• 1
  • 2
2005-09-10, 18:34
Bannlyst
Som topic lyder, hur länge klarar ni er på en gubbe kola om ni ska ha hela härligheten för er själva? (Låt oss säga att ni är på fest, för att måla upp ett scenario).

Har själv en tendens att ta alldeles för ofta och därmed göra slut på det bra mycket snabbare än planerat.
Citera
2005-09-10, 18:43
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havver123
Som topic lyder, hur länge klarar ni er på en gubbe kola om ni ska ha hela härligheten för er själva? (Låt oss säga att ni är på fest, för att måla upp ett scenario).

Har själv en tendens att ta alldeles för ofta och därmed göra slut på det bra mycket snabbare än planerat.

Det beror mest hur mycket man tar o vilken kvalite det ar....
Citera
2005-09-10, 19:25
Bannlyst
Jo, givetvis, kanske var en något luddig frågeställning.

Men om vi skulle hårddra det lite, höfta en aning?
Citera
2005-09-10, 23:54
Medlem
Mystiqes avatar
Ska forsoka svara pa fragan...ja sjalv tanker aldrig om ja tar for mycket eller lite...nar ja kanner for att snortla mer sa gor ja det...nar det ar slut sa ar det slut...
Citera
2005-09-11, 02:47
Bannlyst
har själv inte sniffat men tror att en 0.1a åt gången räcker bra om det är ok kola?

10 linor typ...
Citera
2005-09-11, 10:14
Medlem
Om det är riktigt bra kola så räcker det väl c:a 5-6 timmar om man tar en 0.1:a varje gång. Det är ungefär vad jag brukar ligga på om det är "fest".
Citera
2005-09-11, 13:52
Bannlyst
Det tar väll nåra timmar så e allt uppe i snoken ska du se.
Citera
2005-09-11, 14:09
Medlem
Unbalanceds avatar
Allt hänger på kvalitén som några redan sagt och din tolerans till centralstim/kokain, delvis hur kopplad du känner är skönt.
är det pissdåligt kola så går det åt snabbt som satan.

Har själv fått tag på "bra" kokain en eller två gånger i Sverige och då
räckte en halv gubbe bra många timmar.
Dock gillar jag crack bättre, antingen göra det själv eller köpa färdigt. mumms!
Citera
2005-09-11, 14:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Dock gillar jag crack bättre, antingen göra det själv eller köpa färdigt. mumms!
Hur snabbt röker du upp crack gjort på en gubbe då?
Citera
2005-09-11, 14:40
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av {I}{K}{E}
Hur snabbt röker du upp crack gjort på en gubbe då?
Det berodde på, hur mkt kola det egentligen var på ett gram
men visst går det åt snabbt som fan, kan inte säga någon bestämd tid.
Citera
2005-09-11, 14:48
Medlem
_Luciano_s avatar
det räcker i nåra timmar, en cola kik håller bara 35-45 min,men det kan räcka en hell natt om man tar den själv
Citera
2005-09-11, 16:54
Bannlyst
Som alla påpekar är det givetvis många faktorer som spelar in. Inser nu i efterhand att det nog var en rätt dum fråga som knappast genererar några precisa svar.

Själv är jag som sagt alldeles för het på gröten och brukar göra slut på kokset inom 2-3 timmar. Och det beror inte på att det är värsta skräpet utan för att jag blir så förbannat sugen och inte kan sansa mig. Ganska illa egentligen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in