Citat:
Ursprungligen postat av
TrashigPsycho
Vad vet du om vad psykopater känner och tycker? Offentliga handlingar är äkta och tyder på en dominans som överstrider psykopatens självbild och sådana utmaningar måste bekämpas. Den skillnaden du nämnde var ett hån emot psykopati och jag tycker nog du skall hålla dig undan ämnet. .
Det har du rätt i jag vet inte hur dem känner och tycker eftersom även som psykopater så tänker dem olika, men av all informaton jag har läst och förstått av psykopater så bryr dem sig inte om andra tycker inte att dem har gjort fel om dem tycker att det dem själva gjorde var rätt.
Citat:
En låg begåvad vanlig människa skulle kunna döda dig för att få ditt tuggummi du nyss köpte bara för han vill ha det, under rätt omständigheter, varför valde du ens att nämna det..?
en låg begåvad människa hade troligvis bara misshandlat dig för att få ditt tugummi.
Citat:
Är du rädd för narcissister eller vad är grejen? Narcissism grundar sig i en omättlig känsla av förfalskad stolthet till skillnad ifrån psykopater som har en befogad självkänsla som överspeglar narcissistens myglande personlighet i 100/100 fall. Du vet dem är nere på botten och livnär sig på en tunn imma av psykisk obalans som när som helst kan spricka när verkligheten kommer ikapp dem.
Nej jag är inte rädd för narcissister jag fascineras av dem, dem är mycket lättare att ha att göra med än en psykopat.
Narcissisten lever i centrum av alla, vilket är lättare att genomskåda,
medans psykopaten står i mängden och bara väntar på att hitta något sätt att få narcissisten ner på jorden.
Eller någon annan människa som dem tycker förtjänar det.
Citat:
Vad grundar du dina påståenden på? En förförisk önskan, en åtrå att en psykopat är obrydd om samhället omkring honom? Påstår du att en psykopat lever som en drönare utan vare sig självinstinkt koll, eller mål eller begär..? Det är inga missfoster vi snackar om, det är fullt friska individer med en genetisk avvikelse utan betydande roll som huserar. Dem bryr sig tro mig.
Jag har aldrig sagt att dem är helt obrydda eller att dem är missfoster. jag är väl medveten om att det är fullt friska med avvikelser i deras hjärna jag är medveten om att det bryr sig, men utåt så visar dem det inte för det är avvikande från deras tankebanor.
en psykopat skulle aldrig erkänna hur dåligt den mår till någon annan som inte är nära på i livet, hur jobbigt deras tankar är, och även om det skulle berätta det till någon annan så skulle det ha masken på och berätta det med ett léende för att inte verka svag. (och detta är en generell bild av psykopater) men självklart som vanliga människor så har även dem avvikelser.