Citat:
Ursprungligen postat av
Jawwa
Vad ska man köpa? En bong eller vaporizer?
Vaporizer är mycket hälsosammare, och du slipper t ex köpa en massa tändare, blir inte äckligt bongvatten & lättare att rengöra en vaporizer (du borstar lite i min, inget mer)
Förövrigt - är det nån som kan rekommendera en vaporizer som fungerar bra med brunt? Jag har en Plenty Vaporizer från Storz-bickel, funkar helt ok till grönt och sådär när man är hemma men grejen är att jag ofta är på språng och skulle vilja ha en ganska portabel vape som tar både brunt och grönt.