Dehär ha helt gått förbi min radar måste ja säga, men de ha sina anledningar så. Undrar lite varför ingen ingrep, eller ha ja missat ngt? Skulle fan inte tveka en sekund på å skapa oreda bland tuffingarna me både kantsten å övriga lösa ting om ja fått se dehär!! Är så djävla less på folk som är så sjukt djävla fega så dom måste va ett flertal innan dom vågar ge sig på någon..
Citat:
Ursprungligen postat av
Urping
Undrar detsamma! Nån som hört/vet nåt? Kan tänka mig att det blir pinfullt i tingssalen! BO har många som stöttar och kräver att rättvisa skipas. Många som sagt att om inte rättsväsendet klarar upp detta så kommer vissa att ta "lagen i egna händer"... Så för dom som gjort detta kan man ju hoppas på rättsliga påföljder... Fängelse är det för detta brott. Och i det här fallet är det dessutom "synnerligen rått". Vad jag hört om BO så kommer han heller aldrig att bli återställd.. Så de ekonomiska anspråken torde ju bli mycket höga..
Vilka är många? Är de folk å räkna me eller bara folk som sitter i fyllan på fester å vräker ur sig saker dom i nyktert tillstånd aldrig skulle våga göra? Menar inge illa me detta men dehär ha man hört flertalet ggr å aldrig ha de hänt nåt. Men man kan ju alltid hoppas på motsatsen!
Alla får villkorligt å snutsonen går fri?