Citat:
Valfrihet har inget med frihet att göra. Jag tror på individens frihet men inte på rätten att välja fritt.För om jag tvingas välja så är det ju tvång och inte frihet
Eh...ah...*skakar på huvudet och går vidare*
Citat:
En mack som inte har ens startkablar att låna ut. Men frukost och lussekatter, det har dom.
Titta, en kvasiliberal som inte vill betala för sig och tillika en bilägare som inte äger startkablar eller vet vart man köper dom.
Citat:
Gråter nu över hur fint. Pris för freden, för barnen, för jämställdheten. För bildning. Mot våld. Så många dimensioner i detta.
Citat:
Enligt mamma är jag som en trästock. Enligt mina följare: Gjord av sten, ärlig, genuin, mänsklig, modig, vederhäftig, arg, träffsäker, informativ, rättfram.
Hon har tydligen haft en twitter-kurs och försökt lära ut hur twitter funkar och varför det är så bra.
Citat:
Tidigare ikväll höll jag en föreläsning för sådär en 90 kvinnor i Stadshuset i Sundsvall. Jag ville visa dem hur Twitter fungerar och twittrade följande: ”Behöver hjälp! jag visar Twitter för ett gäng fina kvinnor i Stadshuset i Sundsvall. Tala om för dom vad som är så bra med Twitter!
Citat:
Men sossarna har också en mörk historia, de grundade bland annat rasbiologiska institutet!"
Sant. Men det är stor skillnad på vad ett parti gjorde för nära hundra år sedan när Europa såg helt annorlunda ut
1958 stängdes institutet och det var närmare 50 år sen.
Citat:
SD:s nazism sträcker sig bara några få år tillbaka i tiden och syns fortfarande tydligt i deras politik och partiprogram
Israels ockupation är bra för det ger jobb åt innevånarna i Gaza. Vilken idiot! Vad är det för jävla mupp?
http://2.bp.blogspot.com/-Tj8onfCKhL...jamsdotter.jpg