• 1
  • 2
2005-09-11, 14:16
Medlem
CharlieRs avatar
Ja, jag vet att det finns ett oändligt antal trådar om hur många man haft o s v. Men.
Hur ofta byter ni sexpartner?
Tycker ni att det finns gränser för hur ofta man kan byta utan att det blir "billigt" eller liknande, och vart går dessa?
Har ni alltid haft sex ungefär lika ofta, eller har det förändrats med tid och förhållanden?
Citera
2005-09-11, 14:19
Medlem
pekmezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Ja, jag vet att det finns ett oändligt antal trådar om hur många man haft o s v. Men.
Tycker ni att det finns gränser för hur ofta man kan byta utan att det blir "billigt" eller liknande, och vart går dessa?
Har ni alltid haft sex ungefär lika ofta, eller har det förändrats med tid och förhållanden?

Har haft min i 4 år nu och det blir ett antal år till. Billigt blir det när man söker sex och inte en partner.
Citera
2005-09-11, 14:20
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pekmez
Har haft min i 4 år nu och det blir ett antal år till. Billigt blir det när man söker sex och inte en partner.
Varför är det billigt att enbart vilja ha sex? Är sexualiteten någonting fult?
Citera
2005-09-11, 14:22
Medlem
pekmezs avatar
Citat:
Varför är det billigt att enbart vilja ha sex? Är sexualiteten någonting fult?

Inte i ett förhållande.
Citera
2005-09-11, 14:24
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Inte i ett förhållande.
Du svarar inte.
Är det fel att söka enbart sex? Varför?
Citera
2005-09-11, 14:26
Medlem
cjvas avatar
Citat:

Min bild av en billig människa är en person som har sex med människor av någon annan anledning än rent sexuella. Uppmärksamhet, pengar, allmänna fördelar o.dyl.

Har du sex för att du vill ha sex så kan du ha 5 olika på samma dag utan att bli billig.

edit: glömde svara på en fråga.

Jag håller mig väldigt passiv vad gäller sex. Orkar inte engagera mig just nu. Men vem vet, det kanske dyker upp någon donna som jag orkar engagera mig i.
Citera
2005-09-11, 14:26
Medlem
pekmezs avatar
Citat:
Du svarar inte.
Är det fel att söka enbart sex? Varför?

Det är inget fel utan ses som billigt.
Citera
2005-09-11, 14:27
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjva
Min bild av en billig människa är en person som har sex med människor av någon annan anledning än rent sexuella. Uppmärksamhet, pengar, allmänna fördelar o.dyl.

Har du sex för att du vill ha sex så kan du ha 5 olika på samma dag utan att bli billig.
Jag håller med.
Tycker också att det kan vara billigt att ha sex för andra människors skull. Bara för att vara till belåtenhet.
Citera
2005-09-11, 14:28
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Det är inget fel utan ses som billigt.
Så billigt är rätt?
Kan du förklara mer ingående varför du tycker att det är billigt, och vad du tycker om billiga personer.
Citera
2005-09-11, 14:34
Medlem
pekmezs avatar
Citat:
Så billigt är rätt?
Kan du förklara mer ingående varför du tycker att det är billigt, och vad du tycker om billiga personer.

Va krävande du ska vara då.

Jag tycker att det är billigt då en person har sex för att som någon ovan har redan skrivit, att tillfredställa någon annan eller bara få lite uppmärksamhet.

Att det däremot ska vara okej att ha sex med flera på en dag är fel enligt mig, då går det för långt.
Citera
2005-09-11, 14:40
Medlem
CodeMANs avatar
Citat:

Vad är det som är "billigt"? Att vilja ha sex ofta, att vilja ha olika sexpartners, att vilja ha koll på sina gränser?

Vad anser du som "billigt"?

Tillägg: Vems värderingar pratar vi om? Dina egna eller omgivningens?

/Cody
Citera
2005-09-11, 14:43
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
Vad är det som är "billigt"? Att vilja ha sex ofta, att vilja ha olika sexpartners, att vilja ha koll på sina gränser?

Vad anser du som "billigt"?

/Cody
Jag frågade precis er samma sak.
Jag tycker att man får ha sex hur ofta man vill, och med vem man vill. Det som enligt mig gör det billigt är när man inte har sex för sin egen skull.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in