2014-10-25, 16:51
Medlem
Du, TS, står ju knappast för nåt konstruktivt själv. Vad hjälper det att ha en sån där "vi och dom" attityd? Varför försöker du inte bygga broar med "svennarna" istället? Det vore uppfriskande med en mer respektfull attityd mot varann som etniska grupper, att man försöker förstå och skapa en mer harmonisk atomsfär. So what om vissa känner sig rädda för er? Vad hjälper det att fullkomligt visa avsky som svar? För att i grupp mata era egon genom den stolthet ni känner i er gemenskap? Visst har jag förståelse för ditt perspektiv, men jag tvivlar att man kan bygga nåt nytt där sådan egocentrism florerar.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Khafesho koskeshe bisavad, bia ta khoneye man mikonamet! Översätt det om du har IQ nog din fiskmås. Men du kan väl inte ens lista ut vilket språk det är..

Det är persiska är själv från iran
Citera
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Det skulle jag också säga. Titta ute i förorten, hur många är sansade och progressiva? En på tusen. Som du säger.

...Och alla blattar bor i förorten, 2face?
Citera
2014-10-25, 16:52
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Alla dessa citat är hämtade av värdelösa WT:n, bor man på skitställen så får man ta konsekvenserna, det finns en anledning att det är billigare och bo på sådana platser. Man kan inte betala 4000 kronor i hyra för en 3:a och sedan tro att ens grannar skall vara kirurger och kärnfysiker.

Svenskar vill inte bo i invandrarområden:
Citat:
Svenskar undviker att flytta till invandrartäta områden. Det visar två studier som presenterades på bostadsmötet i Gävle under torsdagen.– Det leder till segregering även när det gäller inkomst och betyg, säger Matz Dahlberg, forskare.
http://www.arbetarbladet.se/gastrikland/gavle/svenskar-vill-inte-bo-i-invandraromraden
Citera
2014-10-25, 16:55
Medlem
Citat:
Fortsätt hänga i ghettot då din loser. Vad sägs om att jobba dig upp i samhället och sluta umgås på platser där folk inte har jobb eller någon framtid. I det samhället jag rör mig i umgås jag med sköna och fritänkande SVENSKAR samt blattar som gör rätt för sig.

Det var kul att se att ni svennar bevisade min tes om hur svennen inte har en förmåga och diskutera utan att låta känslorna koka över. Det är för att ni stänger in alla era känslor jämnt och ständigt att när ni väl diskuterar så kan ni inte sansa er.

Va? Alla vet ju att det är blatten som har nära till känslor och svensken som är sansad. Ni har ju mycket lägre IQ och högre impulsivitet. Är alla som bor i gettot en loser? När jag flyttade hit var det ju en blomstrande medelklassort. Inte mitt fel att folkförrädiska politiker fyllt på till bredden med underutvecklade sandmänniskor som gör livet osäker för oss svenskar. När jag flyttade hit behövde man inte låsa cykeln, och det är helt sant. Idag snor dom din bil under knivhot vid rödljusen. Så vad är det då som har hänt under dessa ~20 år? Jo det har kommit hit massa sandfolk som inte utvecklats nog till att veta rätt och fel, mitt och ditt.

Hellre ebola till Sverige än fler blattar. Ebola kan man hantera, studera och prata vaket om. Jävla politiker som ville "skapa" en ny underklass. Grattis!
Citera
2014-10-25, 16:56
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Svenskar vill inte bo i invandrarområden:

http://www.arbetarbladet.se/gastrikland/gavle/svenskar-vill-inte-bo-i-invandraromraden

Ja men det är väl självklart! Jag är blatte och vill heller inte bo i en jävla förort eller fattigmansområde, är det så konstigt. Jag vill bo där folk tjänar lika bra som mig.

Bedömningen blir felaktig om man jämför dom fattigaste och hur de beter sig med dom som har det väl ställt där hemma, inga konstigheter.
Citera
Medlem
Slints avatar
Citat:
...Och alla blattar bor i förorten, 2face?
Vad fan dillar du om? Du gillar ordet blattar märker jag. DU är nog den största rasisten. Men det berör inte dig. Du är ju vänster.
Citera
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsK0rven
Det är persiska är själv från iran

Perser från Iran är generellt sett mycket skötsammare än arabfolk, men oftast så blandar folk ihop dessa med varandra.
Citera
2014-10-25, 16:57
Medlem
7.3s avatar
Citat:
Vad fan dillar du om? Du gillar ordet blattar märker jag. DU är nog den största rasisten. Men det berör inte dig. Du är ju vänster.
Sant
Citera
2014-10-25, 17:00
Medlem
Citat:

Han är själv blatte då är det okej att säga blatte. Tänk bara på negermusiken i USA, hur ofta säger inte dom neger? Tror var tredje ord negrer säger i USA är nigger. Dom har tunnelseende på sin egna epitet och därför beter dom sig som dom gör när de hela tiden lever för att hävda sig.

Nä man borde kuppa riksdagen och sätta dit lite vettigare folk så hade det blivit ordning på torpet. Så trött på att globalister och storkapital bestämmer hur den demografiska uppsättningen ska se ut. Det är folkmord inget annat. Det är en självklarhet att om invandrare begår brott i ett land så förvisas man. EN SJÄLVKLARHET. Men Sverige vill inte vara så ..elaka.
Senast redigerad av Istidraj 2014-10-25 kl. 17:03.
Citera
2014-10-25, 17:00
Medlem
Jag gillar mångkultur, älskar spännande blandningar och mixar.. ogillar skarpt individer som TS, oavsett om deras skinn är vitt eller brunt, eller om de talar dalamål och heter Sven, eller persiska och heter Mohammed. Inskränkta rasister är vad de är. Ut och res med i världen och prata med folk, sluta hata.
Citera
2014-10-25, 17:01
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ja men det är väl självklart! Jag är blatte och vill heller inte bo i en jävla förort eller fattigmansområde, är det så konstigt. Jag vill bo där folk tjänar lika bra som mig.

Bedömningen blir felaktig om man jämför dom fattigaste och hur de beter sig med dom som har det väl ställt där hemma, inga konstigheter.

Hur kommer det sig att det alltid blir kaos så fort det blir för mycket invandrare på ett och samma ställe?

Hur kommer det sig att inte fattiga och arbetslösa svenskar går ut och bränner bilar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in