2016-07-29, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Varför var det bra att göra sig av med Kasselstrand och Hahne?
De hade dödat möjligheten för SD att växa. Svenska folket vill inte ha några nationalister, som hyllar historiska hjältar och vår flagga. De vill helt enkelt ha motstånd mot flyktinghysterin. Oavsett vad man tycker, så finns inga andra medel än SD idag. De MÅSTE växa.
Citera
2016-07-29, 21:43
Moderator
Tinuviels avatar
Ämne infogat.

// mod
Citera
2016-07-29, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfogg
Lägg ner. Du vet mycket väl att den stora majoriteten av SD's väljare står bakom Karlsson. Han behöver knappast betala någon.

I Helvete heller, den mannen gräver Sds grav. Ju fortare han blir utsparkad, ju bättre är det.
Citera
2016-07-29, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Hela partiledningen måste bort. Allt de tar i blir till skit. De är lika trötta som Göran P 2006. De verkar inte ens vilja bli största block längre utan satsar allt på att bli ett slavparti i ett framtida moderatlett Sverige. Folkrörelsen tog de död på redan när de dels började samarbeta med Expo och läckte privata mejl till tidningar för att få bort de inom partiet som innehade kompetens och dels när de uteslöt ungdomsförbundet. Jag har ingen insikt i hur det gamla ungdomsförbundet var, men det nya verkar gå väldigt dåligt, vem vill engagera sig i ett ungdomsförbund som styrs helt och hållet av moderpartiets partiledning?

Kolla bara på Flashback. Finns inte ens i närheten av lika mycket SD-engagemang längre i politikforumen som det fanns under 2009-2013.

Nonsens.
Citera
2016-07-29, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smockad
Du kan inte ens stava till Hahne?

Jag röstar inte på SD och har aldrig gjort, men det är helt uppenbart att Hahne och Kasselstrand inte var SD-material. Snarare material för Svenskarnas parti, NMR eller liknande.

Den svage märker ord, som bekant. Jag skiter tunt i vad du röstar på.
En sak ska du ha klart för dig din jävla-B-nolla.
När dina döttrar kommer hem och har blivit gruppvåldtagna, kom fan inte och gnäll då.

Rösta på vad fan du vill.
Citera
2016-07-29, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trohet
Han försökte använda sig av expo, det gör han inte om.
Partiet uteslöt medlemmar som ville föra en mer extrem politik, det var bra.
Gråt någon annanstans.

Du inser inte allvaret.
Citera
2016-07-29, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Är väl ändå SÄPO som ska stå för Åkessons skydd.

Tyckte Karlsson verkade sympatisk i början men han spårade ur mer och mer.

Att det sen ryktas att Paula Bieler knullat med honom för att komma upp i partiet gör ju inte det hela bättre.

Nej må han synas så lite som möjligt i medierna, skicka fram Åkesson, Jomshof och Söder.

Jag tror att Mattias Karlsson kommer att sänka SD. Karln måste sparkas ut ur partiet.
Citera
2016-07-29, 22:44
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Jag tror att Mattias Karlsson kommer att sänka SD. Karln måste sparkas ut ur partiet.

Låt mig gissa? MK styrs av Judarna? Eller så är du bara en patetisk ungtupp som inte kan släppa att du rättfärdigt blev utkickad ur ungdomsförbundet.

MK är och har varit extremt viktig för SD.s framgångar, något en valp som du aldrig kommer att förstå.

Ångest över att sommarlovet snart är över?
Citera
2016-07-29, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Utan MK hade troligen SD inte haft så många väljare, att de varit värda att sänka. Han gjorde sig också av med problemen, från SDU. Vad anser du är problemet, förutom hans bisarra försök att prata med EXPO?.Är han litet för judisk, i dina ögon?
Citera
2016-07-29, 23:54
Medlem
Han verkar ratt skon, dock lite torr. Han var med i nagot UR-program jag sag for nagra manader sedan och halsade pa en brun tjej i nan forort till Stockholm. Sen halsade hon pa honom dagen efter. Javlar vad trist han framstod. Sag hur han vantrivdes med "PK-kamerorna". Han ar uppenbarligen en liten media-hora ocksa som ar med i sammanhang han hatar, men gor det for publiciteten. Han ar inte battre an nagon annan liten PK-media-hora.

"Vi ska bli Sveriges storsta parti" - glom inte att det innebar att de kommer salja ut sig likt det ovannamnda HELA TIDEN precis som Sossarna och M. Kanske kommer de forsoka stanga ned vissa medier, men det blir svart utan att andra grundlag, och for att andra grundlag kravs val majoriteret i tva omrostrningar och ett val emellan, eller nat sant.
Citera
2016-07-30, 00:06
Medlem
MK är tillsammans med Åkesson partiets enskilt största tillgång.
Enbart fåntrattar och smygnassar tror något annat.
Partiets resultat talar för sig självt.
Citera
2016-07-30, 04:33
Medlem
Paradocss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
MK är tillsammans med Åkesson partiets enskilt största tillgång.
Enbart fåntrattar och smygnassar tror något annat.
Partiets resultat talar för sig självt.

Sju-klövern har fört en enormt korkad invandringspolitik de senaste 25 åren. De har låtit problemen växa samtidigt som de huvudena i sanden. Det parti som ställer sig emot den politiken kan räkna med framgång förr eller senare - även om de sätter Resus-apor i partiledningen.

Hade SD haft någon som Farage eller LePen till partiledare hade de haft 30% för länge sedan.

MD har allt för mycket agerat som en slags Berija. I flera fall tagit genvägar för att sköta det interna partipiskandet. Inte helt lyckat i alla lägen.

Hur gick det med "folkomröstningskampanjen"? Ett fiasko!

Faktum är att 70-80% av SD-väljarna tar SD-valsedeln och håller för näsan samtidigt. Tycker inte MD lyckats göra mycket åt den saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in