2019-10-02, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Vilket fall?

Hans senaste ”roman” heter så.
Citera
2019-10-02, 12:44
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av renaultmegane
Fallet blev som väntat totalsågat i hans egen lokalblaska BT😆

Han har intressanta uppslag och ideér men är tyvärr helt värdelös som författare.
Citera
2019-10-02, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Tydligen var det många på bokmässan som spanade in hans fru... Sånt noterar Lasse.

Och han njuter av det. Det stärker hans ego förstås. Hon kanske borde klä sig mindre utmanande?
LW går nog igång på tanken att hon får kuk av andra med. Hanrej är han.
Citera
2019-10-02, 14:02
Medlem
Chalices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av renaultmegane
Fallet blev som väntat totalsågat i hans egen lokalblaska BT😆

Länk?
Citera
2019-10-02, 14:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chalice
Länk?

Läste pappersbilagan men här har du en tidigare från samma tidning att hålla till godo med:
http://www.bt.se/kultur/satilabons-spanningsroman-ar-lasning-for-entusiastiska-vapenfetischister/
Citera
2019-10-03, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetporr
Och han njuter av det. Det stärker hans ego förstås. Hon kanske borde klä sig mindre utmanande?
LW går nog igång på tanken att hon får kuk av andra med. Hanrej är han.

I andra fall brukar det anses slemmigt och gubbsjukt att offentligt skryta över att man har en ung och snygg (nåja) kvinna, särskilt om man ser ut som Lasse, men utöver den här tråden verkar han gå fri från sådan kritik.
Citera
2019-10-03, 12:26
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
I andra fall brukar det anses slemmigt och gubbsjukt att offentligt skryta över att man har en ung och snygg (nåja) kvinna, särskilt om man ser ut som Lasse, men utöver den här tråden verkar han gå fri från sådan kritik.

Antagligen för att ingen utanför denna tråden och hans blogg bryr sig. Och i sin blogg så kan han tillämpa censur.
Citera
2019-10-03, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Antagligen för att ingen utanför denna tråden och hans blogg bryr sig. Och i sin blogg så kan han tillämpa censur.

Borde de - kulturvärld, etablissemang, journalister etc - inte bry sig då, om de nu ska tillämpa sina egna moraliska standarder? Folk hängs ut för betydligt mindre i dag. (Personligen bryr jag mig inte såklart, jag vill bara se Wilderäng hudflängas.)
Citera
2019-10-03, 12:47
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Borde de - kulturvärld, etablissemang, journalister etc - inte bry sig då, om de nu ska tillämpa sina egna moraliska standarder? Folk hängs ut för betydligt mindre i dag. (Personligen bryr jag mig inte såklart, jag vill bara se Wilderäng hudflängas.)

Ärligt talat, räknas Wilderäng in i kulturetablissemanget?

Han skriver skräplitteratur för paranoida preppers.
Citera
2019-10-03, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ärligt talat, räknas Wilderäng in i kulturetablissemanget?

Han skriver skräplitteratur för paranoida preppers.

Jo, fast jag tänkte mest på den miljö han rör sig i. Kultursidorna recenserar ju hans böcker (och annan ren underhållningslitteratur) och kulturetablissemanget kan släppa in all möjlig dynga i sina sfärer. I fallet Wilderäng har vi att göra med en person som uppenbart är lite knepig i skallen, men han verkar på det stora hela komma undan med det.
Citera
2019-10-03, 22:08
Bannlyst
Citat:

Varför vill du att han ska hudflängas?
Citera
2019-10-03, 22:46
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Jo, fast jag tänkte mest på den miljö han rör sig i. Kultursidorna recenserar ju hans böcker (och annan ren underhållningslitteratur) och kulturetablissemanget kan släppa in all möjlig dynga i sina sfärer. I fallet Wilderäng har vi att göra med en person som uppenbart är lite knepig i skallen, men han verkar på det stora hela komma undan med det.
Han kommer undan för att han inte räknas. Jo, de har sänkt ribban för skräp, det betyder inte att de räknar med skräpet som värdefullt, det är nog kommersiella spekulationer som ligger bakom. De är nedgångna, med alltmer sjunkande kompetens. Men nog räknar de sig som finare än Wilderäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in