2021-01-10, 21:59
Medlem
KingKristerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Han är ynklig och gnällig. Han har lett in SD på villovägar och hans "tyck synd om" mentalitet bygger inte upp utan raserar. Han borde uteslutas per omedelbart.

Jag som inte sympatiserar med SD; tycker nog att Mattias Karlsson är en politiker som utstrålar en viss typ av storkukslugn. Om SD hade haft honom som partiledare är jag säker på att SD växt mycket bland kvinnor.

Han är rätt sympatisk och jordnära. Han har förmågan att föra samtal, vara informell, och ändå vara djupt allvarsam. Åkesson utstrålar med kronisk huvudvärk-vibbar.

Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Jag tyckte han gjorde ett trevligt intryck.

Ja, han är en väldigt sympatiskt figur.
Citera
2021-01-10, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKristersson
Jag som inte sympatiserar med SD; tycker nog att Mattias Karlsson är en politiker som utstrålar en viss typ av storkukslugn. Om SD hade haft honom som partiledare är jag säker på att SD växt mycket bland kvinnor.

Han är rätt sympatisk och jordnära. Han har förmågan att föra samtal, vara informell, och ändå vara djupt allvarsam. Åkesson utstrålar med kronisk huvudvärk-vibbar.

Hela han är en illusion. Tydligen går det hem. Han är mycket lätt att se igenom. Om man vill.
Citera
2021-01-10, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKristersson

Håller med dig om det. Louise Erixon är ett annat alternativ för det syftet.
Citera
2021-01-10, 22:40
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Det var nazisterna Dan Eriksson och Magnus Söderman i podcasten radio Svegot som började med att snacka skit om hans flickvän Amanda.
Citera
2021-01-10, 23:06
Medlem
Hur har det gått för hans exfru o deras gemensamma barn - väldigt tyst om detta.
(likaså är det väldigt tyst om detsamma när det gäller pygme-morgan -
hur är det med Mygelman när det gäller samma tema)?
Citera
2021-01-10, 23:07
Medlem
Funkyflashmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Hur har det gått för hans exfru o deras gemensamma barn - väldigt tyst om detta.

Hans exfru Gabriella hedarv var länge anställd av partiet på Mattias order.
Citera
2021-01-11, 02:16
Medlem
Pederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funkyflashman
Hans exfru Gabriella hedarv var länge anställd av partiet på Mattias order.
Han verkar duktig på att se om sitt eget hus, var det inte fler nära och kära som belönades med anställningar inom SD?

Med öppen svenskhet får han en gräddfil till Kristerssons mångkulturella Moderater. Han kan bli en ny Reinfeldt och ett ännu större svek.
Citera
2021-01-11, 11:02
Medlem
Funkyflashmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pederley
Han verkar duktig på att se om sitt eget hus, var det inte fler nära och kära som belönades med anställningar inom SD?

Med öppen svenskhet får han en gräddfil till Kristerssons mångkulturella Moderater. Han kan bli en ny Reinfeldt och ett ännu större svek.

ex flickvännen louise thorn hade nån anställning som informationsassistent eller liknande.

Karlsson är knappast ensam om detta inom SD.
Citera
2021-01-21, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones

Vad om exfrun och barnen tänker du att det ska talas om?
Citera
2021-12-24, 19:46
Medlem
Vem är kvinnan som hade ont att gå, efter en tete a tete med Mattias enligt skärndumpen Gamov spred? Bilden var på Mattias med indiska, så det var inte allt för längesen.
Citera
2021-12-25, 14:00
Medlem
Expo Karlsson strikes again!

https://www.friatider.se/sd-toppen-t...-egna-profilen

Undrar om det var på grund av Karlsson Eva fick sluta på SDRiks? Hennes tagningar var ju lite utöver den "kulturkonservatism" som SD står för vanligtvis?

När var det MK mailade Expo för att få hjälp med att hänga ut motpol igen? 2012 eller så?

Fy fan vad äcklig SD ledningen är överlag men denna kisande gris tar fan priset...
Citera
2021-12-25, 14:04
Medlem
Genelkurmays avatar
Fy fan. Har alltid kallat AfS för bittra småbarn men förstår nu för varje dag vilken huvudvärk de måste gått igenom med Karlsson som högsta höns.

Gillar vaccinpass, tvingar Gimle kalla sig för "antirasistiskt" bara för att de gick på Karl XII marsch, mailar fortsatt EXPO.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in