Citat:
Ursprungligen postat av
LookBackInAnger
Hej. Jag är en kille på 21 år som ser extremt bra ut. Jag är lång, vältränad med nästintill perfekta ansiktsdrag. Jag har aldrig haft problem med tjejer och har legat fler gånger än jag kan räkna.
Jag har det inte heller direkt svårt ute i arbetslivet eller rent socialt i övrigt. Folk gör helt enkelt som jag vill och tycker om mig för att jag är attraktiv.
Problemet är dock att det känns som om det är förbannat mycket "yta" över det hela. Jag vill kunna visa vem jag är på insidan också men det är inte många som verkar bry sig utan man blir typ "accepted" på en gång eller va man ska säga. Hur tycker NI jag ska göra för att för att inte bli bedömd enbart på mitt utseende. Jag ser mig själv som väldigt smart men det verkar folk i allmänhet inte lika intresserade of. Tyvärr.
1. Få tag på en ansenlig mängd frätande syra.
2. Badda ut det på diverse ställen i ansiktet. Akta ögonen!
3. Besök närmaste sjukhus.
Tada! Problem löst!
--
Om du är ful, ensam och övergiven rekomenderar jag dig att leta upp tråden för ensamma som finns här på fb. Har du psykiska problem (vilket du förmodligen har) finns det även forumavdelningar för det. Det är faktiskt helt OK att vara misslyckad.
Att posta inlägg om att "din ende son" är bög samt att din dotter ligger runt är bara tarvligt när du hävdar att du dessutom är 21. Skärpning!