2022-04-07, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allergiskmotpk
Tror inte han har så mycket stånd för just det. Upplever honom som uppriktig i sina funderingar, om än med väl stora förklaringsanspråk ibland

Oj !
Är du en av hans s.k "fan-boys" eller någonting annat ?
Totalt 3 (tre) inlägg och helt ny sedan igår...
1 om Lars, ett om fastigheter och ett helt ovidkommande...
Citera
2022-04-07, 18:29
Medlem
ElongatedMuskrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Vilken besatthet han lyckas orsaka.

Skit i honom om han är så dum. Varför bryr ni er så mycket så ni måste skriva på Flashback? Finns det inte 1000 andra att följa? Finns 10-talet galningar som sprider puttlers lögner på twitter. Inte börjar jag gråta ut här om någon skulle blocka mig?

…men sanningen är nog att ni inte står ut med att någon så bra, så slående och med sådant genomslag belyser ryssarnas mördande i Ukraina, samt deras totala katastrofala fiasko militärt.

Problemet är att han påverkar mindre begåvade människors åsikter. VI MÅSTE STÅ UPP MOT LASSES FÖRTRYCK!
Citera
2022-04-07, 19:38
Medlem
apanola IIs avatar
Jag har börjar mer eller mindre alltid dagen med att kolla in Wilderängs hemsida, bra uppdateringar om kriget i Ukraina och han slår alla gånger de större etablerade media husen i sin bevakning av läget. Måste säga att han har en imponerande förmåga att samla alla fakta och inlägg, och trots det vara någorlunda balanserad i det han skriver.

Lägger man sen till bilden av att han även är en författare så träder bilden fram av, kanske inte en renässansman, så väl en bildad och kunnig person.
Citera
2022-04-07, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Jag har börjar mer eller mindre alltid dagen med att kolla in Wilderängs hemsida, bra uppdateringar om kriget i Ukraina och han slår alla gånger de större etablerade media husen i sin bevakning av läget. Måste säga att han har en imponerande förmåga att samla alla fakta och inlägg, och trots det vara någorlunda balanserad i det han skriver.

Lägger man sen till bilden av att han även är en författare så träder bilden fram av, kanske inte en renässansman, så väl en bildad och kunnig person.

Hahahaha hahaha. Han kopierar Twitter-inlägg till bloggen. Twitter-inlägg som jag fick i mitt eget flöde dagen innan. En bildad man läser klassisk litteratur, inte rymdopera. Wilderäng är inte det allra minsta beläst. Befängt kalla den mannen bildad.
Senast redigerad av Petronius 2022-04-07 kl. 20:26.
Citera
2022-04-07, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Hahahaha hahaha. Han kopierar Twitter-inlägg till podden. Twitter-inlägg som jag fick i mitt eget flöde dagen innan. En bildad man läser klassisk litteratur, inte rymdopera. Wilderäng är inte det allra minsta beläst. Befängt kalla den mannen bildad.

LAsse-basse är ifrån.... TROLLHÄTTAN !
Säger ALLT !
Citera
2022-04-07, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Professionell innebär väl att man har det som försörjning, inte att man har det som sin halvtidshobby medans man lever på sin partner och extraknäcker som brandman.

Hon är nog självförsörjande. En IT-chef har väl en ganska bra lön?
Citera
2022-04-08, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av and034
Hon är nog självförsörjande. En IT-chef har väl en ganska bra lön?

Den professionella äventyrerskan är alltså egentligen it-chef och deltidsbrandman?

Så Lasse beskriver alltså även sin fru med samma konstnärliga frihet som med sjön maskinhallen sitt ekonomiska oberoende, etc
Citera
2022-04-08, 07:21
Avstängd
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allergiskmotpk
Tror inte han har så mycket stånd för just det. Upplever honom som uppriktig i sina funderingar, om än med väl stora förklaringsanspråk ibland
Jag upplever han som narcissistisk och grandios. En man med ett väldans ego som behöver gå på mediciner för att fungera.

Han är en sådan kille som efter att ha sett ryssen få stryk utav ukraina, fortfarande lurar på ifall ryssen kommer till gotland. Noll i förstånd, bara massor av känslor.
Citera
2022-04-08, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II

Håller med att jag också nu går in på bloggen dagligen för att se det senaste om Ukraina.
Jag har ingen twitter så jag tycker att hans sammanställning är ok att skumma igenom för att hålla mig uppdaterad om det viktigaste.

Dock så är han varken balanserad eller kunnig.

Anledningen varför många i den här tråden hånar honom är på grund av hans grandiosa föreställning om hans egna storhet.
Har du inte märkt det ännu så kommer du sannoligt att göra det ganska snart.

Se bara på hans beskrivning om "maskinhallen" eller "sjön". Lägg till att han säger att han har blockerat Flashback, men så fort det skrivs något om honom här i tråden så kommer en blogguppdatering om just det som skrivs här.

Han är tyvärr en mycket ostabil 15 åring fångad i en 52 årings kropp.
Citera
2022-04-08, 08:35
Medlem
Haha vad är de för fejk bunker han har gjort hemma? Har han gjort upp något slags militärtält inne i sitt hus?

https://i.imgur.com/A8guFTz.png
Citera
2022-04-08, 08:47
Medlem
Han kan få en halv eloge för bevakningen av kriget.

Samtidigt ett fett minus för att han samtidigt profiterar på kriget med att hela tiden hänvisa till sina böcker och hur ”rätt” han alltid har haft. Han höjer upp sina böcker och marknadsför i samma twitter-flöde som han rapporterar om lidandet i Ukraina. Rätt osmakligt. Folk vet ändå att han skriver böcker. Han behöver inte skriva om våldtagna barn och sen ”titta vad bra jag är i mina böcker”.
Citera
2022-04-08, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Haha vad är de för fejk bunker han har gjort hemma? Har han gjort upp något slags militärtält inne i sitt hus?

https://i.imgur.com/A8guFTz.png

Han måste ju ha en sån där som avskärmar alla fientliga cyberattacker i och med att ryska säkerhetstjänsten spionerar på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in