• 2
  • 3
2014-12-07, 12:45
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantilla
Är det verkligen ingen som har nån kommentar till detta??
Om det är detta i din text som du vill ha kommentarer till så är det på sin plats med en erinran om att detta delforum heter Aktuella brott, inte Politik inrikes.
Fortsätt gärna diskussionen där, men låt denna tråd hålla sig till att diskutera det specifika brottet.

Citat:
Rättssäkerhet? Likhet inför lagen? Nej, ett otroligt hyckleri och fegt bugande inför den hysteriska smekpolitik som förs angående invandrare i Sverige. Äckligt och framför allt skadligt för tilltron på ett rättssamhälle. Det måste bli ändring på detta!
Jag tycker att alla borde DRA DETTA EXEMPEL FÖR DE VALARBETARE FÖR ALLA PARTIER SOM NI MÖTER FRAM TILL 22 MARS OCH BE DEM KOMMENTERA DET UTIFRÅN SITT PARTIS POLITIK. Notera svaren och dela dem gärna här.

/Mod
Citera
2014-12-07, 13:38
Medlem
Mantillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Om det är detta i din text som du vill ha kommentarer till så är det på sin plats med en erinran om att detta delforum heter Aktuella brott, inte Politik inrikes.
Fortsätt gärna diskussionen där, men låt denna tråd hålla sig till att diskutera det specifika brottet.

/Mod
Om dom har fallit så är den en del av brottsärendet, och det jag diskuterar är en förlängning av den delen. Ser du inte kopplingen? Man har meddelat en dom för detta brott som i jämförelse med en annan svensk dom på senare tid ter sig som synnerligen mesig. Jag måste väl ändå få citera det andra för att påvisa detta?
Citera
2017-01-31, 09:09
Medlem
SveaBunkerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Finns bild på våldtäktsnegern?

(FB) Våldtäktsmannen hängs ut med lappar i bostadsområden, Örebro

Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
Bild på "Mike":
https://minfil.org/wevet3b7b0/Mike_Arthur_Reed.jpg
Senast redigerad av SveaBunkern 2017-01-31 kl. 09:11.
Citera
2017-02-01, 19:23
Avstängd
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
(FB) Våldtäktsmannen hängs ut med lappar i bostadsområden, Örebro

Mike är vanligt förekommande på lexbase och den här

https://minfil.org/v0v9tcbbb5/G_ta_H...2015-02-09.pdf
Citera
2017-02-01, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolltheG
Jag kan också stjäla saker och sedan skicka ett hotbrev att om hon pratar med polisen kommer jag göra hennes liv kaos !! Men det tyder inte på att det är någon våldtäkt..

Varför anmäler man efter 6 månader om man råkat ut för en våldtäkt.. Finns ingen i denna värld som blir våldtagen och väntar 6 månader av olika skäl. Har man blivit våltagen och hotad så går man självklart till polisen..
Hålla på och rota och ta reda på namn, som sedan leder till folks adresser.. Ni är precis lika skyldiga som ni säger att han är.. Skriva ut någon annans identitet är också ett brott!

Tänk på den där grabben som blev oskyldigt anklagad för mord på sin flickvän i Örebro, som sedan släpptes och obduktionen visade att hon dog en naturlig död. Han fick lida för att FOLK på flashback hänger UT folk för att dom TROR att det är så.. känner den familjen också, och dom har inte haft det lätt..
Sluta häng ut folk som ni inte känner... OSKYLDIG till motsatsen bevisats!!

Flytta till Kina då din jävla kommunist.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in