Citat:
Ursprungligen postat av
forandring
Men snälla..
Det jag försöker säga, är att även om det är hälsosammare med vappen, så är en stor nackdel att ruset inte kommer i närheten av ruset man får när man blandar grönt med tobak och förbränner skiten.
Röker man tobak snabbt så får man en nikotinkick och blandas det med gräs så känns gräsruset annorlunda. Jag får samma känsla om jag petar in en snus innan jag tar en holk av bara grönt/brunt. Blir lika bäng på rökat om jag skippar tobaken men kicken och yrseln blir svagare.
Dricker man rent sprit så blir man full. Dricker man rent sprit lika fort groggat på energidryck så blir kicken lite snabbare och ruset annorlunda. Men där spelar koffein och socker en stor roll.
Borde inte ens behöva diskutera detta då det är ganska obvious.
Önskar att jag skippade tobaken och körde vape från första början. Har "växt upp" med gravitybong och tobaksmeck så jag gillar kicken minst lika mycket som bängan. Beteendet smittar av sig lite för mig när jag testar andra droger och det är därför jag aldrig kommer röra sprutor. T.ex så snortar jag hellre än att bomba om det inte är allt för plågsamt att snorta.