2014-10-21, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IgnoreTheBliss
Vi kan stolt presentera Göran Frisk i den nya spännande ubåtsthrillern "Det är inte Fia med Knuff". Snart på en biosalong nära dig!

http://imgur.com/aQgpD9l

haha..! kanon!
Citera
2014-10-21, 20:59
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Vi kan stolt presentera Göran Frisk i den nya spännande ubåtsthrillern "Det är inte Fia med Knuff". Snart på en biosalong nära dig!

Kan säga att denna är på väg att skrivas ut och hängas upp på väggen för daglig motivation och hängivelse. Livet är tufft. Det är inte fia med knuff.
Citera
2014-10-21, 21:08
Medlem
Kan du verkligen vara så säker på den där suddiga bilden?

- Ja! Störtsäker, fullständigt tvärsäker skulle jag säga!
Citera
2014-10-21, 21:18
Medlem
Necrolusters avatar
Citat:

Du förtjänar ju fan någon typ av medalj för det här
Citera
2014-10-21, 21:32
Medlem
€rics avatar
Stora frågan blir ju nu: Ska Göran ta över som partiledare för M? Varför har man gömt denna juvel ifrån det svenska folket?

Bildt och Göran tillsammans skulle nog starta krig mot ryssarna på två röda.
Citera
2014-10-21, 21:35
Bannlyst
Vart hittade media den här gubben? Han är klockren, bra kandidat som ÖB/general. "Asså den här ubåten kommer inte från centralafrika eller från... eller från nya guinea" "jag vet inte om den är skadad men den är iaf rysk" hahaha
Senast redigerad av Kalambolle 2014-10-21 kl. 21:38.
Citera
2014-10-21, 21:36
Medlem
SundbornPunschs avatar
Hade heller inte hört talas om denna man tills jag kikade i denna tråd. Jag vill inte påstå att jag hyser en lika stark aversion mot Ryssland som Göran Frisk, men i dessa dagar präglade av konformitet är det mycket befriande att få höra någon som verkligen säger sin mening. Inget inlindande, ingen självcensur.

Att han är en sådan jäkel på oneliners och alltid har svar på tal i kombination med de starka åsikterna är ett fint recept!

Forza Göran Frisk!!!
Citera
2014-10-21, 21:45
Medlem
Bodickers avatar
Skönt! Letade efter en tråd om honom. Vilken hjälte. Uppriktig, hård, tydlig, kunnig, övertygande. Programledarna satt som fån och gapade av hans uppriktighet. Legendarisk intervju i SVT.
Citera
2014-10-21, 21:45
Medlem
Bodickers avatar
Är göran frisk den sista chefen/militären/mannen med bollar i Sverige?
Citera
2014-10-21, 21:50
Medlem
lolzincs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yohjt
Lägger upp en compilation som jag har hittils på fulla intervjuer, kommer inom kort

Do please!

I övrigt, individer som Göran är precis vad vi behöver i det här landet, snarare än metrosexuella landsförrädare från Södermalm och Ryss-apologeter.
Citera
2014-10-21, 21:54
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodicker
Är göran frisk den sista chefen/militären/mannen med bollar i Sverige?

de växer nog fan inte på träd. Vi få verkligen inte hoppas det!

Har Sverige tur så ringer FM in honom då de behöver en gubbe med rutin!

tänk er synen när han kommer in på det topphemliga mötet, klädd med sin uniform från 80-talet, möjligtvis lite tajtare runt buken och fullständigt kör över de andra
Citera
2014-10-21, 22:04
Medlem
Fantastisk individ! Ge Göran ÖB-ämbetet och vi kommer annektera Norge inom en vecka!

Den journalist som kläckte idén "hm vi kanske ska ringa Göran Frisk och höra vad han har att säga" borde få stora journalistpriset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in