2014-10-14, 08:29
Medlem
Spliffmeisters avatar
Uppdagas det, vilket det kommer att göra så kommer du bli köttfärs.. särskilt om där sitter grova återfallsförbrytare eller folk som kommit dit raka vägen från kåken..

Är du liten och tanig hjälper inte det dig inte heller..

Sen måste jag fråga dig, TJACK? Ska du skjuta TJACK på ditt rum på behandlingshemmet? Är du helt jävla rubbad, du har fan Xanor Depot vilket är tragikomiskt i sig själv när du är på ett behandlingshem, men du är alltså sugen på tjack? Jävla barn-drog.. Gå nu inte och prata med personalen och skärp dig!
Citera
2014-10-16, 07:54
Medlem
Strongmanx2s avatar
Kämpa!
Jag har inte brukar Benso i så stor omfattning som du, inte ens i närheten. Men jag skrevs ut igår, det enda som faktiskt lindrade var promenader, slå på träd, äta en banan istället för att röka en banan och bara härda ut.

Samt säga till personalen när det var som värst, då minskade de tillsynen på mig för att jag inte skulle må allt för jävla dåligt.

Kämpa !
Citera
2014-10-17, 02:36
Bannlyst
Nämen du kan dutta med tjack på hemmet om du vill, men du kommer ju att bli varnad. Jag är på ett fantastiskt hem som jag fick byta ut sista veckan i avgiftningen (3:e) mot att komma till hemmet en vecka före. Och det betyder att jag får med mig mina avgiftningsmediciner denna veckan: primärt temgesic.

Läkaren här har sagt till mig (ingår som en del i sjukhuset) att jag kan få 0.2mg temgesic om jag i förväg är så illa att jag är på väg att avbryta behandlingen eller ta något.
Citera
2014-10-19, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Uppdagas det, vilket det kommer att göra så kommer du bli köttfärs.. särskilt om där sitter grova återfallsförbrytare eller folk som kommit dit raka vägen från kåken..

Är du liten och tanig hjälper inte det dig inte heller..

Sen måste jag fråga dig, TJACK? Ska du skjuta TJACK på ditt rum på behandlingshemmet? Är du helt jävla rubbad, du har fan Xanor Depot vilket är tragikomiskt i sig själv när du är på ett behandlingshem, men du är alltså sugen på tjack? Jävla barn-drog.. Gå nu inte och prata med personalen och skärp dig!

Barn-drog? Är bara inbitna jonkare eller moralpredikare som är emot tjack. Och är enbart min primära drog och sen allt annat. Vem gillar inte att faktiskt ha motivation till att slutföra saker, palla snacka med folk och känna sig allmänt stabil och välfungerande? Var lite annat i början. Eufori och hela köret. Vem klagar på det?
Citera
2014-10-20, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wastingtheday
Barn-drog? Är bara inbitna jonkare eller moralpredikare som är emot tjack. Och är enbart min primära drog och sen allt annat. Vem gillar inte att faktiskt ha motivation till att slutföra saker, palla snacka med folk och känna sig allmänt stabil och välfungerande? Var lite annat i början. Eufori och hela köret. Vem klagar på det?
Jag gillar dom sakerna du radar upp men det kan jag inte göra på tjack. Jag har fått motivation till att ta tag i saker utan tjack eller andra droger.
Jag blir extremt utåtriktad och pratglad på det men det håller aldrig mer än ett dygn innan jag blir en paranoid nästintill psykotisk ibland så jag känner mig inte stabil och välfungerande när jag är på det.

Euforin var underbar i början men nu är det verkligen inte värt det.

tjack, nej tack.

varför lägger du tråden i drogrehab delen? Du vill ju inte sluta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in