Åh tack! Nu är kvällen gjord! Jag önskar att jag kunde bli som Frisk när jag blir gammal.
Nu tycker jag att fler personer som känner/tjänstgjort med eller under honom kommer fram och berättar alla anekdoter väldigt detaljerat, tack!
EDIT: det där var ju bara från två intervjuer? Och den som är från Aftonbladet är ju vissa delar borttagna, typ "ring, ring och ring"
Jag klippte ihop den i väntan på bussen i förmiddags, finns flera grejer som saknas som jag inte hade tillgång till just då. Lägger upp en till om ingen annan hinner före.
Jag klippte ihop den i väntan på bussen i förmiddags, finns flera grejer som saknas som jag inte hade tillgång till just då. Lägger upp en till om ingen annan hinner före.
Känns ju "fel" att be andra göra saker. Hade lätt klickat runt på alla nyhetssidor som en galning och fixat ihop alla klipp som någonsin gjorts med Göran på direkten om det inte hade varit för att jag för tillfället sitter ute på vischan med kanske världens långsammaste 20 kb/s-uppkoppling. Men om jag hade varit du så hade jag i lugn och ro letat rätt på allt material som finns och gjort en komplett sammanställning
Hahaha han är så bra! Totalsågar flickan i studion med att vi inte ska hålla på leka "fantasilekar" och gissa. Klart det är en rysk ubåt. Men allvarligt, det är för mycket för att rada upp alla guldkorn. 3 minuter in och han har levererat i varje andetag.
Jag kan tillägga att han sägs ha förbjudit sin flottilj att ta semester, föräldraledighet osv under ett år. Detta med en sabel i ena handen och en bibel i andra.
Det låter som en rövarhistoria men faktorn Göran Frisk gör den rimlig.
Haha 05:58 (eller börja lite innan) jajamänsan, JAJAMÄNSAN! - på frågan om svenska militären är dem på spåren. Helvete vad han går igång av krigslysten nationalism. Han blir oerhört upphetsad.