2014-10-13, 17:56
Medlem
Är för tillfället på behandlingshem i Småland. Varit här i 6 dagar nu och abstinensen är hemskt. Får tag i verktyg ochttjack först på onsdag och klarar verkligen inte av det. Har Xanor vid behov och depot men det lindrar inte. .. tips på att härda ut välkomnas. .
Citera
2014-10-13, 17:58
Medlem
ÄR det i ankarsrum du sitter?
Citera
2014-10-13, 18:15
Medlem
Låt det vara, ha din abs. Det kommer ALDRIG att hjälpa dig i framtiden genom att fortsätta med skiten. Du sitter på ett b-hem utav en anledning, right?
Lättare sagt än gjort, men dock är konsekvenserna MYCKET trevligare och bättre.

Med bästa hälsningar
A-S.
Citera
2014-10-13, 18:18
Medlem
vad fan ska du göra på behandlingshem och uppta plats av någon som verkligen behöver det om du ändå inte har planer på att sluta?
Citera
2014-10-13, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uareindanger
vad fan ska du göra på behandlingshem och uppta plats av någon som verkligen behöver det om du ändå inte har planer på att sluta?

LVM
Citera
2014-10-13, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
ÄR det i ankarsrum du sitter?

Nope Sävsjö
Citera
2014-10-13, 19:03
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wastingtheday
Nope Sävsjö

Du inser väl att du kommer åka dit på det? Blir raka vägen tillbaks till SIS. Är det verkligen värt det?

Jävligt fittig stil mot dom andra på hemmet som faktiskt försöker styra upp sig. Tänk dig vilken sug det kan dra igång för dom om dom vet att du sitter och skjuter tjack på rummet.

Vet inte vad för typ av missbrukare du bor med men risken är stor att dom slår dig sönder och samman när dom får reda på det.

Inte meningen att låta kaxig eller så, har själv haft LVM och ett par frivilliga behandlingar och vet hur det kan gå till i sånna situationer.
Citera
2014-10-13, 19:16
Medlem
dreggells avatar
dont do it man........
Citera
2014-10-13, 21:53
Medlem
ultrasunks avatar
vad fittig du e.... vadå at'n e hemsk? suget?? på tjack?? ge dej förfan...
Citera
2014-10-13, 22:15
Medlem
Ostfralla2000s avatar
För att få p27:a som jag antar att du har fått, så måste man ha tänt av drogerna och vara någorlunda stabil i måendet. 2 månader brukar vara praxis för hur länge dom håller en inlåst på SIS. Även om man är ren och mår bra så går det sällan snabbare än 4 veckor. Hur har du lyckats komma ut med en så "hemsk" avtändning?
Senast redigerad av Ostfralla2000 2014-10-13 kl. 22:25.
Citera
2014-10-14, 00:56
Medlem
shinji ikaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wastingtheday
Är för tillfället på behandlingshem i Småland. Varit här i 6 dagar nu och abstinensen är hemskt. Får tag i verktyg ochttjack först på onsdag och klarar verkligen inte av det. Har Xanor vid behov och depot men det lindrar inte. .. tips på att härda ut välkomnas. .

Mitt tips för att härda ut är att helt enkelt härda ut. Vafan tjack är ju endast psykiskt, härda ut så du slipper ditt LVM något snabbare istället. Låter ju bara drygt att skjuta i sig tjack på hemmet och sedan sitta på rummet i din ensam, kanske noja eller prata sönder den stackars personalen, alternativt sätta igång akut sug oss samtliga intagna. Vet att jag skulle bli äckligt sugen om jag satt på hem och nån lirare är påtänd och då gillar jag inte ens amfetamin.

Så härda ut bara, inte värt att riskera att åka fast och så vidare, Det klarar du mannen.
Citera
2014-10-14, 05:57
Medlem
Skogs promenader, träning , rikligt med nyttig mat, kedjerökning, evigt dushande, finns massa kreativt att hitta på för att lindra ångesten. sen kan man ju också vara social eller något mot de andra som bor där.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in