2014-10-25, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Du SKA rösta på SvP. Det är det enda rätta alternativet för oss svenskar.
Körde på SD detta val, men min farsa är från Ungern o morsan är svensk så jag skulle väl också ryka om SVP fick makten.
Citera
2014-10-25, 17:22
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraken22
Körde på SD detta val, men min farsa är från Ungern o morsan är svensk så jag skulle väl också ryka om SVP fick makten.

Nej. Alla vita européer får stanna (även slaver).
Citera
2014-10-25, 17:22
Medlem
veriKaoss avatar
Negerns IQ är i nivå med utvecklingsstörda vita människor.
Sverige medel IQ: 100.
Somalia medel IQ: 60.

https://i.imgur.com/R9KZdfG.png
Citera
2014-10-25, 17:26
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Nej. Alla vita européer får stanna (även slaver).

I slutet är det inte rasen ni bryr er om, det är ert djupt rotade hat för islam och muslimer. Hitler hade vridit sig i graven om han hade sett att en tomte som du dikterar villkoren för den vita rasen. Säg bara rakt ut att du avskyr Islam. Den vita rasen och slaverna har inget gemensamt om du skall föra diskussionen ditåt.
Senast redigerad av Marlo.Stanfield 2014-10-25 kl. 17:29.
Citera
2014-10-25, 17:28
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Invandrarna på 70-talet byggde upp Sverige, innan dess bodde man i stugor och gick och la sig klockan 19.00.

Problemen började då i stor skala för systemet Sverige.
Chilenare, Greker och annat arbetsskyggt folk vällde in och insåg att de kunde leva gratis på vår svenska välfärd.
Det tog inte många månader innan en man ifrån Chile var förtidspensionär pga någon uppfunnen åkomma. Samma sätt med många greker.
Man lurade till sig en livslång försörjning som förtidspensionär och visslade "hem" och lekte/ leker "King of the hill" och dumsvensken betalar för kalaset.

Stackars djävla Sverige. Lurad på det mesta sedan 1970-talet.
Mångkulturen i Sverige har varit det dyraste och vidrigaste sociala projektet i hela världen. Inget land ligger ens i närheten av samma kostnader.
Senast redigerad av AlwaysAllIn 2014-10-25 kl. 17:33.
Citera
2014-10-25, 17:29
Medlem
Uran233s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Till alla er svennar därute så ska ni ha en sak klart för er.

Är det inte rent psykiskt jobbigt att bo i ett land vars majoritetsbefolkning man hatar? Vore det inte bättre för en själv att se sig om i världen för att hitta en mer bekväm omgivning att slå sig ner i? Varför ska du självskada dig genom att tvinga dig själv att bo kvar bland alla dessa uttråkande suedis?
Senast redigerad av Uran233 2014-10-25 kl. 17:34.
Citera
2014-10-25, 17:30
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
I slutet är det inte rasen ni bryr er om, det är ert djupt rotade hat för islam och muslimer.

Nej, så är det inte. Nationalism handlar inte om hat, utan om kärlek och omtanken. Det mångetniska samhället kommer bara leda till total katastrof i slutändan. Det är inte bra för någon.

Nationalister anser att alla folk har rätt att existera och vara fria. T. ex. så fördömer varje sund nationalist Israels massmord på Palestinier.
Citera
2014-10-25, 17:34
Medlem
GonerStoners avatar
Klagar på att svenskar är fega när ni själva flydde landet som fega kackerlackor,
håll bara käften och visa lite stolthet, åk hem till erat land och hjälp era egna.
Citera
2014-10-25, 17:36
Medlem
Citat:
Svenskar vill inte bo i invandrarområden:

http://www.arbetarbladet.se/gastrikland/gavle/svenskar-vill-inte-bo-i-invandraromraden
Om jag inte skevtolkade slutmeningarna i den artikeln, så är nu alltså blattarna oxå närapå epidemiska motståndare till att bo i invandrartäta bostadsområden.

Är inte det ett tecken på att invandrarna själva börjar tycka att det är för många invandrare just här där jag är?

Vad kan de berörda blattarna själva göra åt det här nu då?

Kan de knäppa politikerna, Löfvén & Co, på näsan?
Senast redigerad av EnStoltFegis 2014-10-25 kl. 17:39.
Citera
2014-10-25, 17:36
Medlem
Jag är "blatte", umgås bara med "etniska svenskar" trots att vi har flera utlänningar i klassen. Så kör upp ditt trollargument i röven.
Citera
2014-10-25, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Jag är "blatte", umgås bara med "etniska svenskar" trots att vi har flera utlänningar i klassen. Så kör upp ditt trollargument i röven.
Med vad började den här tråden?
Citera
2014-10-25, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nolifer
Min teori är att många blattar håller ihop pga att dom känner sig underlägsna den vite mannen.
Den vite mannen är ju som vi vet överlägsen honom på dom flesta punkter, det enda blatten är bättre på än en svensk är att skapa kaos.
Och det är så blatten försöker besegra svensken - genom kaos.

Vilka räknas som blattar undrar ni ? dom som är blattar vet om det....

Haha svensken den vite mannen som blattarna är underlägsna. Lägg ner va. Det här handlar bara om svensken, inget annat. Många andra europeér tycker likadant som förortsgrabbarna. Visst ni har en del positiva egenskaper som trevliga och snälla. Men sen har ni en del dåliga sidor också som nämnt i tråden. Bl.a. tråkiga, stela, opersonliga, osociala. Jobba på dom och sluta hata så kanske ni får ett bättre liv. Ingen är perfekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in