• 1
  • 2
2014-10-09, 10:18
Medlem
Har testat en av dom men vet inte vilken av dom och min polare säger att det va 4cmc men jag tror det var 4bmc blir helt mindfuckad och ska köpa 4bmc imorgon men vilken är bäst?
Citera
2014-10-09, 16:03
Medlem
KekeTGs avatar
4-bmc är som ett serotonergt tjack, helt perfekt vardagsdrog förutom att du sabbar dina serotoninnivåer. 4-cmc är skönt som fan lite lite eufori dock men kropssorgasm var det, men många inklusive jag fick minnesproblem
Citera
2014-10-14, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KekeTG
4-bmc är som ett serotonergt tjack, helt perfekt vardagsdrog förutom att du sabbar dina serotoninnivåer. 4-cmc är skönt som fan lite lite eufori dock men kropssorgasm var det, men många inklusive jag fick minnesproblem

Nu skall jag inte anklaga 4-CMC för mina minnesproblem då de säkerligen uppgång lika väl mycket från min tidigare överkonsumtion av centralstimulantia, men just denna substans tyckte jag påverkade minnet extra hårt. Detta är något jag fortfarande känner av och testade drogen i juli, men däremot inget som är jätteproblematiskt. Får helt enkelt anstränga sig extra när minnet sviker, ord man bara glömmer som kommer tillbaka senare osv.
Citera
2014-10-14, 19:30
Medlem
KekeTGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MbNa
Nu skall jag inte anklaga 4-CMC för mina minnesproblem då de säkerligen uppgång lika väl mycket från min tidigare överkonsumtion av centralstimulantia, men just denna substans tyckte jag påverkade minnet extra hårt. Detta är något jag fortfarande känner av och testade drogen i juli, men däremot inget som är jätteproblematiskt. Får helt enkelt anstränga sig extra när minnet sviker, ord man bara glömmer som kommer tillbaka senare osv.
Tycker vi faktiskt ska ta detta på allvar. Kommer säkert orsaka demens senare i livet.
Citera
2014-10-14, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KekeTG
Tycker vi faktiskt ska ta detta på allvar. Kommer säkert orsaka demens senare i livet.

Jo, absolut. Kan inte säga man är så nöjd med hur man betett sig senaste året, 4-CMC kan mycket väl varit pricken över i:et för min del. Är fortfarande inte drogfri, som jag försöker bli inom de närmsta månaderna. Men att man kommer ur detta smärtfritt så att säga, det ställer jag mig tveksam till.

Minnet tror jag rätt säkert kommer återgå till det normala, åtminstone nästintill helt och hållet, men detta lär ta sin tid. Men att drabbas av demens på grund av substansen, det rör mig inte mycket om det handlar om när man är i 70-årsåldern. Men visst skräms man av tanken att man blir dement mitt i livet.

Hur pass är ditt minne påverkat? I dag kan jag komma på mig själv tappa ord i en mening och har ett allmänt dåligt korttidsminne. Det värsta var strax efter 4-CMC, då jag faktiskt glömde namn på personer jag inte haft kontakt med på länge, men sådant kommer tillbaka.

Jadu, man får se hur detta artar sig senare i livet.
Citera
2014-10-14, 21:46
Medlem
Tyckte det var aningen mer krut i 4-CMC men också mera stissigt än 4-BMC.
Jag skulle dock välja 4-CMC för IV men om jag skulle snorta eller annat så skulle jag ta 4-BMC.
Citera
2014-10-14, 23:50
Medlem
svampssons avatar
har inte haft nöjet att testa 4-bmc än.. men 4-cmc gillar jag förrutom att det sabbar näsan i en vecka sen.. och sen har ingen CS-drog gett mig så stora problem med minnet eller tal som denna i veckor efter en-två dagars bruk max.. Absolut att CS droger bl.a påverkar minne, tal och så vidare men av min erfarenhet av mdma, tjack, 3mmc, ja ni vet de vanliga så är 4-cmc nummer ett när det kommer till att kvadda minnet och din förmåga att bygga meningar och även avsluta dom.. Det är väl rätt befäst i var brukares vetenskap idag?
Citera
2014-10-15, 10:38
Medlem
Det var ganska nice men håller mig nog till tjacket då jag tycker det är mycket myyyket bättre kick.
Fan att det inte går att få tag på 4mmc längre de var nog något av de bästa man tagit
Citera
2014-10-15, 11:19
Medlem
Tropexs avatar
Utan tvekan 4-cmc! Den andra substansen liknar mer en direktverkande, ganska mild antidepp. Inte ens i högre doser kommer man upp i nån eufori utan man blir som efter ca 7 timmar efter man käkat ren MDMA/tablett 1.5-2 mg/kg kroppsvikt. Det såg konstigt ut, och magkänslan sa till mig att inte ens skjuta det då jag tyckte det påminde om torkat gips, fast som var kristaller.

Har alltid undrat sen jag testade 4-cmc intravenöst, hur IV-ruset står sig mot 3-mmc och 4-mmc (legendariska räkan). Jag frågade en polare om han tyckte det var bättre än mephedrone, och jag kan nästan tänka mig varför: man kan komma upp i ganska hög eurfori på säg 200mg 4-cmc IV jämfört med 4-mmc. Skulle man skjuta så mycket skulle man knappt kunna hantera sig själv (om man inte är ute efter en tungvisp värd namnet 'fittslickaren')! Det är givetvis personliga preferenser vi talar om här.

Gick lite avsides, ursäkta. Du fick i alla fall svaret på frågan.
Senast redigerad av Tropex 2014-10-15 kl. 11:22.
Citera
2014-10-15, 23:15
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Utan tvekan 4-cmc! Den andra substansen liknar mer en direktverkande, ganska mild antidepp. Inte ens i högre doser kommer man upp i nån eufori utan man blir som efter ca 7 timmar efter man käkat ren MDMA/tablett 1.5-2 mg/kg kroppsvikt. Det såg konstigt ut, och magkänslan sa till mig att inte ens skjuta det då jag tyckte det påminde om torkat gips, fast som var kristaller.

Har alltid undrat sen jag testade 4-cmc intravenöst, hur IV-ruset står sig mot 3-mmc och 4-mmc (legendariska räkan). Jag frågade en polare om han tyckte det var bättre än mephedrone, och jag kan nästan tänka mig varför: man kan komma upp i ganska hög eurfori på säg 200mg 4-cmc IV jämfört med 4-mmc. Skulle man skjuta så mycket skulle man knappt kunna hantera sig själv (om man inte är ute efter en tungvisp värd namnet 'fittslickaren')! Det är givetvis personliga preferenser vi talar om här.

Ang. det fetstilta... Du menar iaf i en positiv bemärkelse? Inte att mad Od'ar och kola vippen?
Citera
2014-10-16, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex

Det var precis ett sånt här svar jag ville ha tackar tackar!
Citera
2014-10-17, 20:09
Medlem
KekeTGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MbNa
Jo, absolut. Kan inte säga man är så nöjd med hur man betett sig senaste året, 4-CMC kan mycket väl varit pricken över i:et för min del. Är fortfarande inte drogfri, som jag försöker bli inom de närmsta månaderna. Men att man kommer ur detta smärtfritt så att säga, det ställer jag mig tveksam till.

Minnet tror jag rätt säkert kommer återgå till det normala, åtminstone nästintill helt och hållet, men detta lär ta sin tid. Men att drabbas av demens på grund av substansen, det rör mig inte mycket om det handlar om när man är i 70-årsåldern. Men visst skräms man av tanken att man blir dement mitt i livet.

Hur pass är ditt minne påverkat? I dag kan jag komma på mig själv tappa ord i en mening och har ett allmänt dåligt korttidsminne. Det värsta var strax efter 4-CMC, då jag faktiskt glömde namn på personer jag inte haft kontakt med på länge, men sådant kommer tillbaka.

Jadu, man får se hur detta artar sig senare i livet.
Jag är helt återställd, jobbar med ett jobb där det är många bollar i luften siffror på olika objekt osv så jag är lugnt iallfall. Men 4-cmc tär för mkt på snoken i vilken fall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in