• 1
  • 2
2014-10-22, 11:46
Medlem
Bonaqua604s avatar
Hejsan!

Inför nästa månad så vill Soc att jag lämnar in Hyresavi & Inbetalningskort, men är inte Hyresavin ett inbetalningkort? Och om inte hur får man tag i ett Inbetalningskort?
Citera
2014-10-22, 12:13
Citat:
Ursprungligen postat av Bonaqua604
Hejsan!

Inför nästa månad så vill Soc att jag lämnar in Hyresavi & Inbetalningskort, men är inte Hyresavin ett inbetalningkort? Och om inte hur får man tag i ett Inbetalningskort?

Det borde vara samma.
Citera
2014-10-22, 12:21
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Hejsan!

Hyreslappen där allt står specificerat, samt det medföljande inbetalningskortet.
Citera
2014-10-22, 12:27
Bannlyst
Samma sak.
Citera
2014-10-22, 12:48
Medlem
Bonaqua604s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Injectionz
Samma sak.

Vad menar dom då med att jag ska bifoga hyresavin SAMT inbetalningskort? Förstår inte.
Citera
2014-10-22, 12:56
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Vad menar dom då med att jag ska bifoga hyresavin SAMT inbetalningskort? Förstår inte.

Läs vad jag skrev!
Citera
2014-10-22, 12:59
Medlem
Bonaqua604s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Läs vad jag skrev!

Men jag har ju inget sånt, vet att man får var 3:e månad tillsammans med avin där det står speciferat vad som ingår i hyran bara. Men det är inget inbetalningskort.
Citera
2014-10-22, 13:15
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Men jag har ju inget sånt, vet att man får var 3:e månad tillsammans med avin där det står speciferat vad som ingår i hyran bara. Men det är inget inbetalningskort.

Vad är det du får tillsammans med avin då? Du får en lapp där allt är specificerat, hur betalar du sen då?
Citera
2014-10-22, 13:19
Medlem
Bonaqua604s avatar
Citat:
Vad är det du får tillsammans med avin då? Du får en lapp där allt är specificerat, hur betalar du sen då?

Jag får avier för 3 mån framåt, och tillsammans med de, så är det en lapp där det står vad som ingår i hyran. Men den lappen slänger jag ju eftersom den har NADA betydelse. Sen så sparar jag ju självklart avierna som jag betalar hyran med.
Citera
2014-10-22, 13:20
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Jag får avier för 3 mån framåt, och tillsammans med de, så är det en lapp där det står vad som ingår i hyran. Men den lappen slänger jag ju eftersom den har NADA betydelse. Sen så sparar jag ju självklart avierna som jag betalar hyran med.

Ja men då så! Vad fan är det du dummar dig om? Det är precis den lappen som du så nonchalant slänger de vill ha! Hur jävla svårt kan det vara att förstå?
Citera
2014-10-22, 13:22
Medlem
Bonaqua604s avatar
Citat:
Ja men då så! Vad fan är det du dummar dig om? Det är precis den lappen som du så nonchalant slänger de vill ha! Hur jävla svårt kan det vara att förstå?

Men om du gör en googling på inbetalningskort, så är det ju inte det som kommer up..det är ju en bild/bilder på hyresavier som visas.
Citera
2014-10-22, 13:29
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Men om du gör en googling på inbetalningskort, så är det ju inte det som kommer up..det är ju en bild/bilder på hyresavier som visas.

Hur tycker du ett inbetalningskort ska se ut då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in