Citat:
Ursprungligen postat av
hoffmaster
Hej jag ska nu snart till hösten börja plugga Civilekonom i 4 år. I dagens läge spelar jag en hel del World of Warcraft, Heartstone, etc på en stationär dator som jag själv har byggt, men jag funderar på att sälja av den nu när jag ska flytta och istället köpa mig en laptop av märket Apple, men jag funderar nu på vilken dator som skulle fungera bäst av Air och Pro och kunna plugga samt kunna spela dessa spel på, motivera gärna varför ni tycker som ni gör också.
Jag vet att man aldrig kommer upp i samma prestanda som en stationär, men vill ändå ha en MacBook.
Tack på förhand
halloj, jag har aldrig varit nära en macbook pro men har själv en Air så kan berätta lite. Inte 100 på årsmodell men runt 11-12 är den från. Hur som, otroligt smidig data, liten, lätt osv. Helt ok prestandamässigt jag spelade faktiskt WoW för några år sedan och det flöt på bra, den låter dock ganska högt (fläkten då) om man kör lite mer prestandakrävande program. Vågar som sagt inte uttala mig om Pro men en Air funkar till WoW och surfande