2014-10-10, 23:22
Medlem
Bannelitos avatar
Philip och Carro är de utsatta här. John är den som gjort fel här. Carro var faktiskt mer villig än vad Philip var och det syns klart och tydligt i klippet och det märktes även innan de drog sig vidare in i blåa rummet. Både ute vid scenen och vid röda rummet var Carro på Philip.

Carro sa flera gånger att hon ville suga Philips kuk, men vid nåt tillfälle var duktig och sa att hon inte ville såra Jenny. Men det höll inte så länge då hon fortsatte säga det rakt ut att hon är sugen på lite dase.
Citera
2014-10-10, 23:25
Medlem
Äntligen någon med vettiga åsikter. Blir tokig på alla feminister med sina skygglappar som aldrig någonsin kan bedöma en situation sakligt utan går direkt på kvinnor som offer och män som förövare.

Edit: som svar på inlägget ovan.
Citera
2014-10-10, 23:29
Medlem
Vänlighetens avatar
han i stolen är ju helt veck! tjejen är rädd! lägg ner
Citera
2014-10-10, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Well, fruktansvärt obehaglig situation för den de "pushar". Fattar du inte det är det lika skevt i ditt huvud. Inte våldtäkt, sexuellt tvång. Inte OK någonstans. Föräldrar borde lärt dessa gossar bättre. Detta är ett totalt misslyckande i uppfostran och alla får se det på tv. Pinigt värre.
Klart jag fattar att det inte är ok. Iofs såg jag inte hela klippet. Men försökte hon ta sig ut ur rummet? Om inte känns det skumt att det är tvång när man kan lämna platsen obehindrat.
Citera
2014-10-10, 23:37
Medlem
watsups avatar
Killen som sitter brevid och hetsar är ju äckligast. "kyss han på kuken" "kom igen bara lite, på förhuden räcker". Ska du vara en jävla pajas gör det själv. Värsta jag vet är sånna här rädda pådrivare!! Stryk ska han ha.
Citera
2014-10-10, 23:38
Medlem
Vad fan är detta för smörja va

Vem fan tittar på sånt jävla mög, inte konstigt att den psykiska hälsan i Sverige blir sämre, ni är tamejfan helt jävla pantade.
Senast redigerad av Hastalavistamannen 2014-10-10 kl. 23:42.
Citera
2014-10-10, 23:47
Medlem
jenny747s avatar
Ok. Har nu tittat igenom hela klippet. Ska väl säga att jag är tjej med, så har vi rett ut det.

John är ju en jävla fitta, som hetsar Fille till något han inte ens vill göra.

Jag kan dock inte se att Caroline gör något mer seriöst försök att ta sig ur rummet. Man kanske kan hävda att hon känner sig hotad, men då de tre ändå är vänner ser jag det som konstigt att man skulle känna sig hotad, speciellt när allt filmas.
Det är dock svårt att uppfatta hur caroline upplever situationen då hon inte säger så mycket och man inte ser hennes ansikte.

Philip gör ju faktiskt inget superfarligt. MEN han kunde ju absolut markerat tydligare mot John att han inte tyckte skämtet var kul. Kan i övrigt inte se att Fille på något sätt tvingar Caroline till sex/oralsex eller liknande.

Jag tycker dock att situationen blir makaber just för att det är Caroline som är i fokus. Det är rätt tydligt när man tittar på BB att Caroline är osäker bland killar och söker uppmärksamhet via sexuella "inviter" (hatar det ordet). Och detta är ju något Filip och John absolut vet om, därför är det vidrigt av (framförallt) John att utfärda "hoten" mot just henne. tror att tex Chrissy eller Anna hade tagit det på ett helt annat sätt.

Hetsar-John åkte ur BB med rätta, men jag är tveksam till varför Philip åkte ut.

Det var mina fem cent det.
Citera
2014-10-10, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny747
Ok. Har nu tittat igenom hela klippet. Ska väl säga att jag är tjej med, så har vi rett ut det.

John är ju en jävla fitta, som hetsar Fille till något han inte ens vill göra.

Jag kan dock inte se att Caroline gör något mer seriöst försök att ta sig ur rummet. Man kanske kan hävda att hon känner sig hotad, men då de tre ändå är vänner ser jag det som konstigt att man skulle känna sig hotad, speciellt när allt filmas.
Det är dock svårt att uppfatta hur caroline upplever situationen då hon inte säger så mycket och man inte ser hennes ansikte.

Philip gör ju faktiskt inget superfarligt. MEN han kunde ju absolut markerat tydligare mot John att han inte tyckte skämtet var kul. Kan i övrigt inte se att Fille på något sätt tvingar Caroline till sex/oralsex eller liknande.

Jag tycker dock att situationen blir makaber just för att det är Caroline som är i fokus. Det är rätt tydligt när man tittar på BB att Caroline är osäker bland killar och söker uppmärksamhet via sexuella "inviter" (hatar det ordet). Och detta är ju något Filip och John absolut vet om, därför är det vidrigt av (framförallt) John att utfärda "hoten" mot just henne. tror att tex Chrissy eller Anna hade tagit det på ett helt annat sätt.

Hetsar-John åkte ur BB med rätta, men jag är tveksam till varför Philip åkte ut.

Det var mina fem cent det.

Balanserade åsikter.

Produktionen tjänar pengar på att ta in osäkra och psykiskt ostabila personer in i huset, sen när något går fel lägger man över all skuld på två killar som blir uthängda i Aftonbladet.
Citera
2014-10-10, 23:59
Medlem
Så jävla svårt är det inte när man är äldre än 14 år att ryta ifrån, både Philip och den där tjejen skulle sagt ''det är nog nu'' och gått ut bara.

Det John gör är absolut inte okey, men att påstå att det är försök till våldtäkt eller liknande är ju löjligt, nu är han ute iallafall, tråkigt men kanske nödvändigt. Vad vet jag.

Han har det nog inte enkelt nu i sociala medier och telefonen går nog varm.
Citera
2014-10-10, 23:59
Medlem
wastedandlazys avatar
Jag antar att det är skådespeleriet som diskuteras.

Fast det verkar inte så, alla har gått på det, precis vad producenterna ville.
Citera
2014-10-11, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul

Bland de bättre feministiska argumenten jag sett.
Citera
2014-10-11, 00:42
Medlem
Alistairs avatar
Han är ju rätt pushande i dörren och det används rätt grovt språk. kvinnan visar inte på något sätt att hon vill ut. Förutom att hon svarar "nej nej nej" på en fråga. Men hon verkar ju inte bli tvingad till något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in