2015-03-14, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Viking70
Faen va du svamlar Moron Jag har frågat vad du vill veta. BO är långt ifrån guds bästa barn. Tror man att man är någon speciell för att man äger nåt fjantgym så tycker jag att man ska tänka om och fundera på om man är värd att gå före i kön och tro att umgås med resterande av töntgänget med guldkort i pisstaden Hudik.
Vet inte hur jag ska kunna förklara för dig. Oavsett om BO är dryg, glider förbi köer, tror han är hetast i Hudik eller umgås med guldkortsinnehavare så rättfärdigar det aldrig misshandel.
Är du så jävla pantad i huvudet att du vill sitta och försvara en grov misshandel, fine.
Men tro för fan inte att du hjälper idioterna med det undermåliga svammel du postar här i tråden.

Mvh
Citera
2015-03-14, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EatThisMoron
Vet inte hur jag ska kunna förklara för dig. Oavsett om BO är dryg, glider förbi köer, tror han är hetast i Hudik eller umgås med guldkortsinnehavare så rättfärdigar det aldrig misshandel.
Är du så jävla pantad i huvudet att du vill sitta och försvara en grov misshandel, fine.
Men tro för fan inte att du hjälper idioterna med det undermåliga svammel du postar här i tråden.

Mvh
Jag vet inte hur jag ska förklara för en liten sliten wt Stockholmare som dig jag heller. Suck. Jag har slagit ner folk för mindre än en jävla keps och rasistiska uttalande. Vad är det du inte fattar? Jag försvarar ett kok stryk. Det var ingen misshandel, jävla småblessyrer. Du får mer stryk i en hockeymatch Moron.
Citera
2015-03-14, 22:40
Medlem
Brain Damages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking70
Jag vet inte hur jag ska förklara för en liten sliten wt Stockholmare som dig jag heller. Suck. Jag har slagit ner folk för mindre än en jävla keps och rasistiska uttalande. Vad är det du inte fattar? Jag försvarar ett kok stryk. Det var ingen misshandel, jävla småblessyrer. Du får mer stryk i en hockeymatch Moron.
Ser ut som att bängen har jobb kvar i Hudik. Inte ens med detta facit fattar patrasket där att man inte går till handgemäng för skitsaker som BO ev gjort sig skyldig till. Patrasket fattar inte heller att resten av världen lämnat 1800-talet medans de själva är kvar där med en rättspatos likvärdig ISIS. Hurra för staden framåt, hudik! Vi som inte skäms för att ha Sveriges unknaste rättsskipning!
Citera
2015-03-15, 12:55
Medlem
Såg nån bild på det s.k BO i Hudiksvalls tidning där han ligger och tycker synd om sig själv, och att han känner sig kränkt. Om han ger fan att trackasera folk så slipper han det,tror att dom där grabbarna också känner sig kränkta.Men dom gnäller inte i alla fall i nån tidning så att folk ska tycka synd om dom som det s.k BO gör.
Citera
2015-03-15, 16:00
Medlem
Man märker att vissa av er som skriver är totalt intelligens befriad och skulle egentligen inte ens få någon som kommenterar era barnsliga och störda inlägg.
Skulle 4 små äckliga snorungar som misshandlat en man medvetslös och sedan fortsatt att sparka på honom beklaga sig i tidningen? ursäkta? har du nån medfödd hjärnskada? Så din åsikt är att man får sparka, slå & vrida av ett ben på en människa som påstås ha sagt något kränkande. Uttala dig inte om något som du har absolut noll koll på och för den delen heller inte ett skit med att göra. Du ha inte sett filmen som visades på rättegången, där man tydligt hör förnedringen mot BO av dessa otroligt vidriga människor, att dom skrek "jävla mamma knullare" och jävla razzehora" och en massa annat fult, det är inte förnedrande och kränkande tycker du??
Man får inte fängelse, skyddstillsyn och villkorligt med samhällstjänst utan anledning???
Citera
2015-03-15, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rahmkrigaren
Man märker att vissa av er som skriver är totalt intelligens befriad och skulle egentligen inte ens få någon som kommenterar era barnsliga och störda inlägg.
Skulle 4 små äckliga snorungar som misshandlat en man medvetslös och sedan fortsatt att sparka på honom beklaga sig i tidningen? ursäkta? har du nån medfödd hjärnskada? Så din åsikt är att man får sparka, slå & vrida av ett ben på en människa som påstås ha sagt något kränkande. Uttala dig inte om något som du har absolut noll koll på och för den delen heller inte ett skit med att göra. Du ha inte sett filmen som visades på rättegången, där man tydligt hör förnedringen mot BO av dessa otroligt vidriga människor, att dom skrek "jävla mamma knullare" och jävla razzehora" och en massa annat fult, det är inte förnedrande och kränkande tycker du??
Man får inte fängelse, skyddstillsyn och villkorligt med samhällstjänst utan anledning???
Haha och då är du rätt person att uttala dig,så du menar att det s.k BO kan kalla folk vad han vill ,men dom där snorungarna som du säger har ingen rätt att säga nånting till honom tillåt mig småle åt dina patetiska inlägg. Gå till BO du nu och håll han i handen.Det kan han behöva för vad jag vet om honom så är han inte världens smartaste pumpare.
Citera
2015-03-16, 18:19
Medlem
Citat:
Där hjärnan tar slut tar nävarna vid..
Ja det var väl så det startade när s.k BO fick slut på ord.
Citera
2015-03-16, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryzzak

BO har inte rört någon. Och i rättegången så säger GM att dom slår honom för att dom blev irriterad för att han inte svarade på deras frågor och var så tyst...
Du kanske skulle ha varit med på rättegången å sett å hört så kanske du skulle ha kunnat uttala dig. ,men nu är det bättre att du håller tyst och pratar om något du har koll på istället för en massa bullshit...
Citera
2015-03-16, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ryzzak
Du menar alltså att BO tappade talförmågan och började misshandla idioterna?
Utveckla gärna.

Mvh
Citera
2015-03-16, 18:45
Medlem
Citat:
BO har inte rört någon. Och i rättegången så säger GM att dom slår honom för att dom blev irriterad för att han inte svarade på deras frågor och var så tyst...
Du kanske skulle ha varit med på rättegången å sett å hört så kanske du skulle ha kunnat uttala dig. ,men nu är det bättre att du håller tyst och pratar om något du har koll på istället för en massa bullshit...
Ok så du menar att dom där grabbarna startade alltihop och s.k BO bara var där och inte gjorde någonting.Det är lite annat vad personer som var på plats säger. Men du som var på rättegången kan väl peka ut vem som vred av honom benet ,eftersom du sett filmen?
Citera
2015-03-16, 18:48
Bannlyst
Citat:
Vilket betyder att han får hålla käften, då det som hittills går att uttyda av hans miserabla inlägg är just bullshit...
Ofattbart att det går så många banjospelare per capita i Hudiksvall. Tuffa grabbar som sitter och försvarar GM's här inne.
Mvh
Citera
2015-03-23, 22:44
Medlem
Alla förstår nog att vara pappa, till en av killarna, inte är det lättaste. Men det blir provocerande när du förskönar hand ingripande. Tror mer du stjälper än hjälper honom. Våld är aldrig rätt, inte i någon situation. Fan riv i och "banka lite vett" i honom. Han är fortfarande ung och har hela livet framför sig. Om du sen stödjer hans "insats".. Hur ska det få han till bättre tankar och istället diskutera sig till en lösning nästa gång det blir en konflikt. Inte speciellt troligt :/

Citat:
Ursprungligen postat av ninja60
Jag kan förstå ditt hat mot min son. Men förstå min situation mot min son att hade det vare din så skulle du vilja veta sanningen och inget annat. Jag har pratat med honom han står för det han gjort och inget annat. Så sluta med skitsnacket ni hade gjort likadant mot era barn,straffet ska vara det tingsrätten eller hovrätten bestämmer sig för inte det ni vill. Med vänlig hälsning Sol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in