Hej! Igår kväll bestämmde jag mig för att formatera om datorn eftersom den va så full i skit.
Hadexalltså ett win7 home premium 64bit OS crackat. Fungerat klockers i 1 år.
nu till saken. Jag sätter i samma skiva som förra året då jag skaffa win 7. ( skivan innehöll bådec7 och 8).
Jag väljer win7 och kör hela proccessen med formatering och allt. Datorn har nu konstigt nog fått ett win8 ultimate.
Jag har nerladdat drivrutiner till LAN win7, på ett usb som jag kör igång, internet börjar då fungera.
Jag har ett ASrock 970 extreme3 moderkort, så jag tankar hem ett "all in one" drivers från deras hemsida och kör, datorn restartar och det funkar fint.
nu till det stora problemet. Mitt grafikkort är ett Geforce gtx 560 ti.
Jag laddar ner drivrutiner som stödjer mitt OS samt grafikkortet, kör igång det och datorn startar då om efteråt.
Jag kommer till "windows startas" sen kommer jag inge längre.
Formaterade igen och gjorde samma visa fast prövade en annan drivrutin... fail again.
Formaterar om ( enda lösningen pga black screen).
går då in i skärmupplösninh -> advanced settings.
där står det namn på grafikklrtet
"standard VGA grafikkort"
8-bit
minne: 14mb
VAD I.....????
Har stängt av windows auto-update då jag har piratkopierar OS.
Men kan någon förklara för mig vad i helvete problemet är?. har kollat så grafikkortet sitter rätt ikopplat, vore konstigt annars då jag inte rört en pryl i datorn på 1 år.
Måste jag ha drivrutiner för att datorn ska känna igen grafikkortet?
jag menar... kör ja drivrutiner så blire buggat eftersom ja prövat säkert 5 gånger nu.
Den som har en lösning på detta problem är en gud. Vore hjärtligt tacksam för svar!
tack.
Hadexalltså ett win7 home premium 64bit OS crackat. Fungerat klockers i 1 år.
nu till saken. Jag sätter i samma skiva som förra året då jag skaffa win 7. ( skivan innehöll bådec7 och 8).
Jag väljer win7 och kör hela proccessen med formatering och allt. Datorn har nu konstigt nog fått ett win8 ultimate.
Jag har nerladdat drivrutiner till LAN win7, på ett usb som jag kör igång, internet börjar då fungera.
Jag har ett ASrock 970 extreme3 moderkort, så jag tankar hem ett "all in one" drivers från deras hemsida och kör, datorn restartar och det funkar fint.
nu till det stora problemet. Mitt grafikkort är ett Geforce gtx 560 ti.
Jag laddar ner drivrutiner som stödjer mitt OS samt grafikkortet, kör igång det och datorn startar då om efteråt.
Jag kommer till "windows startas" sen kommer jag inge längre.
Formaterade igen och gjorde samma visa fast prövade en annan drivrutin... fail again.
Formaterar om ( enda lösningen pga black screen).
går då in i skärmupplösninh -> advanced settings.
där står det namn på grafikklrtet
"standard VGA grafikkort"
8-bit
minne: 14mb
VAD I.....????
Har stängt av windows auto-update då jag har piratkopierar OS.
Men kan någon förklara för mig vad i helvete problemet är?. har kollat så grafikkortet sitter rätt ikopplat, vore konstigt annars då jag inte rört en pryl i datorn på 1 år.
Måste jag ha drivrutiner för att datorn ska känna igen grafikkortet?
jag menar... kör ja drivrutiner så blire buggat eftersom ja prövat säkert 5 gånger nu.
Den som har en lösning på detta problem är en gud. Vore hjärtligt tacksam för svar!
tack.