Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-09-02, 23:22
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ross11365
Jag funderade länge på att gå till Artemis eller nån flatrate bordell men jag ville testa flera olika saker som Berlin har att erbjuda och det var väldigt kul att planera, synd att det inte blev som man hade tänkt sig. Jag tror att du har rätt gällande Artemis däremot och det blir definitivt ett besök nästa gång jag är i Berlin.
Jag håller med om att 200 euro är mycket, det är det man betala i Sverige, men underhållnings och udda upplevelse värde så var det väl värt pengarna. Det kunde däremot ha blivit som du beskrev så jag antar att jag hade lite flyt med henne.
Jag brukar inte dela med mig av min äventyr, som är för mestadels i Stockholm, men jag tyckte det kunde vara intressant läsning för de som har funderingar på att testa Berlin. Jag kommer absolut göra om det, jag fann det otroligt spännande och Berlinborna är mycket trevliga.


Käre vän du skulle ha läst min tråd och gått till de ställena jag rekommenderar!!! Man blir inte besviken.......PM:a mig om du vill ha mer tips
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback