2014-12-12, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urping
En av de misstänkta, "M.N", har tydligen varit i farten igen.. Ny misshandel..

Berätta mer? Gäller det misshandeln som skedde för två helger sedan? (Helgen 28-30 nov)
Citera
2014-12-12, 17:21
Medlem
Ja, det stämmer nog. Det ska ha skett för någon/några veckor sedan i samband med en privat fest där nämnda person medvetet inte var inbjuden då det ofta blir "bråk" då den personen är med.. Enligt uppgift gav sig då M.N till den privata festen och utsatte folk där.. Jag hoppas att händelsen polisanmäldes!
Citera
2014-12-12, 17:23
Medlem
Äntligen är nu åtal väckt och rättegång snart!
Citera
2014-12-13, 06:20
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ja, det stämmer nog. Det ska ha skett för någon/några veckor sedan i samband med en privat fest där nämnda person medvetet inte var inbjuden då det ofta blir "bråk" då den personen är med.. Enligt uppgift gav sig då M.N till den privata festen och utsatte folk där.. Jag hoppas att händelsen polisanmäldes!

Skön kille som inte ens förstår när folk inte vill vara i närheten av honom. Nu är det bara att hålla tummarna för rejäla fängelsestraff.
Citera
2014-12-13, 11:37
Medlem
I HT står att läsa idag att av de fyra åtalade så erkänner tre av dem misshandel. Den fjärde (som enl säkra källor är den 25-årige polissonen), nekar till brott. Trots att det tydligen var han som drog upp jackan på BO och låste fast hans armar så han inte kunde försvara sig.. Har hört från flera håll att denne polisson varit inblandad i skit tidigare men alltid klarat sig undan..
Citera
2014-12-15, 16:10
Medlem
Citat:

Detta är exakt vad som skedde i den misshandeln som M.N blev dömd för, för ett par år sedan. Är du säker på att det inte är denna du hört talas om? Har också hört att M.N befunnit sig hos flickvännen i annan stad i Sverige senaste månaden.
Citera
2014-12-15, 19:21
Medlem
Terrorfronts avatar
Dehär ha helt gått förbi min radar måste ja säga, men de ha sina anledningar så. Undrar lite varför ingen ingrep, eller ha ja missat ngt? Skulle fan inte tveka en sekund på å skapa oreda bland tuffingarna me både kantsten å övriga lösa ting om ja fått se dehär!! Är så djävla less på folk som är så sjukt djävla fega så dom måste va ett flertal innan dom vågar ge sig på någon..

Citat:
Undrar detsamma! Nån som hört/vet nåt? Kan tänka mig att det blir pinfullt i tingssalen! BO har många som stöttar och kräver att rättvisa skipas. Många som sagt att om inte rättsväsendet klarar upp detta så kommer vissa att ta "lagen i egna händer"... Så för dom som gjort detta kan man ju hoppas på rättsliga påföljder... Fängelse är det för detta brott. Och i det här fallet är det dessutom "synnerligen rått". Vad jag hört om BO så kommer han heller aldrig att bli återställd.. Så de ekonomiska anspråken torde ju bli mycket höga..

Vilka är många? Är de folk å räkna me eller bara folk som sitter i fyllan på fester å vräker ur sig saker dom i nyktert tillstånd aldrig skulle våga göra? Menar inge illa me detta men dehär ha man hört flertalet ggr å aldrig ha de hänt nåt. Men man kan ju alltid hoppas på motsatsen!

Alla får villkorligt å snutsonen går fri?
Citera
2014-12-17, 16:49
Medlem
Nån som vet när rättegången är?
Citera
2014-12-18, 08:13
Medlem
2:a och 3:e feb är det..
Citera
2014-12-21, 02:00
Medlem
1876randoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Samtidigt har en av deras PT haft nära vänskaplig kontakt med iaf två tunga steroidanvändare som tränade på gymmet. Så sålde han inte själv var han iaf 100 procent medveten om och accepterade användningen.
Mycket möjligt att det ligger till så. Eller ja, det ligger med stor sannolikhet till på det sättet.

Men anabolabrukare som beter sig illa mot andra kunder får skarpa tillsägelser/uppsagt medlemskap, ingen har rätt att klanka ned på andra genom att vara "macho". Ingen av de byggare jag träffat på där är macho alls, de älskar att bygga och hjälper gärna nybörjare.
Citera
2015-02-02, 17:31
Medlem
Rättegången inledd! Dag ett av två totalt. Idag åklagarens sakframställan, bevisning i form av två filmer samt förhör med målsägaren och de åtalade.. Imorgon vittnesförhör. Filmerna ger en tydlig bild över hur målsägaren slås till marken, tar sig upp, sparkas och slås till marken igen där misshandeln fortsätter med sparkar, då är målsägande vid det laget medvetslös.. Filmerna är råa och många av åhörarna tvingas titta bort, några gråter, någon går ut..
Citera
2015-02-02, 19:07
Medlem
Finns ingenstans man kan få ta del av filmerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in