2014-10-19, 13:19
Bannlyst
Hej. Jag är en kille på 21 år som ser extremt bra ut. Jag är lång, vältränad med nästintill perfekta ansiktsdrag. Jag har aldrig haft problem med tjejer och har legat fler gånger än jag kan räkna.

Jag har det inte heller direkt svårt ute i arbetslivet eller rent socialt i övrigt. Folk gör helt enkelt som jag vill och tycker om mig för att jag är attraktiv.

Problemet är dock att det känns som om det är förbannat mycket "yta" över det hela. Jag vill kunna visa vem jag är på insidan också men det är inte många som verkar bry sig utan man blir typ "accepted" på en gång eller va man ska säga. Hur tycker NI jag ska göra för att för att inte bli bedömd enbart på mitt utseende. Jag ser mig själv som väldigt smart men det verkar folk i allmänhet inte lika intresserade of. Tyvärr.
Citera
2014-10-19, 13:22
Medlem
Du behöver väl bara söka dig till några subgrupper så kommer du få uppleva det ena och andra... Sedan brukar mer problematik komma när man blir lite äldre så oroa dig inte det kommer tids nog.
Citera
2014-10-19, 14:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LookBackInAnger
Hej. Jag är en kille på 21 år som ser extremt bra ut. Jag är lång, vältränad med nästintill perfekta ansiktsdrag. Jag har aldrig haft problem med tjejer och har legat fler gånger än jag kan räkna.

Jag har det inte heller direkt svårt ute i arbetslivet eller rent socialt i övrigt. Folk gör helt enkelt som jag vill och tycker om mig för att jag är attraktiv.

Problemet är dock att det känns som om det är förbannat mycket "yta" över det hela. Jag vill kunna visa vem jag är på insidan också men det är inte många som verkar bry sig utan man blir typ "accepted" på en gång eller va man ska säga. Hur tycker NI jag ska göra för att för att inte bli bedömd enbart på mitt utseende. Jag ser mig själv som väldigt smart men det verkar folk i allmänhet inte lika intresserade of. Tyvärr.

1. Få tag på en ansenlig mängd frätande syra.
2. Badda ut det på diverse ställen i ansiktet. Akta ögonen!
3. Besök närmaste sjukhus.

Tada! Problem löst!

--

Om du är ful, ensam och övergiven rekomenderar jag dig att leta upp tråden för ensamma som finns här på fb. Har du psykiska problem (vilket du förmodligen har) finns det även forumavdelningar för det. Det är faktiskt helt OK att vara misslyckad.

Att posta inlägg om att "din ende son" är bög samt att din dotter ligger runt är bara tarvligt när du hävdar att du dessutom är 21. Skärpning!
Senast redigerad av Chinisan 2014-10-19 kl. 14:25.
Citera
2014-10-19, 15:22
Medlem
xtrftw1337s avatar
Citat:

Så du får knull on a daily basis?.. synd om dig du.
Vi andra får nog inte kvinnor på fall lika lätt som du.
Citera
2014-10-19, 15:40
Medlem
Citat:
Folk gör helt enkelt som jag vill och tycker om mig för att jag är attraktiv.

vilket jobb arbetar du med där detta är en kvalifikation? är du modell? jag har svårt att se att t.ex en bilmekaniker klarar sig för att han är symmetrisk i ansiktet. isåfall får du gärna förklara hur det går till. och om du är modell så får du gärna förklara hur dina looks landar ditt jobb, under en längre period. det kvittar ju hur snygg en modell är. om han är en seriemördare på fritiden så får han ju sparken förr eller senare.
Citera
2014-10-19, 16:03
Medlem
Demonss avatar
Haha asså jag dör på alla kommentarer, så jävla roliga

Nejmen TS, om du vill att folk ska acceptera dig för den du är på insidan så rekommenderar jag olika sociala nätverk. Dvs, att man pratar med människor först innan man träffas, då visar man sin personlighet och inte sitt utseende.
Men ärligt talat var det ett ganska dåligt förslag, du får helt enkelt leva med att du är supersnygg
Citera
2014-10-19, 18:09
Medlem
Oj, lite megalomani? Du har inga problem, om det du skriver är sant d.v.s. Jag vet att jag personligen skulle ha lite svårt att umgås med någon som benämner sig själv som "ser extremt bra ut, med nästintill perfekta ansiktsdrag". Och dessutom är "väldigt smart". Brutal hybris.

Känns dock som att det är en tramstråd.
Citera
2014-10-19, 18:13
Bannlyst
Jag tror du inbillar dig. Du är nog inte riktigt lika snygg som du tror.....
Citera
2014-10-19, 19:24
Medlem
Shuffleslaps avatar
ta en kille under din vinge, ta med honom ut helst ett riktigt jävla troll till snubbe gör det till ditt uppdrag att genom dig få honom ligg där har du ett test mannen.
Citera
2014-10-19, 20:01
Medlem
Citat:

Använd någon av de tjänster som erbjuder gratis utrymme (t.ex. postimage.org) och lägg upp en bild på nyllet så vi kan diagnostisera ditt "problem".

Tills dess föreslår jag tystnad i denna tråd.
Senast redigerad av 59N18E 2014-10-19 kl. 20:02. Anledning: edit
Citera
2014-10-19, 20:35
Medlem
KenRingIntes avatar
Ja. Så är det.
Citera
2014-10-19, 21:30
Medlem
X-ray-flares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Tyvärr uppmuntras det med trolltrådar på FB. Du kommer att få en varning för att du nämner ordet troll, har själv fått det flera gånger och till och med blivit avstängd för det.

Nej, FB har gått ner sig rejält på sistone.

Det enda logiska vore ju att stänga av TS i detta fall men det kommer ju inte att hända.

Edit: Jag kommer att få en varning för detta inlägg
Instämmer till 100% FB är ett skämt nu för tiden.

Kommer nog oxå få en varning för detta inlägg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in