2023-12-05, 09:11
  #4621
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasaboy28
Kommentarerna till vaccin reklamen/inlägget borde få varje sund människa mörkrädd,oavsett vad man anser om covid vaccin och relaterat.

Människorna som kommenterar har en sådan självbild som kännetecknar psykopater

Narcissister
Citera
2023-12-07, 12:59
  #4622
Medlem
Så där ja !

Nu har Lars srivit ett inlägg som handlar om... DYR KAVIAR !!
Helt i linje med att Lars vill se sig själv som en konnåsör , en rikig finsmakare tillhörande eliten , att han har pengar inte minst, att han har god smak, stil och klass Och att han minsann kan skilja mellan olika sorter och klassningar.

https://cornucopia.se/2023/12/fisk-i-focus-i-goteborg-nu-storre-an-ostermalmshallen-pa-storkaviar-ligger-bostadspriserna-bakom/
Citera
2023-12-07, 15:52
  #4623
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtGT
Så där ja !

Nu har Lars srivit ett inlägg som handlar om... DYR KAVIAR !!
Helt i linje med att Lars vill se sig själv som en konnåsör , en rikig finsmakare tillhörande eliten , att han har pengar inte minst, att han har god smak, stil och klass Och att han minsann kan skilja mellan olika sorter och klassningar.

https://cornucopia.se/2023/12/fisk-i-focus-i-goteborg-nu-storre-an-ostermalmshallen-pa-storkaviar-ligger-bostadspriserna-bakom/

Och inget knussel, han köpte en hel tub.
Citera
2023-12-08, 11:31
  #4624
Medlem
Har Lasse-basse blockat Ben dover från bloggen ?
Längesen man läste en kommentar av denne där..
Citera
2023-12-08, 11:57
  #4625
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtGT
Så där ja !

Nu har Lars srivit ett inlägg som handlar om... DYR KAVIAR !!
Helt i linje med att Lars vill se sig själv som en konnåsör , en rikig finsmakare tillhörande eliten , att han har pengar inte minst, att han har god smak, stil och klass Och att han minsann kan skilja mellan olika sorter och klassningar.

https://cornucopia.se/2023/12/fisk-i-focus-i-goteborg-nu-storre-an-ostermalmshallen-pa-storkaviar-ligger-bostadspriserna-bakom/

Ja det där tog nog priset i barnslighet. Vilken pajas han är.
Citera
2023-12-08, 11:58
  #4626
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Har Lasse-basse blockat Ben dover från bloggen ?
Längesen man läste en kommentar av denne där..

Saknad av ingen.
Citera
2023-12-09, 10:23
  #4627
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Har Lasse-basse blockat Ben dover från bloggen ?
Längesen man läste en kommentar av denne där..

Det är ett tag sen. Det har skrivits om det även här.
Tror det var någon fråga där Ben skrev något om att Lars sa en sak tidigare ang Erdogan och något annat senare. Lars blev sur och sen bannade Godsägaren Ben D.

Är osäker kring detaljer men kolla här i tråden. Borde finnas mer info tror jag.
Citera
2023-12-10, 17:47
  #4628
Avslutad
Lars är förvånad över att företag skiter i krig och vill bara tjäna pengar, även om det innebär att man säljer till Kazakstan och att de säljer vidare till Ryssarna.
Alla utom Lars verkar ha fattat att det är pengar som styr här i världen, inte ideologier.

Lars verkar tycka att myndigheter ska ha folk anställda som ska se till att exporterna ska kontrolleras även om de går till ett land utan sanktioner (läs Kazakstan).

Citat från dagens blogginlägg:
"Västs kontrollerande myndigheter verkar således inte heller prioritera att tillse att sanktionerna efterlevs"

https://cornucopia.se/2023/12/uppdateras-vasts-elektronik-i-nytillverkade-ryska-vapensystem-foretag-rundar-sanktioner-skyhoga-rysk a-forluster/
Citera
2023-12-10, 18:17
  #4629
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigfromkumla
Lars är förvånad över att företag skiter i krig och vill bara tjäna pengar, även om det innebär att man säljer till Kazakstan och att de säljer vidare till Ryssarna.
Alla utom Lars verkar ha fattat att det är pengar som styr här i världen, inte ideologier.

Lars verkar tycka att myndigheter ska ha folk anställda som ska se till att exporterna ska kontrolleras även om de går till ett land utan sanktioner (läs Kazakstan).

Citat från dagens blogginlägg:
"Västs kontrollerande myndigheter verkar således inte heller prioritera att tillse att sanktionerna efterlevs"

https://cornucopia.se/2023/12/uppdateras-vasts-elektronik-i-nytillverkade-ryska-vapensystem-foretag-rundar-sanktioner-skyhoga-rysk a-forluster/

Att Lars vill expandera myndigheter/offentlig sektor för att hans ideologiska övertygelse ska premieras visar bara vilken socialist han är innerst inne.
Citera
2023-12-10, 18:18
  #4630
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigfromkumla
Det är ett tag sen. Det har skrivits om det även här.
Tror det var någon fråga där Ben skrev något om att Lars sa en sak tidigare ang Erdogan och något annat senare. Lars blev sur och sen bannade Godsägaren Ben D.

Är osäker kring detaljer men kolla här i tråden. Borde finnas mer info tror jag.


Låter troligt. Lasse har ju alltid haft svårt för när någon påtalar hans kappvändande.
Citera
2023-12-10, 18:24
  #4631
Medlem
Han har en väldigt enkelspårig syn på saker och ting.

Myndigheterna som han efterfrågar finns knappt. Och han brukar tjata om att byråkrater finns det för många av redan. Ibland är han svår att förstå, han verkar vara gråsosse deluxe och marknadslibertarian på samma gång. Antifacklig men aldrig haft ett vettig anställning i en större organisation annat än kortvarigt som IT någonting en gång i tiden för länge sedan och då blev han typ utslängd (inte så konstigt...) om inte hans antipati mot facket är grundat i detta...?

Ibland är han tom lite miljöpartistisk, mindre så idag efter MPs härjningar 14-22 där de krashade rätt mycket för lång tid framåt. Men förr var han mer radikal. Misstänker att barnen, som är unga vuxna spelar roll i hans liberala syn på läggning och ideal. Han tar inte in mycket från andra människor, kan och vet bäst själv bakom all humblebragg.

Det enda han egentligen inte uttalat sig om är migrationspolitiken. Vi vet inte om Wilderäng tycker den är bra eller dålig.

Allt annat har han åsikter om.

Han vill vara, och lyckas till viss del vara kryptisk och hemlig. Typiskt drag hos uberintelligenta med issues.

För han är intelligent. Men inte alltid smart.
Citera
2023-12-10, 21:15
  #4632
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrandmasterE
Han har en väldigt enkelspårig syn på saker och ting.

Myndigheterna som han efterfrågar finns knappt. Och han brukar tjata om att byråkrater finns det för många av redan. Ibland är han svår att förstå, han verkar vara gråsosse deluxe och marknadslibertarian på samma gång. Antifacklig men aldrig haft ett vettig anställning i en större organisation annat än kortvarigt som IT någonting en gång i tiden för länge sedan och då blev han typ utslängd (inte så konstigt...) om inte hans antipati mot facket är grundat i detta...?

Ibland är han tom lite miljöpartistisk, mindre så idag efter MPs härjningar 14-22 där de krashade rätt mycket för lång tid framåt. Men förr var han mer radikal. Misstänker att barnen, som är unga vuxna spelar roll i hans liberala syn på läggning och ideal. Han tar inte in mycket från andra människor, kan och vet bäst själv bakom all humblebragg.

Det enda han egentligen inte uttalat sig om är migrationspolitiken. Vi vet inte om Wilderäng tycker den är bra eller dålig.

Allt annat har han åsikter om.

Han vill vara, och lyckas till viss del vara kryptisk och hemlig. Typiskt drag hos uberintelligenta med issues.

För han är intelligent. Men inte alltid smart.

Han tycker den är bra. Alla andra som tycker annorlunda är "Svärjisar".
Han behöver inte oroa sig. Skulle han gå på stan och ett gäng kommer fram så kan han hålla sig lugn. Han har en fru som kan försvara honom och hans heder.
Han skulle bli lite skärrad, precis som vilken kvinna som helst, men sen skulle han åka Tesla tillbaka till Gården och skriva några välvalda ord på bloggen om att samhället aldrig varit tryggare.

Lars, alltid på fel sida om allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in