inte förrän nu hittar jag din tråd.
Med svansen mellan benen så bestämde jag mig att dra till ett ställe jag hade läst om som låg nära mitt hotell, Kina Star massage. Tillbaks på tuben och full fart framåt mot Kina Star. Jag hade läst om en tjej som jag blev riktigt sugen på, hon heter Bing Bing, och jag var väldigt förväntansfull. Jag kom fram till ingången strax innan 23 och det visade sig att de stänger 22 på vardagar. Besviken, ledsen och trött jag gick tillbaka till hotellet för att acceptera mig besegrat. Jag öppnade en flaska rött och bestämde mig för att planera morgondagen.
Tillbaks till hotellet och fram med surfplatan för att kolla ordentligt vart jag skulle. Det visade sig att jag hade passerat huset 2 gånger när jag letade första gången
Jag duschade först och hon tog in mig på ett trevligt rum. Hon hade förklarat innan att hon skulle ge mig en erotisk massage först i 20 minuter för att sen gå över till en nuru massage. Jag har länge sett fram emot en nuru massage efter många dåliga B2B thaimassage i Stockholm. Tyvärr så blev det hela en stor besvikelse, Yasmina var väldigt oerfaren och det hela kändes väldigt mekaniskt. Hon var också väldigt hårig visade det sig
påryggen, benen, magen och armarna. Jag fann det rätt så avtändande. Det var första gången jag träffade en kvinna med så mycket hår att jag funderade på om det var en man egentligen
men hon råkade vara en väldigt hårig kvinna. Efter en stund av glidande fram och tillbaka på mig kropp så var det dags för le grande finale. Jag hade lite svårt att komma men till slut så avfirade mina små soldater ut i luften. Yasmina var en besvikelse och jag upplevde det hela som en dålig B2B i Stockholm. Synd!
Jag fick bilden av att han ägde massagestället. När det var min tur så presenterades jag för en riktig snygg kinesiska, hon tog min hand och ledde mig till ett rum. Hon frågade hur länge jag skulle vara där och jag svarade 1 timme. Det skulle kosta 100 euro sa hon. Jag betalade och sen började en otrolig sexuellupplevelse. Hon gillade sex helt enkelt. Hon sög riktigt bra, hon gillade att kela, kyssas, massera och knulla. Vi håll på i drygt 1 timme och jag avslutade på hennes bröst. Hon var precis det jag hade letat efter och nu kändes det bra att jag hade åkt till Berlin. Jag kommer att definitivt åka tillbaka till Berlin och framförallt China Star. Berlin har mycket att erbjuda men det är svårt för oss tourister att finna guldkornen.
Med svansen mellan benen så bestämde jag mig att dra till ett ställe jag hade läst om som låg nära mitt hotell, Kina Star massage. Tillbaks på tuben och full fart framåt mot Kina Star. Jag hade läst om en tjej som jag blev riktigt sugen på, hon heter Bing Bing, och jag var väldigt förväntansfull. Jag kom fram till ingången strax innan 23 och det visade sig att de stänger 22 på vardagar. Besviken, ledsen och trött jag gick tillbaka till hotellet för att acceptera mig besegrat. Jag öppnade en flaska rött och bestämde mig för att planera morgondagen. 
Du måste vara medlem för att kunna kommentera