2014-10-10, 22:47
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harem
Ska jag göra detsamma mot din syster eller din dotter?
Hade fäder och storebröder varit de som avgjort vad som är lagligt, med utgångspunkten att handlingen varit riktad mot deras dotter/lillasyster så hade nog det mesta varit olagligt....
Citera
2014-10-10, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Så om en tjej har sagt att hon gillar urinsex är det fritt fram för mig att pissa henne i käften utan att fråga eftersom hon klarar en "hårdare jargong" MED NÅGON ANNAN?

Menar du att vi ska döma killarna därinne för att de säger åt någon att de vill knulla henne hårt när tjejerna är precis lika kåta och extrema själva? SUUUUUUCK
Citera
2014-10-10, 22:51
Medlem
Minigrisens avatar
Såg ca trettiotvå sekunder av klippet för det var vad jag pallade. Tjommen i dörren är en störig fan, han i stolen såg ut som att det kan va den stöddige jäkel som får mig att knäppa över varje gång jag försöker se programmet och om det är han och om det stämmer att tjejen är tänd på honom så är hon minst lika dum i huvudet som de två manliga spånen. Huruvida det försigått något sexuellt tvång kan jag tyvärr inte uttala mig om för jag klarar inte av att se dessa idioter i nästan en kvart.
Citera
2014-10-10, 23:05
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
Menar du att vi ska döma killarna därinne för att de säger åt någon att de vill knulla henne hårt när tjejerna är precis lika kåta och extrema själva? SUUUUUUCK

Killarna? Nja, det var väl mest Philip som höll på sådär va? Eller har Jenny/Carro gått runt och snackat sådär och visat fittorna? Det måste jag ha missat i så fall.
Citera
2014-10-10, 23:10
Bannlyst
Våldtäkt? Jag såg ingen penis äntra någon vagina.

Förövrigt så anser jag att ni som tittar på sånt skräp växer upp, eller är ni fortfarande fjorton år?
Citera
2014-10-10, 23:12
Medlem
Hmm. De pushar henne bara och det är våldtäkt. ja där ser man ...
Citera
2014-10-10, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Killarna? Nja, det var väl mest Philip som höll på sådär va? Eller har Jenny/Carro gått runt och snackat sådär och visat fittorna? Det måste jag ha missat i så fall.

Du har rätt, usch vilket hemskt språk han använde. Förstår han inte att BB är ett barnprogram?
Citera
2014-10-10, 23:16
Medlem
Måste erkänna att jag blir lite nyfiken på var ordet våldtäkt kommer in i bilden? Har inget intresse av att se klippet och vad jag kan se i tråden är det ingen som hänvisar till var våldtäkt kom in i bilden, Mer än att trådskaparen hade med det i sitt ursprungliga inlägg? Antar att det finns någon referens som är uppenbar om man tittar på big brother?
Citera
2014-10-10, 23:18
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Hmm. De pushar henne bara och det är våldtäkt. ja där ser man ...

Well, fruktansvärt obehaglig situation för den de "pushar". Fattar du inte det är det lika skevt i ditt huvud. Inte våldtäkt, sexuellt tvång. Inte OK någonstans. Föräldrar borde lärt dessa gossar bättre. Detta är ett totalt misslyckande i uppfostran och alla får se det på tv. Pinigt värre.
Citera
2014-10-10, 23:18
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
Du har rätt, usch vilket hemskt språk han använde. Förstår han inte att BB är ett barnprogram?

För varje gång du förflyttar fingrarna från näsborrarna till tangentbordet så framställer du dig själv mer och mer som en pajas, Bonzo
Citera
2014-10-10, 23:19
Medlem
Quixotes avatar
ALLA svenska män har ett ansvar att se till att situationer likt denna inte inträffar fler gånger.
Citera
2014-10-10, 23:20
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minigrisen
Såg ca trettiotvå sekunder av klippet för det var vad jag pallade. Tjommen i dörren är en störig fan, han i stolen såg ut som att det kan va den stöddige jäkel som får mig att knäppa över varje gång jag försöker se programmet och om det är han och om det stämmer att tjejen är tänd på honom så är hon minst lika dum i huvudet som de två manliga spånen. Huruvida det försigått något sexuellt tvång kan jag tyvärr inte uttala mig om för jag klarar inte av att se dessa idioter i nästan en kvart.

Är dom inte 20 år med hjärnor stora som valnötter? man drar ju ner brallorna på dom där grabbarna med en mening typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in