Citat:
Ursprungligen postat av
Strokes
Har väl gått en 30 timmar snart sedan sista drinken och darrningarna har slutat. Känner även inga kramper e. dyl så att det borde nog gå bra.
Finns det något annat än benso, något mildare som kan hjälpa ifall det blir värre? Dock tror jag ju inte att det kommer bli fallet. Det känns som att det redan nu börjar trappa ner. Men har ju läst lite att AT'n kan slå till t o m upp till 48h efter man slutat.
Men ifall något händer och jag inte har benso tillgängligt, vad skall man göra då? Ta en grogg för att lugna ner kroppen eller? Jag menar ifall jag vaknar och krampar och inte hinner gå till sjukhus.
Har det gått så lång tid sedan du drack är du sas klar. Finns ingen anledning att fundera på piller eller alkohol för någon sorts avtändning.
Det som kan komma nu är mer av psykisk karaktär och inte så mycket fysisk abstinens.
Det är nu som det verkligt jobbiga börjar; förbli nykter. Det bör du vara en lång tid framöver, kanske för alltid. Fast det är något du kan fundera på längre fram, är upp till dig om du vill kröka mer.
Avråder dig absolut att börja på med Benso eller andra droger. CB inkluderat.