2014-10-23, 20:45
Hej!

Har funderat ett tag på att ev. Pierca min kuk men inte säker. Tänkte kolla om det kanske finns såna man sätter på? Som finns till bröst osv

Någon som kan länka isf?
Citera
2014-10-23, 21:23
Medlem
Fakears avatar
Hjälper hjärna till om jag kan men jag förstår verkligen inte vad du pratar om.
Citera
2014-10-23, 21:25
Citat:
Ursprungligen postat av Fakear
Hjälper hjärna till om jag kan men jag förstår verkligen inte vad du pratar om.
En sån clipon du vet?

Finns ju till allt utan penis som jag hittar. Man sättrr bara på den utan att perica sig.

Fake percing
Citera
2014-10-24, 17:11
Medlem
Mr.Shadows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menar
En sån clipon du vet?

Finns ju till allt utan penis som jag hittar. Man sättrr bara på den utan att perica sig.

Fake percing

Haha, med all välmening måste jag fråga - varför ska du sätta på en lösring på snoppen?

Ingen kommer se den så länge du inte går och skyltar med snabeln, vilket jag hoppas du inte gör. Ska du imponera på något hondjur så lär hon ändå tycka du är konstigt som drar bort den innan samlag, eller inte tillåter en avsugning med "ringen" på.
Citera
2014-10-24, 17:37
Medlem
Fakears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menar
En sån clipon du vet?

Fake percing

Köp en septum clipon? Jag vet inte, förstår inte varför du ska ha en fakepiercing till kuken eftersom att du varken kommer kunna ha den när du har sex och under kläderna så sitter den nog inte så bra. Det kommer knappast vara behagligt och den kommer trilla av om den inte sitter väldigt hårt som i sin tur kommer leda till penisont.

Vill du bara se hur det skulle se ut så kan du väl ta en bild och redigera dit en piercing?
Citera
2014-10-25, 15:13
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Shadow
Haha, med all välmening måste jag fråga - varför ska du sätta på en lösring på snoppen?

Ingen kommer se den så länge du inte går och skyltar med snabeln, vilket jag hoppas du inte gör. Ska du imponera på något hondjur så lär hon ändå tycka du är konstigt som drar bort den innan samlag, eller inte tillåter en avsugning med "ringen" på.
Så jag kan se hur det ser ut innan (om) jag gör det på riktigt?

Dessutom har hag sambo och gör vad jag vill typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in