Hej, är en tjej som är rätt jävla trött på att man inte får klä sig hur man vill i det här samhället, utan att folk kollar snett, eller kommenterar. Det är så uppenbart att de tänker typ "Men gud vilken slampa", "Hur kan hon gå klädd så?" osv. om man har på sig något som inte alla andra har. Jag hade t.ex. shorts och knästrumpor en gång och herregud vad blickar man får, det är liksom ett mirakel om en människa INTE kollar. Har även hänt när jag gått på konsert och haft suspenderleggings och klackar. Jag förstår inte hur folk kan bry sig så mycket om vad man har på sig. Även min egen MAMMA säger saker som "Du kan bli våldtagen om du går klädd sådär" "Du ser ut som en protistuerad". Vad är det för jävla samhälle? Jag klär mig för min egen skull, och gör det inte för att tillfredställa någon annan. Tycker bara det är sorgligt att man ska få höra saker som att man kommer bli våldtagen beroende på vad man har på sig. Jaha, men på en strand då? Då måste alla bli våldtagna, varenda en. En nudiststrand, ännu värre.
Som sagt, de kläderna jag snackar om nu är plagg som knästrumpor och suspenderleggings. Vad tycker ni? Tycker ni man är en hora om man går klädd så? För sist jag kollade är man hora när man säljer sex. Hur går era tankar om ni ser någon med sånna kläder? Kul o veta liksom
(Kommer säkert få en massa skit, men men, det är ju Sverige vi lever i.)