2014-10-12, 16:41
Medlem
Behöver hjälp med en pinsam sak...

Det har blivit fel på min insättning på lönen och ska lämna in kontoutdrag till min chef för korrigering. Till saken kan jag inte lämna in endast sidan på insättning då det finns flera bolag och dotterbolag. Det ska lämnas in senaste veckan på insättningen. Dagen efter lönen köper jag privata grejer till mig och tjejen på dildohuset.se och det står det i utdraget vilket är sjukt pinsamt.

Kan man bara ta och skriva ut sidan sen scanna den och korrigera ett köp och skriva ut på nytt, utan att det märks att man gjort ändringen? Totalt kass på datorer!!!
Citera
2014-10-12, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Euphori
Behöver hjälp med en pinsam sak...

Det har blivit fel på min insättning på lönen och ska lämna in kontoutdrag till min chef för korrigering. Till saken kan jag inte lämna in endast sidan på insättning då det finns flera bolag och dotterbolag. Det ska lämnas in senaste veckan på insättningen. Dagen efter lönen köper jag privata grejer till mig och tjejen på dildohuset.se och det står det i utdraget vilket är sjukt pinsamt.

Kan man bara ta och skriva ut sidan sen scanna den och korrigera ett köp och skriva ut på nytt, utan att det märks att man gjort ändringen? Totalt kass på datorer!!!
Alltså - du kan ju ta och skriva ut en historik från din internetbank - sen tar du en spritpenna (svart) och stryker över de poster du anser pinsamma. Så lämnar du in lappen och ser glad ut. Du vet sånt här gick ju att lösa även INNAN photoshop... Nu kanske du inte minns historien om Sigvard Marjasin - men han gjorde ju som så att han tog en sax och klippte bort alla poster i kvittot som var alkohol, sen tejpade han ihop resterna och lämnade in Fungerar det också...

/
Citera
2014-10-12, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Alltså - du kan ju ta och skriva ut en historik från din internetbank - sen tar du en spritpenna (svart) och stryker över de poster du anser pinsamma. Så lämnar du in lappen och ser glad ut. Du vet sånt här gick ju att lösa även INNAN photoshop... Nu kanske du inte minns historien om Sigvard Marjasin - men han gjorde ju som så att han tog en sax och klippte bort alla poster i kvittot som var alkohol, sen tejpade han ihop resterna och lämnade in Fungerar det också...

/

Haha... Ja, just det!

Men tänkte något snyggare än det.... Kanske korrigera bort "dildohuset" oh ersätta et med texten "ICA Maxi"...
Citera
2014-10-12, 18:20
Medlem
Citat:
Haha... Ja, just det!

Men tänkte något snyggare än det.... Kanske korrigera bort "dildohuset" oh ersätta et med texten "ICA Maxi"...
Varför det? Dumt ju... Men du kan ju använda hemsidan där det står Dildohuset och skriva in en text som visar "ICA Maxi", sedan printscreenar du ditt utdrag med dildohuset och dito med ICA Maxi, sedan tar du den goda möjligheten och använda Paint.NET för att ändra texten till ICA Maxi, mycket simpel process...

Note: Om du inte fattar någonting, vilket din trådstart möjligtvis tyder på, så skriver du ut den bild du redigerat...
Citera
2014-10-13, 21:19
Medlem
systems avatar
Citat:
Haha... Ja, just det!

http://fslog.com/2007/01/21/javascri...age-displayed/ kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in