2014-10-12, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3x3
Du forstår vel at de 2 minuttene er sensurerad fordi något hendte akkurat der.

De censurerar när produktionen går in och ger instruktioner i högtalarsystemet t.ex. Ingenting tyder på att något speciellt hände under de minuterna när man ser på hur de agerar efter.
Citera
2014-10-12, 01:27
Medlem
Politiskt korrekt tror jag bäst beskriver hela denna icke.nyhet som faktiskt, enligt mig, inte är något att tjafsa om.

Offret i denna historia - om någon - är ju Philip. Tveklöst ville han ju i och för sig gärna fått sig en avsugning även om inte tillfället var, rätt men han deklarerade att han inte ville gång på gång just av denna anledning. Han blev minst lika övertalad som tidningarnas offer som sa ja, ja vid några tillfällen. Skulle gärna få Gudrun Schymans åsikt på denna situation.

Ps. anmäler någon Philip för sexuellt tvång anmäler jag Carro för försök till våldtäkt. Ds.
Citera
2014-10-12, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
De censurerar när produktionen går in och ger instruktioner i högtalarsystemet t.ex. Ingenting tyder på att något speciellt hände under de minuterna när man ser på hur de agerar efter.

Hvis du ser på klippet så er det ingen som gir instruksjoner i høgtalarsystemet.
Det er bara borte 2 minuter.
Det er øppenbart at något hendte i løpet av disse 2 minuttene.
Senast redigerad av 3x3 2014-10-12 kl. 01:31.
Citera
2014-10-12, 01:31
Medlem
Citat:
Hvis du ser på klippet så er det ingen som gir instruksjoner i høgtalarsystemet.
Det er bara borte 2 minuter.

Jag säger ju att de klipper bort när de ger en viss typ av instruktioner i högtalarsystemet. Det kan vara därför två minuter är borta. Jag är rätt övertygad om att inget hemskt hände under de minuterna.
Citera
2014-10-12, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
Jag säger ju att de klipper bort när de ger en viss typ av instruktioner i högtalarsystemet. Det kan vara därför två minuter är borta. Jag är rätt övertygad om att inget hemskt hände under de minuterna.

Något har øppenbart hendt.
Citera
2014-10-12, 01:50
Medlem
CarpeDiem99s avatar
Nu är det dags för svenska män att ta avstånd från sådant här beteende.
Ut på gatorna och protestera mot svenska kristna män som gillar att låsa in tjejer i rum och tvinga de till ngn form av oralsex.

Usch för sådant folk!!!
Citera
2014-10-12, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarpeDiem99
Nu är det dags för svenska män att ta avstånd från sådant här beteende.
Ut på gatorna och protestera mot svenska kristna män som gillar att låsa in tjejer i rum och tvinga de till ngn form av oralsex.

Usch för sådant folk!!!

Oppførselen var ufin.

Men om den var straffbar får vi inte veta før vi får se dom 2 minuterna som var sensurerad.
Citera
2014-10-12, 02:01
Medlem
CarpeDiem99s avatar
Citat:
Oppførselen var ufin.

Men om den var straffbar får vi inte veta før vi får se dom 2 minuterna som var sensurerad.

Som du säkert förstår gör jag en typisk flashbackare och drar alla personer över samma kam.
Känns jobbigt va?
Citera
2014-10-12, 02:03
Medlem
Tittade på klippet igen. Hennes nej, nej 4.04 in i klippet handlar ju för fan om att Philip inte vill!!! Samtidigt ber Philip båda (dvs John o Carro) att lägga av. 4.52 säger John till Philip att det är han som kommer inte ut ur rummet efter "en puss på snoppen", inte Carro. Philip svarar John att han istället borde göra det och DÅ säger hon nej TILL JOHN. Senare rättar ju hon till håret 6.35 för att gå ner på Philip, Nej, nej, nej som alla reagerar på får vid detta tillfälle jag inte till att hon inte vill administrera en avsugning. Vad hon inte accepterar är "gaggig" som hon frågar vad det betyder och får förklarat för sig Sen motiverar sig Philip sig som ett kukhuvud varför han inte vill men John säger som det är 8.25 "det är mitt fel att det här händer". Efter censurskapet är det Philip som de söker övertala och då inte till en avsugning utan en högst vanlig kyss.

PHILIP HAR BLIVIT VÅLDTAGEN!!
Citera
2014-10-12, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarpeDiem99
Som du säkert förstår gör jag en typisk flashbackare och drar alla personer över samma kam.
Känns jobbigt va?

Ok, da er du en av dom du inte vill sammenlignes med.
Citera
2014-10-12, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utposten678
Tittade på klippet igen. Hennes nej, nej 4.04 in i klippet handlar ju för fan om att Philip inte vill!!! Samtidigt ber Philip båda (dvs John o Carro) att lägga av. 4.52 säger John till Philip att det är han som kommer inte ut ur rummet efter "en puss på snoppen", inte Carro. Philip svarar John att han istället borde göra det och DÅ säger hon nej TILL JOHN. Senare rättar ju hon till håret 6.35 för att gå ner på Philip, Nej, nej, nej som alla reagerar på får vid detta tillfälle jag inte till att hon inte vill administrera en avsugning. Vad hon inte accepterar är "gaggig" som hon frågar vad det betyder och får förklarat för sig Sen motiverar sig Philip sig som ett kukhuvud varför han inte vill men John säger som det är 8.25 "det är mitt fel att det här händer". Efter censurskapet är det Philip som de söker övertala och då inte till en avsugning utan en högst vanlig kyss.

PHILIP HAR BLIVIT VÅLDTAGEN!!

Klippet missar två minuter.
Citera
2014-10-12, 02:19
Medlem
Citat:
Klippet missar två minuter.

och det var under just dessa två minuter hela situationen förändrades och Carro blev (våldtagen) för att när vi kommer tillbaka bli ett tjat mot Philip?

10.00 - 10.53 efter censuren och fram till när övriga försöket ta sig in beskriver också bra vem det är som utsätts för övertalningen. Carro torde inte blivit utsatt för något större under censuren med tanke på vad hon tänker sig då.

Kontentan är alltså ingen annan än BB har gjort fel. Deltagarna har bara sysslat med fyllesnack som blir och vem har inte vaknat jämte det fulaste som går i ett par skor och fått lida ågren för det. Särskilt när någon sett avfärden från krogen och därmed förstår att ruggugglan ska med hem så man inte kan smyga med "misstaget".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in