Citat:
Ursprungligen postat av
cmder
Oj, sorry. Missförstod din ståndpunkt i det hela. Är du SvP:are eller?
Det hade du gärna velat att jag skulle varit eller hur? En liten tillökning till den skara äckliga illaluktande nazistråttor som sådana som du hyllar
Citat:
Ursprungligen postat av
Repatriering
Varför vill du då inte att vi alla som bor i det du kallar ditt hem arbetar tillsammans för ökad tolerans och gemenskap?
Jag bryr mig inte om religion men blev ändå nyfiken. Du skriver att du ej är muslim men farbrorn i pyjamas och nylonstrumpor på din avatar ser definitivt ut att vara muslim.
Så bara för att jag har en avatar på en muslim så betyder det nu att jag är muslim och käkar halalkött? Undgår hans porriga pose dig så rejält att du inte känner sarkasmen i bilden? Nej, jag är absolut inte muslim.
Jag är allt för ökad tolerans och gemenskap, men det kommer inte genom att låta en religiös agenda kapa våra sekulariserade och demokratiska värderingar. Alla religioner är något som är värt och motarbetas och bekämpas. Det är för mig helt otroligt att vi lever i 2014 och folk fortfarande tror på en magisk mystisk gubbe/kärring som skapade världen på 6 dagar..