• 1
  • 2
2014-10-22, 11:46
Medlem
Bonaqua604s avatar
Hejsan!

Infr nsta mnad s vill Soc att jag lmnar in Hyresavi & Inbetalningskort, men r inte Hyresavin ett inbetalningkort? Och om inte hur fr man tag i ett Inbetalningskort?
Citera
2014-10-22, 12:13
Medlem
M1159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonaqua604
Hejsan!

Infr nsta mnad s vill Soc att jag lmnar in Hyresavi & Inbetalningskort, men r inte Hyresavin ett inbetalningkort? Och om inte hur fr man tag i ett Inbetalningskort?

Det borde vara samma.
Citera
2014-10-22, 12:21
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Hejsan!

Hyreslappen dr allt str specificerat, samt det medfljande inbetalningskortet.
Citera
2014-10-22, 12:27
Bannlyst
Samma sak.
Citera
2014-10-22, 12:48
Medlem
Bonaqua604s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Injectionz
Samma sak.

Vad menar dom d med att jag ska bifoga hyresavin SAMT inbetalningskort? Frstr inte.
Citera
2014-10-22, 12:56
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Vad menar dom d med att jag ska bifoga hyresavin SAMT inbetalningskort? Frstr inte.

Ls vad jag skrev!
Citera
2014-10-22, 12:59
Medlem
Bonaqua604s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Ls vad jag skrev!

Men jag har ju inget snt, vet att man fr var 3:e mnad tillsammans med avin dr det str speciferat vad som ingr i hyran bara. Men det r inget inbetalningskort.
Citera
2014-10-22, 13:15
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Men jag har ju inget snt, vet att man fr var 3:e mnad tillsammans med avin dr det str speciferat vad som ingr i hyran bara. Men det r inget inbetalningskort.

Vad r det du fr tillsammans med avin d? Du fr en lapp dr allt r specificerat, hur betalar du sen d?
Citera
2014-10-22, 13:19
Medlem
Bonaqua604s avatar
Citat:
Vad r det du fr tillsammans med avin d? Du fr en lapp dr allt r specificerat, hur betalar du sen d?

Jag fr avier fr 3 mn framt, och tillsammans med de, s r det en lapp dr det str vad som ingr i hyran. Men den lappen slnger jag ju eftersom den har NADA betydelse. Sen s sparar jag ju sjlvklart avierna som jag betalar hyran med.
Citera
2014-10-22, 13:20
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Jag fr avier fr 3 mn framt, och tillsammans med de, s r det en lapp dr det str vad som ingr i hyran. Men den lappen slnger jag ju eftersom den har NADA betydelse. Sen s sparar jag ju sjlvklart avierna som jag betalar hyran med.

Ja men d s! Vad fan r det du dummar dig om? Det r precis den lappen som du s nonchalant slnger de vill ha! Hur jvla svrt kan det vara att frst?
Citera
2014-10-22, 13:22
Medlem
Bonaqua604s avatar
Citat:
Ja men d s! Vad fan r det du dummar dig om? Det r precis den lappen som du s nonchalant slnger de vill ha! Hur jvla svrt kan det vara att frst?

Men om du gr en googling p inbetalningskort, s r det ju inte det som kommer up..det r ju en bild/bilder p hyresavier som visas.
Citera
2014-10-22, 13:29
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Men om du gr en googling p inbetalningskort, s r det ju inte det som kommer up..det r ju en bild/bilder p hyresavier som visas.

Hur tycker du ett inbetalningskort ska se ut d?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in