Citat:
Ursprungligen postat av
jenny747
Ok. Har nu tittat igenom hela klippet. Ska väl säga att jag är tjej med, så har vi rett ut det.
John är ju en jävla fitta, som hetsar Fille till något han inte ens vill göra.
Jag kan dock inte se att Caroline gör något mer seriöst försök att ta sig ur rummet. Man kanske kan hävda att hon känner sig hotad, men då de tre ändå är vänner ser jag det som konstigt att man skulle känna sig hotad, speciellt när allt filmas.
Det är dock svårt att uppfatta hur caroline upplever situationen då hon inte säger så mycket och man inte ser hennes ansikte.
Philip gör ju faktiskt inget superfarligt. MEN han kunde ju absolut markerat tydligare mot John att han inte tyckte skämtet var kul. Kan i övrigt inte se att Fille på något sätt tvingar Caroline till sex/oralsex eller liknande.
Jag tycker dock att situationen blir makaber just för att det är Caroline som är i fokus. Det är rätt tydligt när man tittar på BB att Caroline är osäker bland killar och söker uppmärksamhet via sexuella "inviter" (hatar det ordet). Och detta är ju något Filip och John absolut vet om, därför är det vidrigt av (framförallt) John att utfärda "hoten" mot just henne. tror att tex Chrissy eller Anna hade tagit det på ett helt annat sätt.
Hetsar-John åkte ur BB med rätta, men jag är tveksam till varför Philip åkte ut.
Det var mina fem cent det.
Balanserade åsikter.
Produktionen tjänar pengar på att ta in osäkra och psykiskt ostabila personer in i huset, sen när något går fel lägger man över all skuld på två killar som blir uthängda i Aftonbladet.