Forumet har nu infört en åldersgräns på 18 år.
Det betyder att du som diskuterar här ska vara över 18 år.
Bakgrunden är bl.a. en lagstiftning som är betydligt mer restriktiv ifall den tillåter minderåriga i debatten. Personligen tycker jag det är lite tråkigt, då jag vet att det finns flera som är yngre och betydligt mer vältaliga än sina äldre kollegor. Men att blunda för lagen vore inte heller speciellt klokt.
Så nu vet ni hur det ligger till.
Forumet har nu infört en åldersgräns på 18 år.
Det betyder att du som diskuterar här ska vara över 18 år.
Bakgrunden är bl.a. en lagstiftning som är betydligt mer restriktiv ifall den tillåter minderåriga i debatten. Personligen tycker jag det är lite tråkigt, då jag vet att det finns flera som är yngre och betydligt mer vältaliga än sina äldre kollegor. Men att blunda för lagen vore inte heller speciellt klokt.
Så nu vet ni hur det ligger till.
admin
Och hur rent konkret skall detta kunna sättas i praktiken?
On Topic : Själv berörs jag inte av det men tycker ändå att de t är synd om detta införs. Dels p.g.a. det finns många bra användare som jag tycker ger forumet det lilla extra, de är då under 18 årsbalken.
Nu är det väll bara och vänta och se hur det blir med det helt enkelt.
Men tråkigt ifall detta skulle sättas till verket givetvis.
En liten fråga dock till admin : Hur skulle detta kunna genomföras i praktiken?
Det ska bli spännande att se hur det efterföljs, jag tycker väl regeln är ganska bra, även om det säkert finns massa som är yngre än det som gör bra ifrån sig här.
Jag gissar att regeln bara kommer tillämpas där folk öppet skriver att dom är under 18? ex jag är 17 år och vill börja med konstsimm - banned! Jag är 16 år och ska börja övningsköra och vill ha tips - banned
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!