop och vara rättskaffens och hyvens, är det något beteende som startas upp i Sverige isåfall.
För om ni vore så fantastiska lojala människor kanske ni skulle ha visat prov på det i skitlandet ni rymde från?
Det förtryck och helvete ni skyller på skulle ju inte få grogrund om alla babbar var så fantastiskt tighta och sjyssta.
Att mer eller mindre våldta ett land genom att suga ur varenda krona man kan, se ner på dess medborgare som hjälper ens familj är inte heller gängse uppfattning om att "hålla ihop" och vara lojal etc.
Att fly från sitt land, sina bröder, släktingar, barn, folk som litade på er är väl knappast tecken på att hålla ihop och vara grymmaste "bruschan".
Nu har ju svenskar också blivit ett jävla mjäkigt mesfolk på sista tiden, men det är ju pga av alla invandrare, lattekärringar, politiker, hipsters och annat könlöst patrask som inte får "kränkas", samt miljömuppar och feminister som eldar på utav bara fan i sin lilla fantasivärld.
Men svensken har potential, det vittnar ju historien om.
Och detta helt utan islam. Så missta inte svennars snällhet för obligatorisk mesighet.
När det är nog är det nog, konstant kyla och mörker skapar en särskild slags hårdhet ni aldrig kommer att fatta, precis som ryssar och finnar, som ännu inte börjat plaska runt i latteträsket. Tänk på det!
Citera
2014-10-28, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkarmedenpingvin
Asså när ska den här SD-trolltråden dööö......

Citat:
Ursprungligen postat av Entartete
Nejdu Jimmie, denna gubben går inte, bara för att man är sjukskriven skall man inte trolla och förvanska bilden av invandrare på FB. Gå och lägg dig igen
F!-människor och miljöpartister, ni är precis lika tröttsamma som alla sverigedemokrater på flashback.

Ja, han som startade tråden, måste ju vara ett troll för det är ju heeeeeeeeelt otänkbart att en invandrare kan ha såna här åsikter, liksom. Idioter!
Citera
2014-10-28, 13:31
Medlem
Jahannams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmder
Oj, sorry. Missförstod din ståndpunkt i det hela. Är du SvP:are eller?

Det hade du gärna velat att jag skulle varit eller hur? En liten tillökning till den skara äckliga illaluktande nazistråttor som sådana som du hyllar

Citat:
Ursprungligen postat av Repatriering
Varför vill du då inte att vi alla som bor i det du kallar ditt hem arbetar tillsammans för ökad tolerans och gemenskap?

Jag bryr mig inte om religion men blev ändå nyfiken. Du skriver att du ej är muslim men farbrorn i pyjamas och nylonstrumpor på din avatar ser definitivt ut att vara muslim.

Så bara för att jag har en avatar på en muslim så betyder det nu att jag är muslim och käkar halalkött? Undgår hans porriga pose dig så rejält att du inte känner sarkasmen i bilden? Nej, jag är absolut inte muslim.

Jag är allt för ökad tolerans och gemenskap, men det kommer inte genom att låta en religiös agenda kapa våra sekulariserade och demokratiska värderingar. Alla religioner är något som är värt och motarbetas och bekämpas. Det är för mig helt otroligt att vi lever i 2014 och folk fortfarande tror på en magisk mystisk gubbe/kärring som skapade världen på 6 dagar..
Citera
2014-10-28, 13:57
Medlem
amoralis avatar
Är själv ''blatte'' och det du har skrivit är det dummaste jag läst, åk tillbaks till ditt hemland då om det är så himla bra där & sluta klaga.
Citera
2014-10-28, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jahannam
Det hade du gärna velat att jag skulle varit eller hur? En liten tillökning till den skara äckliga illaluktande nazistråttor som sådana som du hyllar

Så bara för att jag har en avatar på en muslim så betyder det nu att jag är muslim och käkar halalkött? Undgår hans porriga pose dig så rejält att du inte känner sarkasmen i bilden? Nej, jag är absolut inte muslim.

Jag är allt för ökad tolerans och gemenskap, men det kommer inte genom att låta en religiös agenda kapa våra sekulariserade och demokratiska värderingar. Alla religioner är något som är värt och motarbetas och bekämpas. Det är för mig helt otroligt att vi lever i 2014 och folk fortfarande tror på en magisk mystisk gubbe/kärring som skapade världen på 6 dagar..

Haha, jag gillar inte SvP. Tycker deras synsätt är vidrigt. Så lugna dig lite.
Citera
2014-10-28, 14:06
Medlem
HasseBanans avatar
Jag bor i ett invandrartätt område men har inte alls stött på den attityden mot "svennar" som du förmedlar. Trots att vi "svennar" är i minoritet i vårt område, så blir vi alltid behandlade med respekt. Nästan så att de är hyggligare än svenskar många gånger. De håller upp dörren för en, ber man om en cigarett får man en, om man har problem så vill de gärna hjälpa till. Till skillnad mot dig, din otacksamme babbe, så är merparten av de som kommer hit tacksamma och vill gärna anpassa sig.

Den minoritetsgrupp bland invandrare som du tillhör, med kaxig attityd och som ser ner på "svennar", blir förlorarna i det långa loppet. Eftersom merparten av invandrarna som kommer hit vill leva ett bra och tryggt liv och vara en del av samhället. Jag föreslår att du går in på Nationell.nu och skriver ett liknande inlägg, så ska du få se på svensk sammanhållning! Den finns men de flesta av oss vill inte bli stämplade som rasister, förlora våra jobb pga det osv Men sticker ni upp mer än ni bör göra så kommer snart den svenska sammanhållningen att visa sig! Ni får då även era inflyttade landsmän emot er eftersom ni skämmer ut dem och ger dem dåligt rykte.
Citera
2014-10-28, 14:54
Medlem
Du snackar trams och du är en skam för andra iranier som kämpar och sliter varje dag för att bidra till det svenska samhället. Skäms troll.

"vi blattar håller ihop"... Fy fan det var det dummaste jag läst på länge. Du är rasist svårare än så är det inte. Väx upp. Jag har stött på mängder av såna som du, ni är så desperata på att vara coola och skylla era misslyckanden på någon annan så det är bara sorgligt att läsa. Så, nu får du inte mer uppmärksamhet av mig lilla bebis.
Citera
2014-10-28, 18:57
Medlem
ture.karlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Till alla er svennar därute så ska ni ha en sak klart för er. I olika sammanhang på arbetsplatser, med vänner, ute i stan, i offentliga sammanhang och på kollektivtrafiken, så håller vi blattar ihop. /.../

Wow. Spännande. Kan du berätta mer om din bastuklubb?
Citera
2014-10-28, 19:22
Medlem
HBOLLs avatar
TS verkar vara främlingsfientlig mot svenskar usch.

Själv efter ISIS framfart dras man med islamofobi,penicillin verkar inte fungera alls.
Citera
2014-10-28, 20:19
Medlem
George-in-tha-Bushs avatar
Tyvärr har TS en poäng. De flesta "grupper" håller ihop. Inget konstigt med det.

På mitt förra jobb brukade jag och svennarna nicka diskret till varandra och slänga alla CVn som hade arab/muslim namn direkt i papperskorgen. Vi såg till att bevara den goda stämningen, sammanhållningen och höga arbetsmoralen som vi hade.

Kanske trist för den enskilda individen som blev drabbad men så var det.
Senast redigerad av George-in-tha-Bush 2014-10-28 kl. 20:22.
Citera
2014-10-28, 21:00
Medlem
Jag ångrar att jag började läsa här. Nu ska jag gå ut med min retriever å dricka latte. Sen ska jag lägga ut alla bilder på facebook.

TS, du är dryg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in