2022-12-18, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Haha! Det var så jag blev bannad på Twitter av honom. Han gapade om att nya regeringen inte skickat Archers efter bara några dagar. Frågade honom varför han aldrig hackade på den gamla S-regeringen om saken, då blev det WHATABOUTISM-liv i luckan. Tror han läst om uttrycket nyligen, men inte vet riktigt hur och när man ska använda det i en argumentation.

Han är enormt lättkränkt! Det räckte att jag bara gjorde en "like" på någons tweet som sa emot honom för att han letade upp mig i och blockade min inloggning på hans sajt!
Citera
2022-12-18, 11:23
Medlem
SpaceGayAndSunshines avatar
Kommer ni ihåg i våras hur han tjatade om att ryssland snart inte hade några missiler kvar...

LASSE ÄR EN PAJAS
Citera
2022-12-18, 11:28
Medlem
SpaceGayAndSunshines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antistalk
Jag har läst den. Ja han förutspådde framtiden i den. Läs den. Mycket spännande. Underförstått i den är det Ryssland han skriver om som helt oväntat startar ett världskrig.
Det oväntade anfallet i boken sker mot Sverige. Som förvånansvärt och helt oförberedd råkar ut från en helt galen aggression som drabbar hela Europa.
Energisystem och vattensystem slås ut. Just det som drabbar Ukraina just nu.
Otäckt likt det som händer Ukraina just nu.

Han skriver som ett jävla stolpskott. Hur orkade ni ta er igenom boken? I beskrivning om boken står det "Kaliningrad vid Östersjöns ostkust", så kan man inte säga. Det är landmassor som har kuster mot hav. Hav har inte kuster mot landmassor.

Förutom det så är det ingen bedrift att förutse det som har hänt. Mer imponerande av alla andra idioter som inte såg det komma.
Citera
2022-12-18, 16:11
Medlem
Oj, nu kom ett inlägg som ska bli spännande att se hur Heasm, medarbetaren och de andra politrukkerna från Sveavägen 68 bemöter.
Det blir väl whataboutism som vanligt.
Citera
2022-12-18, 16:42
Medlem
Voelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceGayAndSunshine
Han skriver som ett jävla stolpskott. Hur orkade ni ta er igenom boken? I beskrivning om boken står det "Kaliningrad vid Östersjöns ostkust", så kan man inte säga. Det är landmassor som har kuster mot hav. Hav har inte kuster mot landmassor.

Förutom det så är det ingen bedrift att förutse det som har hänt. Mer imponerande av alla andra idioter som inte såg det komma.

Skrev han verkligen så, märklig språkbehandling.
Citera
2022-12-18, 19:12
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voelsen

Han är ingen bra författare. Han har hyfsat koll på ämnet(se 2022 års invasion) men han skriver inte bra.

Det var väl någon ego-grej.
Citera
2022-12-18, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vincenzose
Carl Bildt?
Ja, jag är ingen stor fan av Carl Bildt, men hans CV är ett par ljusår bättre än LW:s CV!
Citera
2022-12-19, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pmugghc
Ja, jag är ingen stor fan av Carl Bildt, men hans CV är ett par ljusår bättre än LW:s CV!

Vet inte det. När sålde Calle ved till exempel?
Citera
2022-12-19, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voelsen

Han har skrivit långa uppsatser på bloggen om korrekt terminologi för att ange vilken sida av olika ukrainska floder han avser. I grund och botten är Wilderäng en obildad tönt från Trollhättan utan språkbegåvning och sånt kommer alltid att framgå.
Citera
2022-12-19, 13:44
Medlem
Lars har bara blivit tråkigare och tråkigare, bittrare och bittrare.
De enda "vänner" han har är bloggens medstrykande unga fan-boys som skapar och underhåller hans infisna eko-kammare! (MÖP-bunker)
Citera
2022-12-19, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamLem
Oj, nu kom ett inlägg som ska bli spännande att se hur Heasm, medarbetaren och de andra politrukkerna från Sveavägen 68 bemöter.
Det blir väl whataboutism som vanligt.
Det är rätt underhållande att se trollandet:
Den ene kommenterar och sedan kommer den andre två minuter senare och ryggdunkar. Måste vara samma trollkonto.
Skönt att slippa BD i flödet dock!
Citera
2022-12-19, 22:02
Medlem
Nu blir väl LW extatisk, hans våta dröm om att det "hemliga" 3:e paketet innehöll Archer får stöd av ryssarna:

https://www.expressen.se/nyheter/svenska-supervapnet-pastas-anvandas-i-kriget-forsvaret-fake-news/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in