2022-04-08, 22:50
Medlem
Granit84s avatar
Underbart underhållande läsning, stort tack till alla eldsjälar! :-)

Stabsläge i bunkern fick mig att skratta högt.

Människor som är med i Mensa är rätt svåra att nå fram till. Det är ofta en snedvriden självbild, samtidigt som att de har svårt att omsätta sin IQ till något praktiskt som går att kapitalisera på. Det var väl därför Jobs och Woz passade så bra, en tänkte och en hanterade folk. Vet flera människor med väldigt hög IQ som tyvärr inte kommit längre än till tankestadiet. Allt är bara teorier, modeller och formler. Detta tillsammans med svårigheter att förstå andra perspektiv är ingen bra kombination tyvärr.
Citera
2022-04-09, 06:24
Medlem
F-N !
Den här tråden bli bättre o bättre !

Men varför har ingen noterat att Lasse-basse tagit bort rubriken om elbilar högst upp i ramen på blogghemsidan ?
Får Lasse-basse inte längre spons av Tessla eller har HEN haft stora problem o bekymmer med sin på firman liiiisade elektriska räserbil ... Något han självklart inte skrivit om när han höjt denna elektriska räserbil så till skyarna förut..
ASGARVAR !

Och nu var det också längesedan han skrev något om "INCELS"..

MAn borde ta och flyga lite med kameradrönaren över LAsse-basses "maskinhall" mm
Citera
2022-04-09, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
F-N !
Den här tråden bli bättre o bättre !

MAn borde ta och flyga lite med kameradrönaren över LAsse-basses "maskinhall" mm

Ja, bättre och bättre.

Men flyg inte över maskinhallen! Då tror han bara att ryssen har kommit!
Eller han kanske "ser" och "hör" drönare ändå?

Funderar om han ser sig själv omringad av spetznas utanför bunkern?
Citera
2022-04-09, 09:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
LAsse-basse är ifrån.... TROLLHÄTTAN !
Säger ALLT !
Jag har själv aldrig varit i Trollhättan, är det något fel på den staden?
Citera
2022-04-09, 11:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Jag tycker Lars blogg är ganska kul att läsa.

Gillar hur han är så otrevlig i kommentarsfältet mot folk, ibland helt random. Men det var värre innan kriget. Gjorde stora utrensningar under pandemin.

Jag blev blockad från att kommentera ifjol när jag jag skojsade lite på hans bekostnad. Han är lite känslig, men jag förstår att det tär på han, när det tom finns en hattråd på Flashback om honom.
Även Stalin var fräsch med sina utrensningar av (förmodade) oliktänkare
Citera
2022-04-09, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sljivovica
Även Stalin var fräsch med sina utrensningar av (förmodade) oliktänkare

Kommentarsfältet på bloggen är helt sjuk nu, folk som tycker Sverige ska skicka flygvapnet till Ukraina och dyl. Skrivnordsgeneraler av rang precis som bloggaren själv. Nu är han omgiven av ja-sägare.
Citera
2022-04-09, 11:46
Medlem
Lasse är ju faktiskt drygt 50 år fyllda
men både ser ut och beter sig som om
han ännu inte har gått ut grundskolan.
Citera
2022-04-09, 13:00
Medlem
Mainforcepatrols avatar
Har har gått i fullständigt "bunkergeneral" läge nu, känner faktiskt igen hans beteende från kunder som börjat tappa greppet (och därvid blivit så paranoida att de inte ens litar på sina egna längre, och därför hyrt in oss) och gömmer sig i en bubbla av ja-sägare och medhållare.

Postar okritiskt ALLA påståenden om ryska krigsbrott,Ukrainska segrar och dylikt.

Tycks inte ha någon källkritik, utan allt som är negativt om fienden är sanning enligt honom, den som ifrågasätter eller efterfrågar oberoende källa blockas.

Faktum är att han blockar ALLA som efterfrågar oberoende källor, påpekar att videor han postat tidigare blivit påvisade som falska eller ifrågasätter hans uppgifter.

(påminner lite om hur en viss rysk ledare sägs bete sig)

Detta är en man som vore direkt farlig i alla ledande positioner inom militär verksamhet, då alla uppgifter som inte stämmer med hans föreställningar betraktas som falska, alla som påpekar att det inte nödvändigtvis är så betraktas som "idioter" och han får inte ifrågasättas.

Dock vore det roligt att ta med honom till S.L eller dylikt "trevligt" ställe i Afrika för att se hur lång tid det skulle ta innan han gjorde på sig (jag gjorde det på andra dagen, när jag avnjöt T.I.A för första gången .
Citera
2022-04-09, 13:29
Medlem
Foto på coola Lasse och hans närmaste kompisar.
https://i.imgur.com/XongVW5.png

Alla hans kompisar på bilden är såklart också experter på militär krigsföring.
Senast redigerad av shimona 2022-04-09 kl. 13:41.
Citera
2022-04-09, 13:40
Medlem
MittNyaSalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
Jag har själv aldrig varit i Trollhättan, är det något fel på den staden?

Inte direkt, snäppet finare än Uddevalla.

Wikipedia: En typisk gångväg i Uddevalla, med en karakteristisk bergvägg
Senast redigerad av MittNyaSaliv 2022-04-09 kl. 13:43.
Citera
2022-04-09, 14:13
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Jag tycker Lars blogg är ganska kul att läsa.

Gillar hur han är så otrevlig i kommentarsfältet mot folk, ibland helt random. Men det var värre innan kriget. Gjorde stora utrensningar under pandemin.

Jag blev blockad från att kommentera ifjol när jag jag skojsade lite på hans bekostnad. Han är lite känslig, men jag förstår att det tär på han, när det tom finns en hattråd på Flashback om honom.

Det här är inte en hattråd, hitta inte på.

Många som är kritiska mot Lars postar här, men det finns de som är positiva.

Det kan finnas en övervikt av kritiska personer här. Orsaken till detta är att många på lösa grunder blivit bannade av Lars, då postar de här istället, ofta inte så positivt.
Citera
2022-04-09, 14:39
Avslutad
Citat:
Nu är han omgiven av ja-sägare.
De kanske är JAS-ägare..? ;}
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto