Citat:
Ursprungligen postat av
apanola II
Jag har börjar mer eller mindre alltid dagen med att kolla in Wilderängs hemsida, bra uppdateringar om kriget i Ukraina och han slår alla gånger de större etablerade media husen i sin bevakning av läget. Måste säga att han har en imponerande förmåga att samla alla fakta och inlägg, och trots det vara någorlunda balanserad i det han skriver.
Lägger man sen till bilden av att han även är en författare så träder bilden fram av, kanske inte en renässansman, så väl en bildad och kunnig person.
Håller med att jag också nu går in på bloggen dagligen för att se det senaste om Ukraina.
Jag har ingen twitter så jag tycker att hans sammanställning är ok att skumma igenom för att hålla mig uppdaterad om det viktigaste.
Dock så är han varken balanserad eller kunnig.
Anledningen varför många i den här tråden hånar honom är på grund av hans grandiosa föreställning om hans egna storhet.
Har du inte märkt det ännu så kommer du sannoligt att göra det ganska snart.
Se bara på hans beskrivning om "maskinhallen" eller "sjön". Lägg till att han säger att han har blockerat Flashback, men så fort det skrivs något om honom här i tråden så kommer en blogguppdatering om just det som skrivs här.
Han är tyvärr en mycket ostabil 15 åring fångad i en 52 årings kropp.