2020-07-17, 18:21
  #1333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CamLem
Dagens inlägg om PVC, vad var detta? Tänker en fullvuxen människa så här? Är det en bunke neandertalare som följer bloggen numera?
För mig helt obegripligt!


Länk: https://cornucopia.cornubot.se/2020/07/pappavardscentralen-pvc.html

Kan ju vara så att eLena "levererat" en Wilderäng/Padukova junior och Lasse är lite upp-och-ned...
Undrar hur länge det varar...
eLena är ju i den åldern där kvinnor är som mest "hormonstinniga" och där deras biologiska klocka närmast dånar fram ..

Lasse har ju två (2) underåriga omyndiga knoddar från tidigare äktenskap och han har INTE fått delad vårdnad om dem vilket annars är det brukliga..
__________________
Senast redigerad av Satilamannen 2020-07-17 kl. 18:26.
Citera
2020-07-17, 21:34
  #1334
Medlem
Ja ha..
Nu bara MÅSTE Lasse skriva och tala om att han kör omkring en Tesla.. Inte en vanlig S utan minsann en S 100 D :-D
Lasse har tydligen "behov" av att hela tiden skryta och framhäva sig själv...

"...den nya hårdvaruuppgraderingen för full självkörning jag fick installerat i min Tesla Model S100D igår...."

En annan person hade bara konstaterat att nu hade denne varit inne på verkstad och uppdaterat självkörningssystem på Teslan..

Dessutom _äger_ lasse inte Teslan - den är inte hans trots att han skriver min - utan den är leasad på firman !
Men sådana enkla petitesser bryr sig Lasse inte om när det handlar om "hans precious"..

https://cornucopia.cornubot.se/2020/07/fredagsmys-installation-av-ny-full.html
Citera
2020-07-18, 07:53
  #1335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Ja ha..
Nu bara MÅSTE Lasse skriva och tala om att han kör omkring en Tesla.. Inte en vanlig S utan minsann en S 100 D :-D
Lasse har tydligen "behov" av att hela tiden skryta och framhäva sig själv...

"...den nya hårdvaruuppgraderingen för full självkörning jag fick installerat i min Tesla Model S100D igår...."

En annan person hade bara konstaterat att nu hade denne varit inne på verkstad och uppdaterat självkörningssystem på Teslan..

Dessutom _äger_ lasse inte Teslan - den är inte hans trots att han skriver min - utan den är leasad på firman !
Men sådana enkla petitesser bryr sig Lasse inte om när det handlar om "hans precious"..

https://cornucopia.cornubot.se/2020/07/fredagsmys-installation-av-ny-full.html

Han har som vana att skryta/hävda sig i det mesta. Måste vara jobbigt att vara så.

I ett nyligen inlagt blogginlägg om att han har stängt av pipet på sin diskmaskin skryter han by association med att hans fru minsann kunde läsa manualen på norska och dessutom talar 4-5 språk till.
Citera
2020-07-18, 20:49
  #1336
Medlem
volvo 240s avatar
Ingår det utomjordigar i fler av hans böcker än Stjärnfall serien? Funderar på att läsa höstsol men är det inte utomjorfingar eller nåt annat övernaturligt i kombination med det militära så skippar jag nog.
Citera
2020-07-18, 20:55
  #1337
Bannlyst
Inga utomjorfingar så lång örat ser!
Citera
2020-07-18, 22:40
  #1338
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Länk: https://cornucopia.cornubot.se/2020/07/pappavardscentralen-pvc.html

Kan ju vara så att eLena "levererat" en Wilderäng/Padukova junior och Lasse är lite upp-och-ned...
Undrar hur länge det varar...
eLena är ju i den åldern där kvinnor är som mest "hormonstinniga" och där deras biologiska klocka närmast dånar fram ..

Lasse har ju två (2) underåriga omyndiga knoddar från tidigare äktenskap och han har INTE fått delad vårdnad om dem vilket annars är det brukliga..
(FB) Vad vet vi om vildhjärnan Lars Wilderäng?


Han har gjort henne på smällen får man utgå ifrån, äntligen kanske man kan säga. Vilken press den stackarn måste ha känt. Nu kan han se fram emot att få sitta på hockeyskola när han är 60. Grattis!
Citera
2020-07-19, 06:30
  #1339
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trid3nt
Han har som vana att skryta/hävda sig i det mesta. Måste vara jobbigt att vara så.

I ett nyligen inlagt blogginlägg om att han har stängt av pipet på sin diskmaskin skryter han by association med att hans fru minsann kunde läsa manualen på norska och dessutom talar 4-5 språk till.

Tja, typ 1.) svenska, 2.) norska, 3.) engelska, 4.) ryska och 5.) [något annat östslaviskt språk som står ryskan nära]
Citera
2020-07-19, 09:47
  #1340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Tja, typ 1.) svenska, 2.) norska, 3.) engelska, 4.) ryska och 5.) [något annat östslaviskt språk som står ryskan nära]

Skulle gissa att han läst tyska i högstadiet likt de flesta ambitiösare ungdomar på den tiden. Så de fyra första blir alltså, svenska, norska, engelska, tyska. Skulle iofs vilja se honom tala norska...

Sen vill jag bara kräkas när han börjar med familjerådgivning.
Citera
2020-07-20, 22:15
  #1341
Medlem
https://mobile.twitter.com/Cornubot/status/1285288343027298304

Nu svingar han hej vilt om EU:s Coronastöd, är allmänt arg och blandar äpplen och päron så till den grad att han blir kallad för troll.
Citera
2020-07-21, 08:40
  #1342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trid3nt
https://mobile.twitter.com/Cornubot/status/1285288343027298304

Nu svingar han hej vilt om EU:s Coronastöd, är allmänt arg och blandar äpplen och päron så till den grad att han blir kallad för troll.


Dock, denna gång anser jag faktiskt att Lasse faktiskt har rätt i sak! För även en blind höna kan hitta ett guldkorn.
För varför skall Sverige med en av de största dödligheterna per miljon invånare behöver betala en massa extra pengar till slösaktiga ineffektiva ekonomier i sydeuropa under täckmantel av Corona-bidrag?

Och L.D: När jag skrev om språk avsåg jag eLena. Inte Lasse
Citera
2020-07-21, 09:15
  #1343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Dock, denna gång anser jag faktiskt att Lasse faktiskt har rätt i sak! För även en blind höna kan hitta ett guldkorn.
För varför skall Sverige med en av de största dödligheterna per miljon invånare behöver betala en massa extra pengar till slösaktiga ineffektiva ekonomier i sydeuropa under täckmantel av Corona-bidrag?

Och L.D: När jag skrev om språk avsåg jag eLena. Inte Lasse

Det var snarare hur han argumenterar som jag reagerar på, dvs att han plockar lite här och lägger till lite där. Just i denna fråga var det hur hans argumentation blir det han anklagar andra för.

Hans hållning varierar ogenerat. Ibland är de europeiska länderna fina demokratier som försvarar oss mot ryssen för att i nästa andetag vara korrumperade skurkar som skinnar Sverige. Om jag har tolkat honom rätt så är EU dåligt, men Nato bra.
Citera
2020-07-21, 11:17
  #1344
Medlem
Väntar bara på att Sveavägen 68s internetväktare ska rycka ut o försvara statsministern i vanlig ordning.

Om man klagar på EU är man ett rysstroll, det har vi ju fått veta tidigare. Guilt by association enligt bloggaren, han är själv en Putinkramare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in