Om vi förutsätter att du inte trollar TS och det där är du på riktigt så förstår jag situationen. Är bara att stå ut. En dag kommer någon att "våga" se dig för din insida.
Oj... Ibland undrar man om folk helt saknar självinsikt. Ditt första inlägg gav en lite annan bild av ditt utseende. Du lär inte bli särbehandlad på grund av ditt utseenden - dina övriga egenskaper går ej att utläsa ur bilden.
Oj... Ibland undrar man om folk helt saknar självinsikt. Ditt första inlägg gav en lite annan bild av ditt utseende. Du lär inte bli särbehandlad på grund av ditt utseenden - dina övriga egenskaper går ej att utläsa ur bilden.
Det är möjligt att du, Martinator, besitter en nivå av sarkasm långt över mig. Då är det bara att gratulera. Annars?
Jag förstår TS fast jag har det omvända problemet.
Mitt inre är så vackert att folk blir bländade och inte ser mitt snygga yttre.
Jag har försökt uppvisa dåliga sidor hos mig själv men det ser de flesta igenom.
Vad gör jag åt detta?
Haha vilken vinnare. Jag tycker inte det är långsökt att denna snubbe knulla fram en blivande horunge vid fyra års ålder. Han verkar veta hur livet ska spelas.
Hej. Jag är en kille på 21 år som ser extremt bra ut. Jag är lång, vältränad med nästintill perfekta ansiktsdrag. Jag har aldrig haft problem med tjejer och har legat fler gånger än jag kan räkna.
Jag har det inte heller direkt svårt ute i arbetslivet eller rent socialt i övrigt. Folk gör helt enkelt som jag vill och tycker om mig för att jag är attraktiv.
Problemet är dock att det känns som om det är förbannat mycket "yta" över det hela. Jag vill kunna visa vem jag är på insidan också men det är inte många som verkar bry sig utan man blir typ "accepted" på en gång eller va man ska säga. Hur tycker NI jag ska göra för att för att inte bli bedömd enbart på mitt utseende. Jag ser mig själv som väldigt smart men det verkar folk i allmänhet inte lika intresserade of. Tyvärr.
ta bort 11 dagars-skägget, säg upp din studentlya när du ändå inte pluggar, flytta hem till din hemstad, börja om igen....