2014-10-15, 09:20
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.kuriren.nu/nyheter/travpr...t-7891137.aspx

"Trav/Norrbotten En känd profil inom travsporten i Norrbotten är misstänkt för våld och hot mot tjänsteman.

Händelsen ska ha inträffat vid midnatt mellan lördag och söndag.

Den misstänkte travprofilen ska oprovocerat utdelat slag och hot mot en taxichaufför. När polispatrull kallades till dit var den misstänkte försvunnen från platsen."

Vem är detta då?
Citera
2014-10-15, 11:11
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://www.kuriren.nu/nyheter/travpr...t-7891137.aspx

"Trav/Norrbotten En känd profil inom travsporten i Norrbotten är misstänkt för våld och hot mot tjänsteman.

Händelsen ska ha inträffat vid midnatt mellan lördag och söndag.

Den misstänkte travprofilen ska oprovocerat utdelat slag och hot mot en taxichaufför. När polispatrull kallades till dit var den misstänkte försvunnen från platsen."

Vem är detta då?

Är det våld mot tjänsteman?? Misshandel kan jag tycka av okänd grad....?
Citera
2014-10-17, 19:38
Bannlyst
Det är en hel del finnar som tränar på Boden i vilket fall jag tror inte att det är någon som vi i söder känner till som tappat humöret?

I vilket fall tråkigt att det blev så för alla inblandade Trav är ju Sveriges snällaste sport på plats.

Skulle det vara typ Hanna Olofsson eller Ove A lovar jag att jag hoppar på ett ben till Bergsåker .
Citera
2014-10-18, 10:50
Medlem
J.R.N taxikillen är en välkänd idiot och har med all sannolikhet överdrivit rätt så rejält bara för att djävlas.
Citera
2014-10-18, 14:31
Medlem
Som jag förstår det bottnar allt i ett klassiskt homosex-drama där travtränaren och anmälaren tidigare haft en relation.
Därför får man nog vara något försiktig med muntliga uppgifter.
Citera
2014-10-18, 18:59
Medlem
Jesper e ju känd men vet ej vem taxigubben är. Tråkigt för jeppes sambo o barn. Trodde han lagt undan det exprimenterandet. Kanske chaffisen saknat jeppepålen?
Citera
2014-10-18, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Jesper e ju känd men vet ej vem taxigubben är. Tråkigt för jeppes sambo o barn. Trodde han lagt undan det exprimenterandet. Kanske chaffisen saknat jeppepålen?

Så Jeppe, vem är det?
Har han en historik av homosexualitet?
Citera
2014-10-19, 01:16
Medlem
Finns det många travtränare som heter Jesper i Boden? Tipps sökfunktion google eller nått😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in