• 1
  • 2
2014-10-18, 22:59
Bannlyst
Tja,

Just nu har jag en galaxy s5 som jag är helt nöjd med. Anledning till varför jag köpte s5 istället för 6 plus var för att s5 var bättre på flera punkter. I framtiden hoppas jag på att iphone 7 plus blir mycket bättre så jag för första gången väljer att köpa en iPhone då den kommer att vara av aluminium som vanligt.

Iphone snyltar på tekniken så vem vet om galaxy s7 inte blir bättre än iPhone 7. Kanske blir det samsung igen då.

Finns det en chans att iphone i framtiden blir bättre än galaxy serien?
Senast redigerad av BillionDollarBill 2014-10-18 kl. 23:05.
Citera
2014-10-18, 23:16
Medlem
Henssons avatar
finns det en chans till att du börjar tänka på viktigare saker?
Citera
2014-10-18, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hensson
finns det en chans till att du börjar tänka på viktigare saker?

Jo men de är upplagda på det sättet att jag måste vänta och tänka vidare sen. Det är bara läxor jag måste ta tag i men det är några dagar kvar tills dess. Men annars så måste jag ta ut maten ur ugnen om 45 min.
Citera
2014-10-19, 00:38
Medlem
Findmucks avatar
Apple är bara design, satsa på samsung istället.. Du blir dessutom väldigt låst med iOS.
Citera
2014-10-19, 02:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Apple är bara design, satsa på samsung istället.. Du blir dessutom väldigt låst med iOS.

Sant
Citera
2014-10-19, 23:30
Bannlyst
Fick precis reda på att 2015 Januari någon gång så kommer det ut en annan lur som man kan justera processorn, grafikkorten, ramminnet och byta ut många delar. Vilket kommer göra det möjligt att kunna köpa massa olika sorts kvalité och prestanda till luren.
Citera
2014-10-19, 23:46
Medlem
lorebfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillionDollarBill
Fick precis reda på att 2015 Januari någon gång så kommer det ut en annan lur som man kan justera processorn, grafikkorten, ramminnet och byta ut många delar. Vilket kommer göra det möjligt att kunna köpa massa olika sorts kvalité och prestanda till luren.
Har du någon källa på det? Jag har sett nån slags film on detta, men trodde inte att de kommit så långt..
Citera
2014-10-20, 19:01
Medlem
turkbygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillionDollarBill

Citat:
Ursprungligen postat av lorebf
Har du någon källa på det? Jag har sett nån slags film on detta, men trodde inte att de kommit så långt..
Google project ara, änsålänge bara ett koncept, inget som är bekräftat.
Citera
2014-10-20, 20:34
Medlem
Varför inte tänka på iPhone 7s eller Galaxy S8 medans du är igång.
Citera
2014-10-21, 11:44
Bannlyst
Sluta gnälla på ta. Jag har redan börjat grubbla över Iphone 10 vs galaxy s10!!!!!
Citera
2014-10-21, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av APJD
Sluta gnälla på ta. Jag har redan börjat grubbla över Iphone 10 vs galaxy s10!!!!!

Om min idé går igenom så vet jag hur Iphone 8-9 kommer att bli iaf, en detalj av den så att säga. Fortfarande bara en "dröm" och en tanke från min sida än så länge, lol.
Citera
2014-10-21, 18:29
Medlem
80talistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Varför låsa in sig på Samsung så fort det blir tal om Android?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in